in dat geval succesquote:Op woensdag 25 november 2009 15:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet zo leuk. m'n schildklier werkt niet goed.
te snel of te langzaam?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet zo leuk. m'n schildklier werkt niet goed.
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zeggen de echt onzekere mannen altijd ja
dan maar een watjequote:Op woensdag 25 november 2009 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zeggen de echt onzekere mannen altijd ja
te laatquote:
juistquote:
quote:
eerst zeg je iets, waarop ik zeg: jah dat zeggen de onzekere mannen, waarop jij zwijgt..quote:
nog 25 minuten en dan gaan we operatie stofwolk uitvoeren. (als ik het niet vergeetquote:Op woensdag 25 november 2009 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
te laat![]()
[..]
juist
en ik ga niet uitwijden
zo, nog een half uur en dan is mn (soon to be ex)collega er en nog een uurtje en dan mag ik naar huis
Dat kunnen we niet hebbenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog 25 minuten en dan gaan we operatie stofwolk uitvoeren. (als ik het niet vergeet)
doe maar niet uitwijden, straks bedenkt gf zich nog en wil hij er ook 1
Heeeeeyquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog 25 minuten en dan gaan we operatie stofwolk uitvoeren. (als ik het niet vergeet)
doe maar niet uitwijden, straks bedenkt gf zich nog en wil hij er ook 1
denk het ook nietquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:41 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb 't fotolijstje gemaaktNu issie nie meer stuk en kannie weer zelfstandig staan
whehehe die blauwe plekken krijg ik alleen van de gereedschapsriemquote:Op woensdag 25 november 2009 15:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb het 1x geprobeerd met zo'n ding...
[..]
denk het ook niet![]()
krijg jij blauwe plekken van
purschuim doet wonderenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:41 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb 't fotolijstje gemaaktNu issie nie meer stuk en kannie weer zelfstandig staan
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb het 1x geprobeerd met zo'n ding...
[..]
denk het ook niet![]()
krijg jij blauwe plekken van
Nee, een stukje verpakking van de suikerklontjes en een heleboel plakbandquote:
ducktapequote:Op woensdag 25 november 2009 15:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, een stukje verpakking van de suikerklontjes en een heleboel plakband
whehehequote:Op woensdag 25 november 2009 15:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bob de bouwer...
[..]
whehehe die blauwe plekken krijg ik alleen van de gereedschapsriem![]()
(wijst meteen ff naar de reactie op pien)
helemaal mee eensquote:
quote:[..]
groot geschapen spraak
MacGyverquote:Op woensdag 25 november 2009 15:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, een stukje verpakking van de suikerklontjes en een heleboel plakband
je maatquote:Op woensdag 25 november 2009 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
maar die dingen moeten precies op maat zijn
Wie niet sterk is moet slim zijnquote:
Oh dit vind ik echt slecht...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
maar die dingen moeten precies op maat zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zee tape dusquote:
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dit vind ik echt slecht...
jij als vroegere distributeur van dat soort spul moet toch weten dat dat niet waar isnou... je zou een auto kunnen omvouwen tot een nieuw lijstje danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
zee tape dus
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
[..]
jij als vroegere distributeur van dat soort spul moet toch weten dat dat niet waar isgewoon "seven rings of hell" aanschaffen, daar zit heus wel een goede tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik gehoord
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
heb het over de cockringquote:Op woensdag 25 november 2009 15:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je maaten je viel niet op mannen
[..]
jij als vroegere distributeur van dat soort spul moet toch weten dat dat niet waar isde kunststof dingen zijn niet zo goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de metalen zijn veel beter en die moet je dus in de goede maat kopen.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
niet zo goed?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb het over de cockring![]()
[..]
de kunststof dingen zijn niet zo goed![]()
de metalen zijn veel beter en die moet je dus in de goede maat kopen.
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon "seven rings of hell" aanschaffen, daar zit heus wel een goede tussen
heb ik gehoord
geweldig, oprotten nou...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:53 schreef Ben. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat die dicht gaat, ik zeg dat die dicht mag. Ik ben het er gewoon mee eens.
plasseksquote:
B&C (jeweet wel die klanten die vaker opt toilet zaten met zn tweetjes)quote:
das stevig kunststif na 15 jaar intensief gebruikquote:Op woensdag 25 november 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet zo goed?
Okay nou pis ik in mn broek
hebben den en ik toch al heel onze relatie geen problemen mee
en bedanktquote:Op woensdag 25 november 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
B&C (jeweet wel die klanten die vaker opt toilet zaten met zn tweetjes)
nee thanx..
als je het echt wilt weten (zie je flash, ook hier delen oude mensen alle prive dingenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
das stevig kunststif na 15 jaar intensief gebruik
Sorriequote:Op woensdag 25 november 2009 16:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en bedanktnou heb ik een MI
quote:
Kansloos.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
En wie ben jij om dat zomaar te zeggen?
wokjequote:
dat is best langquote:Op woensdag 25 november 2009 16:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je het echt wilt weten (zie je flash, ook hier delen oude mensen alle prive dingen), we zitten nu aan de 2e op al die tijd ja
flikker toch gewoon op man.. komt iemand ook even de boel verzieken..quote:
Laterquote:
Goed zo doe dat maar is.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
flikker toch gewoon op man.. komt iemand ook even de boel verzieken..
* LL gaat maar weer mails sturen
[..]
Later
ik was ze (gelukkig) al bijna vergetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |