dan is het goedquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
bijna 3 uur niets gepostquote:Op woensdag 25 november 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:
Het schijnt dat dat komt omdat FOK! een paar uurtjes wat kleine probleempjes heeft gehad. Slap excuus eigenlijkquote:Op woensdag 25 november 2009 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan is het goed![]()
[..]
![]()
[..]
[..]
bijna 3 uur niets gepost
het is ook geen lekker weer buitenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:19 schreef DaMart het volgende:
Het wordt ineens kil in huis... en ook al geeft de thermometer aan dat het nog 17,7 graden is hier, zelfs ik heb nu toch maar even de verwarming aangezet.
nou welquote:
kleine probleempjes kan je het ondertussen niet meer noemenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het schijnt dat dat komt omdat FOK! een paar uurtjes wat kleine probleempjes heeft gehad. Slap excuus eigenlijk.
Moet jij niet meer avondvergaderen dan?quote:
Leg jij dan eens uit hoe het opgelost moet worden.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kleine probleempjes kan je het ondertussen niet meer noemen
klein maar hardnekkig.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het schijnt dat dat komt omdat FOK! een paar uurtjes wat kleine probleempjes heeft gehad. Slap excuus eigenlijk.
volgens het management hier moet je het uitbesteden, dan ben je overal vanafquote:Op woensdag 25 november 2009 13:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet jij niet meer avondvergaderen dan?
[..]
Leg jij dan eens uit hoe het opgelost moet worden.
En als dat financieel niet haalbaar is? Ow wacht, jij zit bij de overheid, die verhogen dan de belastingenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens het management hier moet je het uitbesteden, dan ben je overal vanaf
Fhaquote:
ik ben geen ITerquote:Op woensdag 25 november 2009 13:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Leg jij dan eens uit hoe het opgelost moet worden.
ze vertellen nooit wat er vaak mis kan gaan gaanquote:Op woensdag 25 november 2009 13:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klein maar hardnekkig.
helaas heb ik deze ervaring altijd op dell servers![]()
(en dat is anders dan dat dell servers altijd deze ervaring geven)
quote:
hij is ingehuurd door de overheidquote:Op woensdag 25 november 2009 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
En als dat financieel niet haalbaar is? Ow wacht, jij zit bij de overheid, die verhogen dan de belastingen![]()
.
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
En als dat financieel niet haalbaar is? Ow wacht, jij zit bij de overheid, die verhogen dan de belastingen![]()
.
Ja, duhquote:Op woensdag 25 november 2009 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
ze vertellen nooit wat er vaak mis kan gaan gaan![]()
het gaat ze vooral om te verkopen
Bottle!quote:
Nee, die twee vergaderingen heb ik al gehad nuquote:Op woensdag 25 november 2009 13:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet jij niet meer avondvergaderen dan?
Volgende week weer?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die twee vergaderingen heb ik al gehad nu.
Mijn bankrekening zegt dat ik dat niet magquote:
Dan vraag ik me af waar jij je oordeel hier op baseert...quote:
Mja, maar gelukkig leveren ze wel technische ondersteuning. EN ja, daar maakt FOK! nu ook gebruik van.quote:[..]
ze vertellen nooit wat er vaak mis kan gaan gaan![]()
het gaat ze vooral om te verkopen
Ik doe het thuis wel, de senseo ziet er hier te ranzig uitquote:Op woensdag 25 november 2009 09:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Doe maar, ik vond het verschil significant
quote:
Wat flauwquote:Op woensdag 25 november 2009 13:52 schreef MPG het volgende:
Mijn bankrekening zegt dat ik dat niet mag.
Ah, ik heb nog een mooi klusje voor jou. Je mag vandaag de Senseo schoonmaken.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik doe het thuis wel, de senseo ziet er hier te ranzig uit
Ja hequote:Op woensdag 25 november 2009 13:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat flauw
Ik ga even naar de apotheek wandelen en misschien nog even naar Enschede. Daag![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat flauw
Ik ga even naar de apotheek wandelen en misschien nog even naar Enschede. Daag![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:55 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Ah, ik heb nog een mooi klusje voor jou. Je mag vandaag de Senseo schoonmaken.
storing wordt korter.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
denk dat ze het langzamer hand onder controle krijgen
bedoel ikquote:Op woensdag 25 november 2009 14:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
storing wordt korter.
nog even en we merken het NIET meer
of druk aan het werkquote:Op woensdag 25 november 2009 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
ondertussen is iedereen in slaap gesukkeld
dan moet je wat etenquote:
quote:
ik nietquote:Op woensdag 25 november 2009 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ben ik ook.
ik ben 4 dingen tegelijk bezig maar moet wachten op antwoord.
dus ff snel fokken tussen door.
Nou iddquote:Op woensdag 25 november 2009 14:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL is ook druk aan het werk![]()
d'r baas moet eens iemand gaan aannemen zo kan ze niet fokken
de prioriteiten van d'r baas zijn zoveel mogelijk geld binnen krijgen en zo weinig mogelijk uitgevenquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik word gek
tijd voor pauze.. koffie en een knopper![]()
Okay mn collega is dus echt definitief ontslagen
zal morgen wel de update hebben, wat er nou gaat gebeuren en hoe lang ik haar taken moet overnemen (oftewel: mag ze uitwerken enzo).
4 uur heeft ze gesprek hier. Vanavond maar ff uitvragen
dat ben je alquote:Op woensdag 25 november 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik word gek
tijd voor pauze.. koffie en een knopper![]()
Okay mn collega is dus echt definitief ontslagen
zal morgen wel de update hebben, wat er nou gaat gebeuren en hoe lang ik haar taken moet overnemen (oftewel: mag ze uitwerken enzo).
4 uur heeft ze gesprek hier. Vanavond maar ff uitvragen
Op jou jaquote:
zie vorige replyquote:Op woensdag 25 november 2009 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ben je al![]()
smakelijk.
![]()
wel te hopen dat ze dan snel een ander aannemen in haar plaats
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op jou ja
en ja
was tof wijf
[..]
zie vorige reply
en thanx
Ik hoop het ook, want zo kan het niet verder
geen tijd voor fok man
Ik verwaarloos mn haremquote:Op woensdag 25 november 2009 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk niet, geen tijd voor mij
*proestquote:Op woensdag 25 november 2009 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk niet, geen tijd voor mij
duidelijkquote:
jij zou de leiding over willen nemen, ben wat gek om jou in mn harem te latenquote:Op woensdag 25 november 2009 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duidelijk
ben blij dat ik niet in jouw harem zit
ik val niet op mannenquote:Op woensdag 25 november 2009 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij zou de leiding over willen nemen, ben wat gek om jou in mn harem te laten
een wolf heeft ook de leiding over andere mannenquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een wolf heeft ook de leiding over andere mannen
maar neukt ze niet (hoop ik)
Op Surveillance Fiets?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]op die fiets
denk het ook niet
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op Surveillance Fiets?
en net zeg je nog niet van mannen te houden?
ik geloof je niet meer
trutquote:Op woensdag 25 november 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op Surveillance Fiets?
en net zeg je nog niet van mannen te houden?
ik geloof je niet meer
valt het wel meequote:
Kan ik beter vallen hequote:
1 voor jou.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kan ik beter vallen he
Er zijn gewoon nog 3 broodjes over
Ja, ik was net ff drukdrukdrukquote:
niet lang meerquote:Op woensdag 25 november 2009 15:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kan ik beter vallen he
* wel.o.k checked fotoboek nog eensquote:Op woensdag 25 november 2009 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
valt het wel mee![]()
zolang het niet van 3 hoog is
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kan ik beter vallen he
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:17 schreef Klonk het volgende:
Kom net mijn buurman buiten tegen, begint ie te klagen dat het koud is, vreemd als je in een t-shirt en spijkerbroek buiten loopt
het is niet koud, het is gewoon geen zomer, dat is het verschil het is nog steeds lekker buiten, je moet alleen wat meer aantrekkenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als dat niet meer kan is het koud. hij heeft wel punt
ons?quote:
mn vent loopt 365 dagen per jaar in een tshirt en heeft het nooit koudquote:Op woensdag 25 november 2009 15:17 schreef Klonk het volgende:
Kom net mijn buurman buiten tegen, begint ie te klagen dat het koud is, vreemd als je in een t-shirt en spijkerbroek buiten loopt
zachterquote:
78 kg is toch niet echt zwaarquote:Op woensdag 25 november 2009 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k checked fotoboek nog eens
gewoon omvallen is al pijnlijk genoeg.
als ik bij jou binnen ben heb ik toch ook mijn t-shirt uit?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ons?
[..]
mn vent loopt 365 dagen per jaar in een tshirt en heeft het nooit koud
doet het zelfs met dit weer soms uit binnen
je hebt van die rare mensen...
[..]
zachter
en je regenjas aan zeker?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik bij jou binnen ben heb ik toch ook mijn t-shirt uit?
zwaarder dan ik ooit ben geweest, maar valt inderdaad mee.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
78 kg is toch niet echt zwaar
maar iets anders aanquote:Op woensdag 25 november 2009 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik bij jou binnen ben heb ik toch ook mijn t-shirt uit?
Neequote:
er op gaan staan werkt beterquote:Op woensdag 25 november 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
ben benieuwd wat ik eigenlijk weeg
toch maar eens die weegschaal afstoffen
45 denk ikquote:Op woensdag 25 november 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
ben benieuwd wat ik eigenlijk weeg
toch maar eens die weegschaal afstoffen
Ik zie het voor me...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeHou je collega's maar eens ondersteboven, de vuile jatkezen
nou succes dan maarquote:Op woensdag 25 november 2009 15:25 schreef sararaats het volgende:
hey koffieboontjes.
ik moet vandaag naaar het ziekenhuis voor een echografie
en de cockring niet te vergeten....quote:
dat zie je dan bedoel jequote:
dat is voor watjesquote:Op woensdag 25 november 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en de cockring niet te vergeten....
Wrs welquote:Op woensdag 25 november 2009 15:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er op gaan staan werkt beter
Ik denk iets meer... kilotje of 9 meerquote:
voor een leuk iets of een minder leuk iets?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:25 schreef sararaats het volgende:
hey koffieboontjes.
ik moet vandaag naaar het ziekenhuis voor een echografie
dat zeggen de echt onzekere mannen altijd jaquote:
Goed planquote:
Whehe.quote:[..]
mn vent loopt 365 dagen per jaar in een tshirt en heeft het nooit koud
doet het zelfs met dit weer soms uit binnen
je hebt van die rare mensen...
Idem hier.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zwaarder dan ik ooit ben geweest, maar valt inderdaad mee.
niet te min mag je nog steeds niet op mij vallen
niet zo leuk. m'n schildklier werkt niet goed.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor een leuk iets of een minder leuk iets?
in dat geval succesquote:Op woensdag 25 november 2009 15:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet zo leuk. m'n schildklier werkt niet goed.
te snel of te langzaam?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet zo leuk. m'n schildklier werkt niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |