heb je de verlengsnoeren nou al gevondenquote:
Prima antwoordquote:
Kutwijf.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Prima antwoord
Wie ben jij om dat te zeggen? Kansloos
ik heb opeens t gevoel dat dit een grap is die ik uit moet leggen![]()
niet aan mij want ik dacht het al toen hij het postte, maar slechte dingen negeer ik gewoonquote:Op woensdag 25 november 2009 16:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Prima antwoord
Oh, jij zag t dus ook?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet aan mij want ik dacht het al toen hij het postte, maar slechte dingen negeer ik gewoon
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Prima antwoord
Ik haat helemaal geen vreemdelingen...quote:Op woensdag 25 november 2009 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou wat weer een vreemdelingenhaat in dit topicEerst die lieve FF en nu moeten jullie die arme Ben ook weer is te pakken nemen. Durven jullie wel. Boehoe.
D'OH!quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou wat weer een vreemdelingenhaat in dit topicEerst die lieve FF en nu moeten jullie die arme Ben ook weer is te pakken nemen. Durven jullie wel. Boehoe.
Rij voorzichtig.quote:
veels te vroegquote:
ik ben nog niet weggeweestquote:
Ik ga er zo ook maar eens een eind aan makenquote:
NEEEEEEEEEEE! Dat hoeft echt niet! Ga in therapie, praat er over! Zelfmoord is niet de oplossing!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er zo ook maar eens een eind aan maken
whehehequote:Op woensdag 25 november 2009 16:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE! Dat hoeft echt niet! Ga in therapie, praat er over! Zelfmoord is niet de oplossing!
Gister wou hij ook al op een spoorbaan iets gaan doenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE! Dat hoeft echt niet! Ga in therapie, praat er over! Zelfmoord is niet de oplossing!
Hij moet écht in therapiequote:Op woensdag 25 november 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Gister wou hij ook al op een spoorbaan iets gaan doenWas ik weer
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Zat je nou in de goeie trein?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |