quote:Op donderdag 26 november 2009 00:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nou, nul winst, ik vond die Milkareep best te doen.
Het moet toch niet gekker worden. Je auto niet op slot doen omdat er anders ingebroken wordt... Jij laat van de zomer als je op vakantie gaat ook je voordeur open staan?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:15 schreef Westsidee het volgende:
Volgende keer dus niet op slot doen lijkt me de enige logische conclusie.
Ja, want voor een auto van twaalf jaar oud ben je allrisk verzekerd. En al was ik dat, dan is het nog niet de moeite, gezien eigen risico, premiestijging etc. Kortom: ik ben gewoon genaaid.quote:
koop een nieuwe auto.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, want voor een auto van twaalf jaar oud ben je allrisk verzekerd. En al was ik dat, dan is het nog niet de moeite, gezien eigen risico, premiestijging etc. Kortom: ik ben gewoon genaaid.
Niet in de bewaakte parkeerplaats!quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet in de bewaakte parkeerplaats!
Inderdaad, voor een paar honderd euro heb je een nieuwe auto waarvan je de onderhoudshistorie kent en die betrouwbaar is.quote:
en je wist absoluut niet dat je daar gewoon nooit je auto neer moet zetten omdat daar elke avond 10 autos opengebroken wordenquote:Op donderdag 26 november 2009 00:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het parkeerterrein op de Nassausingel.
Ik heb daar al zó vaak geparkeerd, zowel 's avonds als overdag, zonder dat er ook maar iets aan de hand was...quote:Op donderdag 26 november 2009 00:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en je wist absoluut niet dat je daar gewoon nooit je auto neer moet zetten omdat daar elke avond 10 autos opengebroken worden?
Tegenwoordig kan je zelf nog zo zuinig zijn op je auto. Iemand anders molt hem toch wel voor jequote:Op donderdag 26 november 2009 00:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb daar al zó vaak geparkeerd, zowel 's avonds als overdag, zonder dat er ook maar iets aan de hand was...
Wat het ook is, je kunt 'm bijna nergens neer zetten waar het veilig is. Ik heb 'm hier al eens voor m'n raam gehad in de straat, en ook toen hebben ze toen het donker werd gewoon de radio eruit gejat (raam ingeslagen). Mja, je kijkt immers niet constant naar buiten hè...
Dus hij moet daar niet parkeren omdat daar vaak ingebroken wordt?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en je wist absoluut niet dat je daar gewoon nooit je auto neer moet zetten omdat daar elke avond 10 autos opengebroken worden?
Gelukkig zijn er nog mensen die het wel snappen.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus hij moet daar niet parkeren omdat daar vaak ingebroken wordt?
Beetje een omgekeerde wereld. Als daar zo vaak ingebroken wordt, dan moet daar iets tegen gedaan worden. Dat lijkt me toch een beetje logischer.
Mja, jij weet er alles van hè? Ik heb al die putjes in de deuren ook niet omdat ik m'n deuren tegen hekken aan gooi, maar op de één of andere manier komen er per winkelcentrumbezoek voor m'n gevoel twee bijquote:Op donderdag 26 november 2009 00:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je zelf nog zo zuinig zijn op je auto. Iemand anders molt hem toch wel voor je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |