Ik zag Sander laatst een topic sluiten, en dacht dat ik droomdequote:Op dinsdag 24 november 2009 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik droomde overigens gisternacht dat Sander weer zwart was en geen mod meer was
die heb ik ook hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb gewoon een agenda waar je in kan schrijven, maar dat is zó 1980 begrijp ik?
Heb ik uiteindelijk gedaan via goosync.com. Die hebben alleen geen gratis service meerquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:12 schreef IrishBastard het volgende:
Wathijzei. Alleen kan ik de sync met agenda's nog niet voor elkaar krijgen
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
In mijn geval wel. Ik raak die krengen altijd kwijtquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb gewoon een agenda waar je in kan schrijven, maar dat is zó 1980 begrijp ik?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zag Sander laatst een topic sluiten, en dacht dat ik droomde.
Nerd-alertquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
dat dusquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:20 schreef AMDB het volgende:
Ik heb helemaal geen agenda, maar gewoon een goed geheugen wat betreft afspraken en deadlines.
Gaaf! HMH?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:20 schreef morgane het volgende:
Ik heb zin in volgende week, dan ga ik naar het concert Placebohet wordt al de vierde keer maar ik heb er weer enorm zin in
Dat probeer ik ook, maar ik heb de neiging wel eens wat te vergeten. Dus dan is een geheugensteuntje wel hendigquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:20 schreef AMDB het volgende:
Ik heb helemaal geen agenda, maar gewoon een goed geheugen wat betreft afspraken en deadlines.
Nope, ze staan deze keer helaas in Ahoyquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gaaf! HMH?
Nog maar zo'n twee weken tot Paul McCartney
Sterktequote:Op dinsdag 24 november 2009 10:34 schreef morgane het volgende:
[..]
Nope, ze staan deze keer helaas in Ahoy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |