Gister wou hij ook al op een spoorbaan iets gaan doenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE! Dat hoeft echt niet! Ga in therapie, praat er over! Zelfmoord is niet de oplossing!
Hij moet écht in therapiequote:Op woensdag 25 november 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Gister wou hij ook al op een spoorbaan iets gaan doenWas ik weer
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Zat je nou in de goeie trein?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja gelukkig welquote:Op woensdag 25 november 2009 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zat je nou in de goeie trein?![]()
Ik ga zo eens lopen naar de goeie bus![]()
Doei!
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:02 schreef DaMart het volgende:
17:00 uur geweest, ik kap met werken voor vandaag. Drukke dag geweest, veel gedaan maar veel ook nog niet kunnen doen... ik ben dus bang dat jullie het morgen ook zonder mij moeten stellen hier.
OAquote:
Flesquote:Op woensdag 25 november 2009 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zat je nou in de goeie trein?![]()
Ik ga zo eens lopen naar de goeie bus![]()
Doei!
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:02 schreef DaMart het volgende:
17:00 uur geweest, ik kap met werken voor vandaag. Drukke dag geweest, veel gedaan maar veel ook nog niet kunnen doen... ik ben dus bang dat jullie het morgen ook zonder mij moeten stellen hier.
quote:
quote:
drinken werkt goed tegen hongerquote:Op woensdag 25 november 2009 17:57 schreef Fha het volgende:
[..]Bolle is het bord al aan het schoonmaken. Nog steeds honger.. maar ik drink eerst maar thee
Eten is veeel lekkerderquote:Op woensdag 25 november 2009 17:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
drinken werkt goed tegen honger
meestal welquote:
Muckquote:Op woensdag 25 november 2009 18:14 schreef Muck het volgende:
Ah koffie én een koekje
Mijn collega's zorgen goed voor me
quote:
dat klinkt ook lekkerquote:Op woensdag 25 november 2009 18:41 schreef OA het volgende:
We zijn nu kipkluifjes aan het grillen![]()
En OAdin wokt wat aardappels/groenten/etc...
Wat eet iedereen lekker vandaagquote:Op woensdag 25 november 2009 18:41 schreef OA het volgende:
We zijn nu kipkluifjes aan het grillen![]()
En OAdin wokt wat aardappels/groenten/etc...
wat had jij met kip Fha ?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat eet iedereen lekker vandaagen iedereen kip lijkt het wel, ik had ook kip
Ik doe geen kip door mijn macaroni hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat eet iedereen lekker vandaagen iedereen kip lijkt het wel, ik had ook kip
macaroni met ham en kaasquote:Op woensdag 25 november 2009 18:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doe geen kip door mijn macaroni hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |