in huis?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:19 schreef DaMart het volgende:
Het wordt ineens kil in huis... en ook al geeft de thermometer aan dat het nog 17,7 graden is hier, zelfs ik heb nu toch maar even de verwarming aangezet.
dan is het goedquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
bijna 3 uur niets gepostquote:Op woensdag 25 november 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:
Het schijnt dat dat komt omdat FOK! een paar uurtjes wat kleine probleempjes heeft gehad. Slap excuus eigenlijkquote:Op woensdag 25 november 2009 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan is het goed![]()
[..]
![]()
[..]
[..]
bijna 3 uur niets gepost
het is ook geen lekker weer buitenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:19 schreef DaMart het volgende:
Het wordt ineens kil in huis... en ook al geeft de thermometer aan dat het nog 17,7 graden is hier, zelfs ik heb nu toch maar even de verwarming aangezet.
nou welquote:
kleine probleempjes kan je het ondertussen niet meer noemenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het schijnt dat dat komt omdat FOK! een paar uurtjes wat kleine probleempjes heeft gehad. Slap excuus eigenlijk.
Moet jij niet meer avondvergaderen dan?quote:
Leg jij dan eens uit hoe het opgelost moet worden.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kleine probleempjes kan je het ondertussen niet meer noemen
klein maar hardnekkig.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het schijnt dat dat komt omdat FOK! een paar uurtjes wat kleine probleempjes heeft gehad. Slap excuus eigenlijk.
volgens het management hier moet je het uitbesteden, dan ben je overal vanafquote:Op woensdag 25 november 2009 13:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet jij niet meer avondvergaderen dan?
[..]
Leg jij dan eens uit hoe het opgelost moet worden.
En als dat financieel niet haalbaar is? Ow wacht, jij zit bij de overheid, die verhogen dan de belastingenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens het management hier moet je het uitbesteden, dan ben je overal vanaf
Fhaquote:
ik ben geen ITerquote:Op woensdag 25 november 2009 13:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Leg jij dan eens uit hoe het opgelost moet worden.
ze vertellen nooit wat er vaak mis kan gaan gaanquote:Op woensdag 25 november 2009 13:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klein maar hardnekkig.
helaas heb ik deze ervaring altijd op dell servers![]()
(en dat is anders dan dat dell servers altijd deze ervaring geven)
quote:
hij is ingehuurd door de overheidquote:Op woensdag 25 november 2009 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
En als dat financieel niet haalbaar is? Ow wacht, jij zit bij de overheid, die verhogen dan de belastingen![]()
.
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
En als dat financieel niet haalbaar is? Ow wacht, jij zit bij de overheid, die verhogen dan de belastingen![]()
.
Ja, duhquote:Op woensdag 25 november 2009 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
ze vertellen nooit wat er vaak mis kan gaan gaan![]()
het gaat ze vooral om te verkopen
Bottle!quote:
Nee, die twee vergaderingen heb ik al gehad nuquote:Op woensdag 25 november 2009 13:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet jij niet meer avondvergaderen dan?
Volgende week weer?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die twee vergaderingen heb ik al gehad nu.
Mijn bankrekening zegt dat ik dat niet magquote:
Dan vraag ik me af waar jij je oordeel hier op baseert...quote:
Mja, maar gelukkig leveren ze wel technische ondersteuning. EN ja, daar maakt FOK! nu ook gebruik van.quote:[..]
ze vertellen nooit wat er vaak mis kan gaan gaan![]()
het gaat ze vooral om te verkopen
Ik doe het thuis wel, de senseo ziet er hier te ranzig uitquote:Op woensdag 25 november 2009 09:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Doe maar, ik vond het verschil significant
quote:
Wat flauwquote:Op woensdag 25 november 2009 13:52 schreef MPG het volgende:
Mijn bankrekening zegt dat ik dat niet mag.
Ah, ik heb nog een mooi klusje voor jou. Je mag vandaag de Senseo schoonmaken.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik doe het thuis wel, de senseo ziet er hier te ranzig uit
Ja hequote:Op woensdag 25 november 2009 13:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat flauw
Ik ga even naar de apotheek wandelen en misschien nog even naar Enschede. Daag![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat flauw
Ik ga even naar de apotheek wandelen en misschien nog even naar Enschede. Daag![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:55 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Ah, ik heb nog een mooi klusje voor jou. Je mag vandaag de Senseo schoonmaken.
storing wordt korter.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
denk dat ze het langzamer hand onder controle krijgen
bedoel ikquote:Op woensdag 25 november 2009 14:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
storing wordt korter.
nog even en we merken het NIET meer
of druk aan het werkquote:Op woensdag 25 november 2009 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
ondertussen is iedereen in slaap gesukkeld
dan moet je wat etenquote:
quote:
ik nietquote:Op woensdag 25 november 2009 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ben ik ook.
ik ben 4 dingen tegelijk bezig maar moet wachten op antwoord.
dus ff snel fokken tussen door.
Nou iddquote:Op woensdag 25 november 2009 14:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL is ook druk aan het werk![]()
d'r baas moet eens iemand gaan aannemen zo kan ze niet fokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |