quote:Op donderdag 26 november 2009 00:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nou, nul winst, ik vond die Milkareep best te doen.
Het moet toch niet gekker worden. Je auto niet op slot doen omdat er anders ingebroken wordt... Jij laat van de zomer als je op vakantie gaat ook je voordeur open staan?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:15 schreef Westsidee het volgende:
Volgende keer dus niet op slot doen lijkt me de enige logische conclusie.
Ja, want voor een auto van twaalf jaar oud ben je allrisk verzekerd. En al was ik dat, dan is het nog niet de moeite, gezien eigen risico, premiestijging etc. Kortom: ik ben gewoon genaaid.quote:
koop een nieuwe auto.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, want voor een auto van twaalf jaar oud ben je allrisk verzekerd. En al was ik dat, dan is het nog niet de moeite, gezien eigen risico, premiestijging etc. Kortom: ik ben gewoon genaaid.
Niet in de bewaakte parkeerplaats!quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet in de bewaakte parkeerplaats!
Inderdaad, voor een paar honderd euro heb je een nieuwe auto waarvan je de onderhoudshistorie kent en die betrouwbaar is.quote:
en je wist absoluut niet dat je daar gewoon nooit je auto neer moet zetten omdat daar elke avond 10 autos opengebroken wordenquote:Op donderdag 26 november 2009 00:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het parkeerterrein op de Nassausingel.
Ik heb daar al zó vaak geparkeerd, zowel 's avonds als overdag, zonder dat er ook maar iets aan de hand was...quote:Op donderdag 26 november 2009 00:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en je wist absoluut niet dat je daar gewoon nooit je auto neer moet zetten omdat daar elke avond 10 autos opengebroken worden?
Tegenwoordig kan je zelf nog zo zuinig zijn op je auto. Iemand anders molt hem toch wel voor jequote:Op donderdag 26 november 2009 00:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb daar al zó vaak geparkeerd, zowel 's avonds als overdag, zonder dat er ook maar iets aan de hand was...
Wat het ook is, je kunt 'm bijna nergens neer zetten waar het veilig is. Ik heb 'm hier al eens voor m'n raam gehad in de straat, en ook toen hebben ze toen het donker werd gewoon de radio eruit gejat (raam ingeslagen). Mja, je kijkt immers niet constant naar buiten hè...
Dus hij moet daar niet parkeren omdat daar vaak ingebroken wordt?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en je wist absoluut niet dat je daar gewoon nooit je auto neer moet zetten omdat daar elke avond 10 autos opengebroken worden?
Gelukkig zijn er nog mensen die het wel snappen.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus hij moet daar niet parkeren omdat daar vaak ingebroken wordt?
Beetje een omgekeerde wereld. Als daar zo vaak ingebroken wordt, dan moet daar iets tegen gedaan worden. Dat lijkt me toch een beetje logischer.
Mja, jij weet er alles van hè? Ik heb al die putjes in de deuren ook niet omdat ik m'n deuren tegen hekken aan gooi, maar op de één of andere manier komen er per winkelcentrumbezoek voor m'n gevoel twee bijquote:Op donderdag 26 november 2009 00:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je zelf nog zo zuinig zijn op je auto. Iemand anders molt hem toch wel voor je
ja maar dat is niet een reden om hem daar neer te zetten totdat er iets aan gedaan isquote:Op donderdag 26 november 2009 00:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus hij moet daar niet parkeren omdat daar vaak ingebroken wordt?
Beetje een omgekeerde wereld. Als daar zo vaak ingebroken wordt, dan moet daar iets tegen gedaan worden. Dat lijkt me toch een beetje logischer.
Mja ik denk daar niet altijd bij na hoor. M'n auto heeft een tijdje terug ook in kutwijken in Amsterdam, Arnhem etc gestaan, maar daar ging het ook goed. Ik kende de Nassausingel ook niet als zodanig, moet ik eerlijk zeggen. Maar los daarvan, ik had expres het frontje er al af. Zo komt mijn bewering van twee jaar terug in elk geval wel uit. Toen riep iedereen in m'n omgeving: 'oh sukkel, natuurlijk breken ze in en jatten ze je radio als je het frontje er niet af haalt!' Toen ik antwoordde dat het niet uit maakt of je frontje erop zit of niet, verklaarden ze me allemaal voor gek. Joechei, vanavond heb ik m'n gelijk gehaaldquote:Op donderdag 26 november 2009 00:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja maar dat is niet een reden om hem daar neer te zetten totdat er iets aan gedaan is
ik dacht dat die plek wel bekend was, net zoals station beukenlaan in eindhoven zegmaar...
ik zet m altijd aan de oranjesingel neer, tot nu toe nog niks gebeurd
Hoe zuur ook, ik vind 't wel een goede grapquote:Op donderdag 26 november 2009 00:52 schreef Wazeggie het volgende:
Als ik lees wat ze allemaal aan je auto gedaan hebben, zou ik ze toch bepaald niet werkschuw noemen eigenlijk.
Eigenlijk hebben zij nu hun gelijk gehaaldquote:Op donderdag 26 november 2009 00:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja ik denk daar niet altijd bij na hoor. M'n auto heeft een tijdje terug ook in kutwijken in Amsterdam, Arnhem etc gestaan, maar daar ging het ook goed. Ik kende de Nassausingel ook niet als zodanig, moet ik eerlijk zeggen. Maar los daarvan, ik had expres het frontje er al af. Zo komt mijn bewering van twee jaar terug in elk geval wel uit. Toen riep iedereen in m'n omgeving: 'oh sukkel, natuurlijk breken ze in en jatten ze je radio als je het frontje eraf haalt!' Toen ik antwoordde dat het niet uit maakt of je frontje erop zit of niet, verklaarden ze me allemaal voor gek. Joechei, vanavond heb ik m'n gelijk gehaald.
Ik leef ook met jou mee.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:36 schreef koffertje het volgende:
Ik leef met jou mee TS.
Het probleem is hier ook in Nederland dat dat asociaal boeventuig niet hard genoeg worden gestraft dankzij onze wereldvreemde linkse vrienden. Hoge boeten, schadevergoedingen, strafkampen zou een extra stimulans moeten zijn om in rechte pad te blijven. Sterker nog, de ongenezelijke TBSers en hardleerse criminelen zouden levenslang in aparte dorpen moeten wonen waar ze alleen elkaar tot last kunnen zijn. En de illegalen bam direct het land uit ipv een linkse miljardenkostende Generaal Pardon.
Haha voor zover mijn mening
Dan wordt TS overvallenquote:Op donderdag 26 november 2009 03:21 schreef Sapstengel het volgende:
Volgende keer gewoon met het OV gaan.
geen enkele junk steelt nog autoradio's, NIEMAND koopt die dingen van een of ander wazig persoon omdat je bij de aldi voor 3 tientjes een mp3 cd usb autoradio hebt. zelf heb ik altijd gewoon het frontje aan de radio hangen ik woon in amsterdam kom geregeld in tilburg/breda en omgeving men auto staat ook regelmatig in utrecht of rotterdam op wazig plekken nog nooit is ie opengebroken (afkloppen)quote:Op donderdag 26 november 2009 00:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja ik denk daar niet altijd bij na hoor. M'n auto heeft een tijdje terug ook in kutwijken in Amsterdam, Arnhem etc gestaan, maar daar ging het ook goed. Ik kende de Nassausingel ook niet als zodanig, moet ik eerlijk zeggen. Maar los daarvan, ik had expres het frontje er al af. Zo komt mijn bewering van twee jaar terug in elk geval wel uit. Toen riep iedereen in m'n omgeving: 'oh sukkel, natuurlijk breken ze in en jatten ze je radio als je het frontje eraf haalt!' Toen ik antwoordde dat het niet uit maakt of je frontje erop zit of niet, verklaarden ze me allemaal voor gek. Joechei, vanavond heb ik m'n gelijk gehaald.
Hang ook wat spiegels op, zodat ze onder je stoelen kunnen kijkenquote:Op donderdag 26 november 2009 03:16 schreef NoBody122 het volgende:
Voortaan je dashboard-kastje open zetten, zodat ze van buitenaf al kunnen zien dat je frontje ook daar niet in ligt.
Dat vermindert in ieder geval de kans enigszins dat ze voor niks in gaan breken...
Dat heb ik inderdaad in Amsterdam ook al eens gedaan ja, maar had niet het idee dat het hier ook nodig was... het ging al twee jaar goed door het frontje eraf te halen.quote:Op donderdag 26 november 2009 03:16 schreef NoBody122 het volgende:
Voortaan je dashboard-kastje open zetten, zodat ze van buitenaf al kunnen zien dat je frontje ook daar niet in ligt.
Dat vermindert in ieder geval de kans enigszins dat ze voor niks in gaan breken...
Ik had er een bluetooth headset van twee tientjes hangen, uit het zicht, die hangt er nu nog. Verder geen aanwijzingen van headset, navi etc want dat heb ik allemaal niet. Echt het enige van waarde in die auto is de radioquote:Op donderdag 26 november 2009 03:55 schreef Ra-z het volgende:
pff dat gelul over autoradio's hier. gee
[..]
geen enkele junk steelt nog autoradio's, NIEMAND koopt die dingen van een of ander wazig persoon omdat je bij de aldi voor 3 tientjes een mp3 cd usb autoradio hebt. zelf heb ik altijd gewoon het frontje aan de radio hangen ik woon in amsterdam kom geregeld in tilburg/breda en omgeving men auto staat ook regelmatig in utrecht of rotterdam op wazig plekken nog nooit is ie opengebroken (afkloppen)
Bluetooth headsets en carkits zijn nog populairder dan radio's
had je toevallig een houder voor een telefoon of een navigatie ding aan je raam? of andere aanwijzingen dat je zoiets gebruikt in je auto?
Inderdaad ze hebben zich flink ingespant.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:52 schreef Wazeggie het volgende:
Als ik lees wat ze allemaal aan je auto gedaan hebben, zou ik ze toch bepaald niet werkschuw noemen eigenlijk.
En monteer een TL-Balk zodat je auto van binnen goed verlicht is.quote:Op donderdag 26 november 2009 06:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hang ook wat spiegels op, zodat ze onder je stoelen kunnen kijken
quote:Op donderdag 26 november 2009 07:34 schreef IJsblock het volgende:
[..]
En monteer een TL-Balk zodat je auto van binnen goed verlicht is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |