Ik wil pics!!!!quote:Op maandag 23 november 2009 20:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hij is al op driekwart van het raam
Ja, dat zie ik nu aan haar beschrijvingquote:
Van mij welquote:Op maandag 23 november 2009 21:47 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik mag geen zout op die slak strooien van _Ophelia_
gewoon doenquote:Op maandag 23 november 2009 21:47 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik mag geen zout op die slak strooien van _Ophelia_
Pak die videocamera, film het bewijs...quote:Op maandag 23 november 2009 21:41 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik wil pics!!!!![]()
Suspense; Ik ben net poolshoogte gaan nemen en hij/zij is onderweg naar de rand van het keukendak, die werkloze probeert in te breken!!![]()
heb geen badquote:Op maandag 23 november 2009 21:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Neem een bad en pleur er voldoende sop in
is het een marokaan ?quote:Op maandag 23 november 2009 21:41 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik wil pics!!!!![]()
Suspense; Ik ben net poolshoogte gaan nemen en hij/zij is onderweg naar de rand van het keukendak, die werkloze probeert in te breken!!![]()
okquote:
Dan slaap ik op de bank..... mmmmmmmm.... die ligt lekker....mmmm... O nee wacht iets met een mes en mijn..... laat maarquote:
En wat gebeurt er als je er op Blaast? ( mal blasen Ja oder nicht? <-- zei hij in zijn beste steenkolenduits)quote:
Ik heb geen videocameraquote:Op maandag 23 november 2009 21:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Pak die videocamera, film het bewijs...
ow ja weet ik veel, was al lang blij dat er 1 kwam vanavond...Ben wel benieuwd hoe ze verder gaan met deze verhaallijn....quote:Op maandag 23 november 2009 21:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik nu aan haar beschrijving
Ik ben benieuwd wat je mening straks isquote:Op maandag 23 november 2009 22:04 schreef styliste het volgende:
[..]
ow ja weet ik veel, was al lang blij dat er 1 kwam vanavond...Ben wel benieuwd hoe ze verder gaan met deze verhaallijn....
Zonde, je had zo die beelden kunnen verkopen aan NGCquote:
Dan hadden ze dat meteen kunnen uitzenden na "Hoe verf droogt"quote:Op maandag 23 november 2009 22:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Zonde, je had zo die beelden kunnen verkopen aan NGC
quote:Op maandag 23 november 2009 22:17 schreef Nint het volgende:
[..]
Heeft hem nu pas door met dat Blazen.......![]()
Zo zie je hoe onschuldig blond ik ben.![]()
Zo beter lief?quote:Op maandag 23 november 2009 22:17 schreef Nint het volgende:
[..]
Heeft hem nu pas door met dat Blazen.......![]()
Zo zie je hoe onschuldig blondt ik ben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |