Dat kunnen we best hoor, als het maar gezellig is.quote:Op maandag 23 november 2009 20:29 schreef Stuurloos het volgende:
TVP
Doelstelling STA / Tilburg voor 2010: Breda topic inhalen, we liggen 16 topics achter, maar volgens mij gaan die niet zo rap als wij. Vind ik hierin medeparticipanten?
quote:Op maandag 23 november 2009 20:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hij is al op driekwart van het raam
Wij zijn toch altijd gezellig!quote:Op maandag 23 november 2009 20:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat kunnen we best hoor, als het maar gezellig is.
Toen ik klein was, liep ik vaak met het zoutpotje rondquote:Op maandag 23 november 2009 20:18 schreef styliste het volgende:
[..]
ik haat naaktslakken maar dat is wel heel erg zielig...
ik heb er wel ooit eentje dood zien gaan in de tuin, die ging allemaal in kringetjes kruipen...
Breda gaat idd langzaamquote:Op maandag 23 november 2009 20:29 schreef Stuurloos het volgende:
TVP
Doelstelling STA / Tilburg voor 2010: Breda topic inhalen, we liggen 16 topics achter, maar volgens mij gaan die niet zo rap als wij. Vind ik hierin medeparticipanten?
Doe je dat niet meer?quote:Op maandag 23 november 2009 20:46 schreef styliste het volgende:
Oh ja, wie haalt het administreren van studenten even uit de op voor mij?
Wat vind je tot nu toe van seizoen 6? Ik vind het een beetje "mwah.."quote:
Hehe, dit las ik nu pasquote:Op maandag 23 november 2009 20:20 schreef Stuurloos het volgende:
Tilburg #150; Auto the snail snatcher
zitten we al op 6? Uh tja.. Ik huil niet snel bij een tv serie maar dit zijn toch wel tranentrekkers hoor.quote:Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat vind je tot nu toe van seizoen 6? Ik vind het een beetje "mwah.."
[..]
Hehe, dit las ik nu pas
Hmm... Ik vind ze wel mooi, maar seizoen 5quote:Op maandag 23 november 2009 20:51 schreef styliste het volgende:
[..]
zitten we al op 6? Uh tja.. Ik huil niet snel bij een tv serie maar dit zijn toch wel tranentrekkers hoor.
Nou scheelt het natuurlijk ook dat ik zelf redelijk labiel ben op het moment
op tv ja.. Reclame is voorbij..quote:Op maandag 23 november 2009 20:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ik vind ze wel mooi, maar seizoen 5
( of volg jij het op tv? Zoja, dat is seizoen 5 en dat zijn tranentrekkers)
Waar ben je nu ongeveer?quote:Op maandag 23 november 2009 20:53 schreef styliste het volgende:
[..]
op tv ja.. Reclame is voorbij..
Vandaag kwam 6x01...quote:Op maandag 23 november 2009 20:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ik vind ze wel mooi, maar seizoen 5
( of volg jij het op tv? Zoja, dat is seizoen 5 en dat zijn tranentrekkers)
Ik wil pics!!!!quote:Op maandag 23 november 2009 20:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hij is al op driekwart van het raam
Ja, dat zie ik nu aan haar beschrijvingquote:
Van mij welquote:Op maandag 23 november 2009 21:47 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik mag geen zout op die slak strooien van _Ophelia_
gewoon doenquote:Op maandag 23 november 2009 21:47 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik mag geen zout op die slak strooien van _Ophelia_
Pak die videocamera, film het bewijs...quote:Op maandag 23 november 2009 21:41 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik wil pics!!!!![]()
Suspense; Ik ben net poolshoogte gaan nemen en hij/zij is onderweg naar de rand van het keukendak, die werkloze probeert in te breken!!![]()
heb geen badquote:Op maandag 23 november 2009 21:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Neem een bad en pleur er voldoende sop in
is het een marokaan ?quote:Op maandag 23 november 2009 21:41 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik wil pics!!!!![]()
Suspense; Ik ben net poolshoogte gaan nemen en hij/zij is onderweg naar de rand van het keukendak, die werkloze probeert in te breken!!![]()
okquote:
Dan slaap ik op de bank..... mmmmmmmm.... die ligt lekker....mmmm... O nee wacht iets met een mes en mijn..... laat maarquote:
En wat gebeurt er als je er op Blaast? ( mal blasen Ja oder nicht? <-- zei hij in zijn beste steenkolenduits)quote:
Ik heb geen videocameraquote:Op maandag 23 november 2009 21:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Pak die videocamera, film het bewijs...
ow ja weet ik veel, was al lang blij dat er 1 kwam vanavond...Ben wel benieuwd hoe ze verder gaan met deze verhaallijn....quote:Op maandag 23 november 2009 21:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik nu aan haar beschrijving
Ik ben benieuwd wat je mening straks isquote:Op maandag 23 november 2009 22:04 schreef styliste het volgende:
[..]
ow ja weet ik veel, was al lang blij dat er 1 kwam vanavond...Ben wel benieuwd hoe ze verder gaan met deze verhaallijn....
Zonde, je had zo die beelden kunnen verkopen aan NGCquote:
Dan hadden ze dat meteen kunnen uitzenden na "Hoe verf droogt"quote:Op maandag 23 november 2009 22:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Zonde, je had zo die beelden kunnen verkopen aan NGC
quote:Op maandag 23 november 2009 22:17 schreef Nint het volgende:
[..]
Heeft hem nu pas door met dat Blazen.......![]()
Zo zie je hoe onschuldig blond ik ben.![]()
Zo beter lief?quote:Op maandag 23 november 2009 22:17 schreef Nint het volgende:
[..]
Heeft hem nu pas door met dat Blazen.......![]()
Zo zie je hoe onschuldig blondt ik ben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |