Ik zag Sander laatst een topic sluiten, en dacht dat ik droomdequote:Op dinsdag 24 november 2009 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik droomde overigens gisternacht dat Sander weer zwart was en geen mod meer was
die heb ik ook hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb gewoon een agenda waar je in kan schrijven, maar dat is zó 1980 begrijp ik?
Heb ik uiteindelijk gedaan via goosync.com. Die hebben alleen geen gratis service meerquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:12 schreef IrishBastard het volgende:
Wathijzei. Alleen kan ik de sync met agenda's nog niet voor elkaar krijgen
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
In mijn geval wel. Ik raak die krengen altijd kwijtquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb gewoon een agenda waar je in kan schrijven, maar dat is zó 1980 begrijp ik?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zag Sander laatst een topic sluiten, en dacht dat ik droomde.
Nerd-alertquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
dat dusquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:20 schreef AMDB het volgende:
Ik heb helemaal geen agenda, maar gewoon een goed geheugen wat betreft afspraken en deadlines.
Gaaf! HMH?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:20 schreef morgane het volgende:
Ik heb zin in volgende week, dan ga ik naar het concert Placebohet wordt al de vierde keer maar ik heb er weer enorm zin in
Dat probeer ik ook, maar ik heb de neiging wel eens wat te vergeten. Dus dan is een geheugensteuntje wel hendigquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:20 schreef AMDB het volgende:
Ik heb helemaal geen agenda, maar gewoon een goed geheugen wat betreft afspraken en deadlines.
Nope, ze staan deze keer helaas in Ahoyquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gaaf! HMH?
Nog maar zo'n twee weken tot Paul McCartney
Sterktequote:Op dinsdag 24 november 2009 10:34 schreef morgane het volgende:
[..]
Nope, ze staan deze keer helaas in Ahoy
Ik ben gelukkig nog nooit naar Ahoy geweest, de verhalen schrikken me genoeg af.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:36 schreef Dj_unkie het volgende:
Ahoy klinkt nergens naar...HMH daarentegen
Trek je t-shirt eens uit dan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
waarom zie ik hier nog geen tieten?
dat postte ik vanuit mijn bed, en nog zag ik geen tieten.quote:
Wat let je?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
dat postte ik vanuit mijn bed, en nog zag ik geen tieten.
okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
je m' excusequote:Op dinsdag 24 november 2009 11:47 schreef swarmahoer het volgende:
het is al november hosti
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
beterschap aai.gifquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:41 schreef Californium het volgende:
hoi tvp... Nu weer terug naar bed want griep*kuch*
Ken ik niet eigenlijk. Ben vooral benieuwd naar de versie van John Cameron en Awkward I. Vorig jaar was het iig ook heel vet! Toen was Torre Florim (De Staat) er ook en die had een hele vette versiequote:Op dinsdag 24 november 2009 13:19 schreef morgane het volgende:
Leuk AMDB!! Ik vind vooral Leine heel leuk.
Leineeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 24 november 2009 13:15 schreef AMDB het volgende:
Gaaf, gastenlijstplekken voor Poetracks gewonnen in Doornroosje donderdag
Je doet vast veel suiker in de thee als je 2 gaatjes had!quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:13 schreef Dupje het volgende:
[..]
Leineeeeeeeeeeeeeeeee
Ik ben weer in Nijmegen, vanochtend 2 gaatjes laten vullen bij de tandartsDaarna bij oma thee gedronken, en daarna met de auto van opa (schakel, en ik rij normaal automaat) probleemloos naar Nijmegen gereden, jeej!
suiker is nergens goed voorquote:Op dinsdag 24 november 2009 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je doet vast veel suiker in de thee als je 2 gaatjes had!
Ik neem ook altijd suiker in m'n koffiequote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik neem ook altijd suiker in m'n koffiesuikerwater met lichte koffiesmaak.
An infectious disease walks into a bar...quote:
Ik drink helemaal geen suiker in mn theequote:Op dinsdag 24 november 2009 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je doet vast veel suiker in de thee als je 2 gaatjes had!
Nee ik ga niet, ben blij dat ik weer eens een avondje lekker thuis kan zijn. Heb haar ook al een keer of 4 gezien dus nu ff nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ken ik niet eigenlijk. Ben vooral benieuwd naar de versie van John Cameron en Awkward I. Vorig jaar was het iig ook heel vet! Toen was Torre Florim (De Staat) er ook en die had een hele vette versie
Ga jij ook?
En dan toch gaatjes? Eet je dan theeglazen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:23 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik drink helemaal geen suiker in mn thee
A roomtemprature superconductor walks into a bar...quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
An infectious disease walks into a bar...
ik heb vorige pagina twee superlelijke gepost als ik IB mag gelovenquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
A roomtemprature superconductor walks into a bar...
Dat was 1 fout en fout 2 was de spelling:quote:
quote:temprature
The word you've entered isn't in the dictionary. Click on a spelling suggestion below or try again using the search bar above.
temperature
temperate
poe poe, goed dat je me er op wijstquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat was 1 fout en fout 2 was de spelling:
[..]
Tja, als je geen Engels kan probeer het dan ook niet!quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
poe poe, goed dat je me er op wijst
ja, zo kom je vooruit in de samenleving. Als je niets van biologie weet probeer het dan ook maar nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, als je geen Engels kan probeer het dan ook niet!
Ik probeer biologie eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ja, zo kom je vooruit in de samenleving. Als je niets van biologie weet probeer het dan ook maar niet
Houden zoquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik probeer biologie eigenlijk nooit.
Hoe lang biologie jij al wel niet?quote:
Gestopt met religiewetenschappen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:41 schreef Californium het volgende:
lig je lekker op bed... Proberen te slapen... opeens paniek buiten je deur... Is de gang hiernaast ondergelopen met water... Bij de gang daarboven is er iets gebeurd met de aansluiting van de brandslang die ze vandaag vervangen hebben.... en het loopt als een waterval van de trap af.... Mijn huisgenoten helemaal in paniek
OKe... niet leuk.. maar tis onze gang nog niet... schreeuwde mensen en mij wakker houden
quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:47 schreef SLP_ het volgende:
haha zo leukmn pa zat telkens te pushen dat ik mn theorie moet gaan leren alvast, maar ik heb daar nog geen zin in
nu zit ik toevallig in mn ouders mailbox zie ik in de prullenbak een mail staan van een rijschool over dat ik vrijdag om half 6 een afspraak heb
Hahahaha vet leuk
maar \voel me wel schuldig dat ik gekeken heb
griepquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gestopt met religiewetenschappen?
Oh jij bent nasty! Jij wil toch zelf ook je privacy of niet dan? Waarom mogen je ouders die dan niet?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:47 schreef SLP_ het volgende:
haha zo leukmn pa zat telkens te pushen dat ik mn theorie moet gaan leren alvast, maar ik heb daar nog geen zin in
nu zit ik toevallig in mn ouders mailbox zie ik in de prullenbak een mail staan van een rijschool over dat ik vrijdag om half 6 een afspraak heb
Hahahaha vet leuk
maar \voel me wel schuldig dat ik gekeken heb
idd.. wat doe je in hun inbox? En al helemaal in de prullenbakquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh jij bent nasty! Jij wil toch zelf ook je privacy of niet dan? Waarom mogen je ouders die dan niet?.
Al weken lang? Das een taaie griep!quote:
Ja dat scheelt natuurlijk wel. Ik heb een OV-allergie en ben dus óf aan het werk óf zit in de auto. In het eerste geval heb ik internet bij de hand, in het tweede geval heb ik het niet nodigquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:11 schreef LastRequest het volgende:
Ik wilde nog even reageren op het internetten op mobiel.. Ik zit een flink aantal uur per week in de trein en dan vind ik het heel fijn om gewoon een beetje te kunnen aanklooien op internet.. daarnaast is het best handig altijd en overal even een mailtje terug te kunnen zoeken of wat dan ook!
En verder hoi
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Al weken lang? Das een taaie griep!
En je bedenkt je niet voor niets dat je docent dat naar je moeder stuurt, en niet naar jou? Als het voor jou was bedoeld had je wel een CC-tje gehad.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:20 schreef SLP_ het volgende:
ja ik voel me er ook wel lullig over en ik doe het normaal ook nooitMaar mn mentor had een mail naar mn ma gestuurd over mij, en ik wilde weten wat er in die mail stond. vervolgens wilde ik weten of mn ma teruggemaild had, en er stond niets in verzonden items vandaar dat ik in de prullenbak keek
Ik kan me er best wat bij voorstellen dat je dat wilt lezen.. Heb het nooit gedaan maar heb dan ook nooit dat soort mails gehadquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En je bedenkt je niet voor niets dat je docent dat naar je moeder stuurt, en niet naar jou? Als het voor jou was bedoeld had je wel een CC-tje gehad.
Vraag het dan gewoon aan je moeder, in plaats van zo achterbaks gaan lopen kijken.
Ik heb ze ook nooit gehad en natuurlijk kan ik me voorstellen dat je strontnieuwsgierig bent, maar dat doet niks aan de zaak af dat dit absoluut niet de nette manier is. Zoals ik al zei: vraag het dan gewoon aan je oudersquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:24 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik kan me er best wat bij voorstellen dat je dat wilt lezen.. Heb het nooit gedaan maar heb dan ook nooit dat soort mails gehad
Zo komt het alleen niet echt overquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef SLP_ het volgende:
ja mikkie ik ben het ook eens met jou en voel em er echt lullig over
haha ik weet het maar ik meen het echt hoor!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo komt het alleen niet echt over.
Maar goed, jouw ding, niet het mijne. Ik snap alleen niet dat wanneer je je nu zo lullig voelt, je het dan toch hebt gedaan. Zoiets weet je van tevoren. En dan ook nog eens mails openen die niet eens over school gaan!
ik vind het ook echt ronduit debiel...quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En je bedenkt je niet voor niets dat je docent dat naar je moeder stuurt, en niet naar jou? Als het voor jou was bedoeld had je wel een CC-tje gehad.
Vraag het dan gewoon aan je moeder, in plaats van zo achterbaks gaan lopen kijken.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:42 schreef SLP_ het volgende:
[..]
haha ik weet het maar ik meen het echt hoor!
ja mar als er een mail staat van een rijschool en ik weet dat dat wel over mij moet gaan dan is het toch logisch dat ik dan op die mail klikmaargoed ik had eigenlijk nooit in de mailbox van mn ouders moeten zitten
tot huilensquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:22 schreef IrishBastard het volgende:
Te fakking geniaal
"Da kan nie!"
En dat van de Gospelpompers!
Uhuhquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:41 schreef IrishBastard het volgende:
Ook grappigKipkorn74
tudeleduut
Ik zou met allemaal exvriendinnen gaan sms'en en het contact weer aanhalen om haar op de kast te jagenquote:Op woensdag 25 november 2009 07:26 schreef royjn het volgende:
Geodemorgen,
En heb ik nog iets gemist? Behalve dat je _SLP niet als vriendin wilt hebben zo nieuwsgierig
quote:Op woensdag 25 november 2009 07:40 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik zou met allemaal exvriendinnen gaan sms'en en het contact weer aanhalen om haar op de kast te jagen
is best aardigquote:Op woensdag 25 november 2009 07:56 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, over diners gesproken
http://www.mookerheide.nl/
hier gaan we met ons bedrijf dineren met het kerstdiner
Wattes in de wattes?quote:Op woensdag 25 november 2009 09:08 schreef IrishBastard het volgende:
GoedemorgenStraks symposium in de Carolus, ben erg benieuwd
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:11 schreef IrishBastard het volgende:
Symposium, dat er allemaal mensen een (hopelijk) interessant verhaal gaan vertellen over een bepaald onderwerp, vandaag dus security (in de ICT), in de Carolus bioscoop
wie weet wat voor iets leuks er uit gaat komen in 2010quote:Op woensdag 25 november 2009 09:17 schreef AMDB het volgende:
Echt wat we kunnen gebruiken, een gevallen college![]()
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmegen/article5855862.ece
Van mij mag het lekker links blijven, werkt prima hier.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:23 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
wie weet wat voor iets leuks er uit gaat komen in 2010
veel plezier! Beter is het leuk, anders hebben we teveel kaartjes gesponsord!!quote:Op woensdag 25 november 2009 09:08 schreef IrishBastard het volgende:
GoedemorgenStraks symposium in de Carolus, ben erg benieuwd
https://securiosity.nl/quote:Op woensdag 25 november 2009 09:13 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
![]()
Is dat gesloten of mag iedereen daar naar binnen? doe es meer vertellen
klinkt ontzettend gaaf, maar het is helaas in de verkeerde richting voor mijn stagequote:
boehoequote:Op woensdag 25 november 2009 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
wedden dat het weer stuk is als je terugkomt van lunch?
En ik ben niet gegaan, lesuren vielen uit.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:33 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen! Vandaag maar weer eens naar schoolVoor 2 lesuren.
Welke is dat? Mijn neef had er ook een in elkaar gedraaid die wel aardig moest zijn, heb m alleen nog niet geluisterdquote:Op woensdag 25 november 2009 14:22 schreef Dj_unkie het volgende:
ach het houdt het wel spannend!
Nieuwe mix cd van Don Diablo is weer heerlijk...zit echt te genieten op het werk
Tofquote:Op woensdag 25 november 2009 14:38 schreef Dj_unkie het volgende:
Don Diablo Sellout Sessions 3
Deeltje twee is echt een pareltje! Waarschijnlijk omdat ik die zelf van Don heb gekregen tijdens ene kort gesprekje in een club in Gold Coast
Thnx Hosti...neem ik mee!
ik heb iets te dikke vingersquote:
Ik ben nu de faalhaas jaquote:Op woensdag 25 november 2009 14:46 schreef Dj_unkie het volgende:
Hip zeg! Een eigen aangepaste quote....Hosti is wel een trendssetter!![]()
Mwah tis echt zo'n gezondheidsfreak he, maar verder is en blijft het een nuchtere NLerhij heeft wel echt een heerlijke sound.
Ik weet nog, heeel vroegah, dat er schande werd gesproken in het DJ wereldje toen die gekke Chinees Luke begon, alleen maar CD's hoe durfde hij. Echte DJ's waren vinyl jockeys.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:49 schreef Dj_unkie het volgende:
ze draaien beide alleen digitaal...daarom zit er ook zoveel funky mixwerk in
Zo, van het vuur afgehaald, ff geproefd, heer-lijkquote:Op woensdag 25 november 2009 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
Heb trouwens net ff een oldskool chili in elkaar geflanst voor vanavond, lekker pruttelen en vanavond opwarmenNu al zin in
Carl Cox, wat een baas is dat zegquote:Op woensdag 25 november 2009 14:57 schreef Dj_unkie het volgende:
vroegah toen iedereen nog op walvissen kon jagen...zucht...tijden![]()
Snapte de discussie over digitaal mixen nooit. Met een Cd speler kan je gewoon veel meer mee (effecten, loops ect). Met platen is dat vrijwel niet te doen!
Carl Cox is en blijft daarom ook echt een held voor mij. Die man is één en al ritme (dat zie je ook an hem als hij aan het draaien is met dat lompe lijf). Ik denk dat ik vanavond weer wat oude cd's uit de kast ga trekken
does uploaden en linkje deze kant opgooienquote:Op woensdag 25 november 2009 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo, van het vuur afgehaald, ff geproefd, heer-lijk
Kan wel een screenshot maken, maar daar heb je ook zo weinig aan he?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:07 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
does uploaden en linkje deze kant opgooien
hoelaat kunnen we aanschuivenquote:Op woensdag 25 november 2009 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo, van het vuur afgehaald, ff geproefd, heer-lijk
Ik ben al véél langer niet geweestquote:Op woensdag 25 november 2009 16:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo ik ben na 4 maanden ook maar es naar de kapper geweest
SLPquote:Op woensdag 25 november 2009 18:21 schreef SLP_ het volgende:
wortelstamp en saucijs
chili
puree en vissticks
erwtensoep
andijviestamppot
Gadverquote:Op woensdag 25 november 2009 18:41 schreef Dj_unkie het volgende:
Spruiten a 50 cent
Aardappelen a 25 cent (twee zakken van 3 KG voor 3 euro)
Kipburgers a 1,50
Et voila....een goede maaltijd voor 2,25 voor twee man
en het smaakte ook nog jah
Muil houwe zeiksnor, hoe durf je mijn kookkunst te bekritiseren!quote:
wat is dan lekker?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:21 schreef SLP_ het volgende:
wortelstamp en saucijs
chili
puree en vissticks
erwtensoep
andijviestamppot
Iets waar spruiten in zitten kan nooit goed zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:41 schreef Dj_unkie het volgende:
Spruiten a 50 cent
Aardappelen a 25 cent (twee zakken van 3 KG voor 3 euro)
Kipburgers a 1,50
Et voila....een goede maaltijd voor 2,25 voor twee man
en het smaakte ook nog jah
Spruitenquote:Op woensdag 25 november 2009 18:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Iets waar spruiten in zitten kan nooit goed zijn.
Spruiten
jij hebt smaakquote:
Dude, het is fokquote:Op woensdag 25 november 2009 19:03 schreef Sander het volgende:
Briljante discussies in het Poltiek forum weer. Die gasten zijn zo wereldvreemd.
Jeeeej, ze komen wel acoustisch. Wrs vanaf half 9.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:16 schreef Sander het volgende:
Ja, ik las het op je dinges. Ik ga wel ff luisteren
Niks van gemerkt. Maar ga zo wel mooi met de auto naar de bios, mij niet gezien om zeiknat te regenenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:31 schreef mrbox het volgende:
wat een regen netmerkte helaas dat een paraplu weinig uithaalt als je de berg afvliegt
Ja lijkt me ook! Maar das wel hendig cashen voor den Theo!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:50 schreef swarmahoer het volgende:
ik vond het wel n goede show jawas wel apart om in de bios naar een cabaretvoorstelling te kijken
Das mooi klote! Wat is er allemaal beschadigd? Krassen laten herstellen is duur wanneer het overspuiten wordt. Sloten en CV kan wel meevallen. Heb die tweedehands aangeschaft en ook in mijn auto gezet.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:10 schreef Mikkie het volgende:
Klacht van de avond:
Dat al die werkschuwe asocialen een pijnlijke dood sterven!
WA uiteraard. Maar anders is het sowieso de moeite van de verzekering niet waard, premiestijging, eigen risico, komt toch allemaal uit de eigen portemonnee uiteindelijk....quote:Op donderdag 26 november 2009 00:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das mooi klote! Wat is er allemaal beschadigd? Krassen laten herstellen is duur wanneer het overspuiten wordt. Sloten en CV kan wel meevallen. Heb die tweedehands aangeschaft en ook in mijn auto gezet.
Zeker WA verzekerd en zulks?
Hou op man, ik word er schijtziek van. Je werkt je helemaal de apetering om überhaupt auto te kunnen rijden, maar kennelijk zijn er altijd wat van die lowlifes die vinden dat ze over jouw rug rijk moeten worden, en die jou met de schade laten zitten..quote:
Ja, dat ga ik binnenkort ook maar eens doen. Maar ik fiks het zelf, want de garage kan ik niet betalen. Zolang ie maar rijdt houd ik hem.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
WA uiteraard. Maar anders is het sowieso de moeite van de verzekering niet waard, premiestijging, eigen risico, komt toch allemaal uit de eigen portemonnee uiteindelijk....
Krassen zijn tot op de blanke lak, maar lijken er op het eerste gezicht niet doorheen te zijn gegaan, dus de roest moet hopelijk wegblijven. Herstellen is de auto niet waard, spuiten ook niet. Ik heb wel allebei de sloten nog, gelukkig. Eéntje hangt er nog half in en ééntje lag er op de stoep naast de auto, zal eens testen of ze nog werken met de sleutel, misschien heb ik nog een beetje geluk (moet ik wel de halve deur demonteren, maar goed...). Ik ga vrijdag (morgen geen tijd) maar eens kijken of ik er zelf iets aan kan knutselen, mits het droog is natuurlijk. En anders wordt het volgende week naar de garage en dan krijg ik de rekening wel weer...
Net even geprobeerd, het slot dat er helemaal uit ligt werkt nog met de sleutel, het is alleen de vraag of er binnen in het portier niets beschadigd is, dus dat is even afwachten. Het slot aan de passagierskant hangt er nog half in en lijkt nog ergens aan vast te zitten, daar kan ik dus ook geen sleutel van draaien. Hopen dat 't niet beschadigd is en ik de diverse onderdelen weer op hun plaats kan krijgen.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik binnenkort ook maar eens doen. Maar ik fiks het zelf, want de garage kan ik niet betalen. Zolang ie maar rijdt houd ik hem.
CV en sloten vervangen is nog wel te doen. Die zijn tweedehands ook wel betaalbaar. Nieuwe portieren of herstellen lak is duur.
Wat voor auto, kleur en type heb je eigenlijk? ff kijken wat die onderdelen tweedehands kosten.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net even geprobeerd, het slot dat er helemaal uit ligt werkt nog met de sleutel, het is alleen de vraag of er binnen in het portier niets beschadigd is, dus dat is even afwachten. Het slot aan de passagierskant hangt er nog half in en lijkt nog ergens aan vast te zitten, daar kan ik dus ook geen sleutel van draaien. Hopen dat 't niet beschadigd is en ik de diverse onderdelen weer op hun plaats kan krijgen.
Voor nu is het in elk geval kut. Met dikke pech moet ik twee nieuwe sloten en hebben ze met lomp geweld m'n CV verkloot. Met een beetje mazzel werken de sloten nog, maar ben ik er nog een hoop tijd aan kwijt en kost het me gewoon gezeik waar ik geen zin in heb...
Nieuwe portieren of lak herstellen is nicht im fragen, dat is de auto gewoon niet meer waard.
Nissan Almera '97 driedeurs, blauwachtig (ik vind 't ook een soort paars lijken).quote:Op donderdag 26 november 2009 00:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat voor auto, kleur en type heb je eigenlijk? ff kijken wat die onderdelen tweedehands kosten.
Allemaal op aanvraagquote:Op donderdag 26 november 2009 00:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nissan Almera '97 driedeurs, blauwachtig (ik vind 't ook een soort paars lijken).
Mja, never mind. Eerst maar eens kijken wat ik er zelf mee kan en anders de garage. En dan zien we daarna wel weer verder... tnx anywayquote:
Tja, toch klote voor je! Gaat hoe dan ook geld kosten! Heb je nog geluk dat ze geen ramen hebben ingeslagen of iets van dien aard.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, never mind. Eerst maar eens kijken wat ik er zelf mee kan en anders de garage. En dan zien we daarna wel weer verder... tnx anyway
raampje is toch voor 4 tientjes op de sloop te halenquote:Op donderdag 26 november 2009 01:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, toch klote voor je! Gaat hoe dan ook geld kosten! Heb je nog geluk dat ze geen ramen hebben ingeslagen of iets van dien aard.
Raampje is vaak ook gemold portier en zulks. Ik denk ook door het slopen van het slot. Als ze nog de moeite hebben genomen extra krassen te maken dan zijn ze helemaal niet werkschuw!quote:Op donderdag 26 november 2009 02:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
raampje is toch voor 4 tientjes op de sloop te halen
hoe komen die krassen er op eigelijk, braak van het slot of extra erbij gemaakt zegmaar...
Dat was de vorige keer inderdaad. En dan met zo'n elektrisch systeem dus die zet je er niet zomaar zelf in. Was gelukkig verzekerd voor raamschade als gevolg van braak, maar uiteindelijk was ik toch 150 euro eigen risico kwijtquote:Op donderdag 26 november 2009 01:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, toch klote voor je! Gaat hoe dan ook geld kosten! Heb je nog geluk dat ze geen ramen hebben ingeslagen of iets van dien aard.
En ik dacht dat ik slecht geslapen had.quote:Op donderdag 26 november 2009 07:51 schreef Dupje het volgende:
Wat een klote nacht was dit zeg!Heel slecht geslapen, migraine aanval gehad, na een uur wachten tot de paracetamollen werkten kon ik pas weer slapen. Nu is het aardig over, alleen nog wat misselijk en duizelig. Toch maar naar school, want heb vorige week ook al 2 dagen gemist...
zanks!quote:Op donderdag 26 november 2009 09:32 schreef IrishBastard het volgende:
Veel plezier met je bedrijfsuitje
Het is maar griep, geen ebola!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:59 schreef Californium het volgende:
ZowI feel good...
Op een beetje hoesten na! vandaag zeker nog maar even thuis blijven ivm besmettingsgevaar... misschien morgen ook nog wel.. maar ik kan eten en drinken zonder mogelijkheid tot overgeven en ik kan lopen en slapen zonder pijn
ben me toch wel even goed ziek geweest zeg
McDonalds in het centrum of bij Keizer Karelquote:Op donderdag 26 november 2009 16:28 schreef PrimusOne het volgende:
Morgen heb ik een date met een meid in Nijmegen.
Ik ben geheel onbekend met Nijmegen. Ik zet m'n auto op het parkeerdak bij centrum, je weet wel vlakbij die bios.
Daarna gaan we winkelen. En dan eten.
Het moet een heel leuk restaurant zijn!
En niet waar je tegenover elkaar staat, maar waar er ook ronde tafels zijn. Zodat je naast elkaar kunt zitten.
Nee dat snap ik ook niet. Maar goed, ik had nog een USB-stick in de radio zitten, die zal wel bepaalde verwachtingen hebben gewekt ofzoquote:Op donderdag 26 november 2009 09:13 schreef IrishBastard het volgende:
Damn Mikkie, wat een ongelofelijke *&$#&*%4 lijersIk hoop dat het met de sloten een beetje wil lukken
Snap ook niet dat ze jouw auto dan uitkiezen, tis niet alsof die er uit ziet alsof er veel te halen is
Ik zou in elk geval niet parkeren op de Nassausingelquote:Op donderdag 26 november 2009 16:28 schreef PrimusOne het volgende:
Morgen heb ik een date met een meid in Nijmegen, die ik al langer ken..
Ik ben geheel onbekend met Nijmegen. Ik zet m'n auto op het parkeerdak bij centrum, je weet wel vlakbij die bios.
Daarna gaan we winkelen. En dan eten. Het moet dus een heel leuk restaurant zijn!
En niet waar je tegenover elkaar staat, maar waar er ook ronde tafels zijn. Zodat je naast elkaar kunt zitten.
Weet iemand zo'n restaurant waar je niet tegenover elkaar hoeft te zitten (van die kleine tafeltjes).
aahh meisje tochquote:Op donderdag 26 november 2009 19:26 schreef Dupje het volgende:
Meeeeeeeeeeen dit was een drama dag. Eerst een kutnacht gehad met migraine aanval. Vervolgens wel vanochtend om 7 uur opgestaan, om daarna van 9 tot half 5 op school te zitten. En dan ben ik ook nog eens op de heen en terug weg natgeregend.Nu een avond niks (ofja, alleen expeditie robinson kijken) en dan vroeg naar bedje toe!
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:26 schreef Dupje het volgende:
Meeeeeeeeeeen dit was een drama dag. Eerst een kutnacht gehad met migraine aanval. Vervolgens wel vanochtend om 7 uur opgestaan, om daarna van 9 tot half 5 op school te zitten. En dan ben ik ook nog eens op de heen en terug weg natgeregend.Nu een avond niks (ofja, alleen expeditie robinson kijken) en dan vroeg naar bedje toe!
Het woord planning is u onbekend?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:56 schreef SLP_ het volgende:
godverdomme, ik moet voor bio morgen een verslag inleveren en daarvoor moeten we een grafiek in excel maken en we snappen er allebij niets van. dus ik had vanochtend mn leraar een mailtje gestuurd of ie het ff stap voor stap kan uitleggen, lees ik net in de mail terug dat ie het morgen wel uitlegt. ja wtf ik vraag toch niet voor niets of ie het via mail kan doen anders had ik wel niets gemaild. want ik kan er morgen niet aan werken en dan moet het klaar zijn
nee maar ik vroeg het gister ook al en toen kregen we ook geen duidelijk antwoord. als hij nou in de mail ff had uitgelegd hoe die grafiek gemaakt moet worden dan had ik er nu aan kunnen werken en was het morgen af geweest. dat ding kan makkelijk in een paar uur gedaan worden dus als hij gewoon ff mailde dan hadden we gewoon genoeg tijd gehad.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het woord planning is u onbekend?
Herkenbaar. Essentieel hierbij is wel, dat je zorgt dat je alle procedures kentquote:Op donderdag 26 november 2009 21:27 schreef SLP_ het volgende:
ja ok ik wist het wel een week van tevoren maarja2 dagen van te voren moet vroeg genoeg zijn
Je neemt een gedicht, ditmaal een gedicht van Remco Campert (die er zelf ook bij was deze keer). Dan zijn er een aantal muzikanten/bands die een aantal eigen nummers spelen en een bewerkte versie van het gedicht met muziek spelen. Je krijgt dus hele verschillende versies van een gedicht die toch op hetzelfde neerkomen. Heel erg leuk imoquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:55 schreef IrishBastard het volgende:
En een goedemorgen vanaf werk, compleet natgeregend natuurlijk
Wat houdt Poetracks precies in trouwens?
Zekers, gister met wat vrienden spare-ribs gegeten in 't centrumquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:07 schreef IrishBastard het volgende:
Klinkt wel interessant
En Piet, ben je al helemaal ingeburgerd in het Goudse?
Niemand?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:28 schreef PrimusOne het volgende:
Morgen heb ik een date met een meid in Nijmegen, die ik al langer ken..
Daarna gaan we winkelen. En dan eten. Het moet dus een heel leuk restaurant zijn!
Weet iemand zo'n restaurant waar je niet tegenover elkaar hoeft te zitten (van die kleine tafeltjes).
Hmm, ok, ik ken Leine dan ook alleen met eigen werk, misschien scheelt dat?quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:19 schreef AMDB het volgende:
Goedemorgen![]()
Poetracks gister was echt ontzettend goed!
ik durf het bjina niet te zeggen, maar ik vond Leine toch wel de minste, en dan zag ze er ook nog eens uit alsof ze net van de Viva redactie af kwam
Heeft ze ook gespeeldquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hmm, ok, ik ken Leine dan ook alleen met eigen werk, misschien scheelt dat?
Ah ok, dat magquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heeft ze ook gespeeldVond het gewoon weinig origineel.
hahahaquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:02 schreef IrishBastard het volgende:
Wtf![]()
Brandweer rukt uit voor ruftend zwijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |