Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Neequote:Op maandag 23 november 2009 09:30 schreef Pien85 het volgende:
Hehe, nu al? Dat doe je snel!Mja, wij spreken elkaar eigenlijk nooit meer
Menneke vaan michquote:
Dan ben je alweer boven enzoquote:Op maandag 23 november 2009 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
wel koffie inschenken maar geen lepeltje pakken
Koffie ingeschonken krijgen door een lepeltjesvergetende faalaap?quote:Op maandag 23 november 2009 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
We hebben 4 koffiekopjes en een senseo boven staan op de studeerkamer, alleen staan dr hier geen lepeltjesquote:Op maandag 23 november 2009 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
Oh op die fietsquote:Op maandag 23 november 2009 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeIk ben de afgelopen tijd ook erg druk geweest met van alles: studeren, huis bouwen etc. EN dat zal nog wel even zo doorgaan
![]()
Bijgepraat over *dat* onderwerp bedoelde ik dus eigenlijk
quote:Op maandag 23 november 2009 09:37 schreef Klonk het volgende:
woeeeeeiiiii
55 per uur gehaald op de fiets, met wind mee![]()
(15 met wind tegen)
quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 09:36 schreef Ladylike het volgende:
Oh ja Dr_Flash: nog gefeliciteerd dat de vergunning nu eindelijk geregeld is![]()
Feliquote:Op maandag 23 november 2009 09:37 schreef Klonk het volgende:
woeeeeeiiiii
55 per uur gehaald op de fiets, met wind mee![]()
(15 met wind tegen)
sterktequote:
Vettosquote:Op maandag 23 november 2009 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]![]()
We gaan (over een week of 2) eindelijk beginnen met
BOUWUH
![]()
Maar eerst vanavond even bij V&D naar binnen voor dit Rode Gevaar![]()
[ afbeelding ]
Ik zegBOUWUH
![]()
nee, een nieuwe xbox 360quote:Op maandag 23 november 2009 09:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Feli
nog felicitaties, bloemen en een lintje gekregen voor het behaalde record?
[..]
sterkte
[..]
Vettos
quote:Op maandag 23 november 2009 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]![]()
BOUWUH
![]()
[ afbeelding ]
Ik zegBOUWUH
![]()
Als het klaar is neem je dat graag voor liefquote:Op maandag 23 november 2009 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is wel leuk dat bouwen maar het geeft zo'n troep.
dat kloptquote:Op maandag 23 november 2009 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het klaar is neem je dat graag voor lief![]()
heb je koude handen?quote:Op maandag 23 november 2009 09:51 schreef Pien85 het volgende:
Is 't mogelijk om aan te komen en toch dunnere vingers te krijgen?
Ik ben 2 kilo aangekomen, en nu is mn ring te groot
Nou, hij is al ruim een week te groot... En mn handen zijn over 't algemeen lekker warm, ik had er ook al aan gedacht, maar dat is 't dus nietquote:
Nog meer spek en frikandellen eten, komt goedquote:Op maandag 23 november 2009 09:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, hij is al ruim een week te groot... En mn handen zijn over 't algemeen lekker warm, ik had er ook al aan gedacht, maar dat is 't dus niet![]()
Stom, want die ring is belangrijk voor me, was de trouwring van mn vader, heb 'm zelf van zn vinger afgehaald toen hij was overleden...,.
Ik eet al zo veel frituurzooiquote:Op maandag 23 november 2009 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog meer spek en frikandellen eten, komt goed
Olijfonaisequote:Op maandag 23 november 2009 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
mayonaise in plaats van frietsaus, scheelt ook
die wil je zeker niet verliezenquote:Op maandag 23 november 2009 09:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, hij is al ruim een week te groot... En mn handen zijn over 't algemeen lekker warm, ik had er ook al aan gedacht, maar dat is 't dus niet![]()
Stom, want die ring is belangrijk voor me, was de trouwring van mn vader, heb 'm zelf van zn vinger afgehaald toen hij was overleden...,.
quote:Op maandag 23 november 2009 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog meer spek en frikandellen eten, komt goed
er zit veel sla op een broodje hamburger hoor, plakje tomaat ook nogquote:Op maandag 23 november 2009 10:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik eet al zo veel frituurzooiWilde juist weer iets gezonder gaan eten
Frituurzooi met sla!
Hij ligt nu even in de badkamer, misschien dat ik 'm aan een kettinkje om mn nek hang ofzo...quote:Op maandag 23 november 2009 10:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die wil je zeker niet verliezen![]()
plakband aan de binnenkant om hem te verdikken.
of:
[..]
Tomaatquote:Op maandag 23 november 2009 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zit veel sla op een broodje hamburger hoor, plakje tomaat ook nog
kun je dat ook ff bij mij komen doen, gratis bier en frikandellenquote:Op maandag 23 november 2009 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat klopt![]()
ik heb zelf een aanbouw van 2,5x5,40 aan mijn huis gemaakt. ik kan me niet voorstellen dat we zonder konden.
de 2 en een halve maand kamperen in eigen huis waren snel vergeten.
LLquote:Op maandag 23 november 2009 10:11 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh GF
Oeh speculoos pasta is echt lekker
iedereen zei dat al, dus ik kon mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen en heb een potje gekocht.
Geen foute beslissing
als deze op is, ga ik die met stukjes erin kopen
pienquote:Op maandag 23 november 2009 10:16 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga maar 's richting mn moeder, moet sigaretten halen, dus zal toch door de regen moeten... Kan ik 't beter in 1 keer doen
Fijne dag nog mensen
quote:
dan zal je weinig italiaans eten, tenzij je tomatensaus wel lekker vindt.quote:Op maandag 23 november 2009 10:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij ligt nu even in de badkamer, misschien dat ik 'm aan een kettinkje om mn nek hang ofzo...
[..]
TomaatDat vind ik toch wel een van de smerigste dingen die er is
ik doe gewoon speculaas op broodquote:Op maandag 23 november 2009 10:11 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh GF
Oeh speculoos pasta is echt lekker
iedereen zei dat al, dus ik kon mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen en heb een potje gekocht.
Geen foute beslissing
als deze op is, ga ik die met stukjes erin kopen
quote:Op maandag 23 november 2009 10:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
kun je dat ook ff bij mij komen doen, gratis bier en frikandellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 23 november 2009 10:16 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga maar 's richting mn moeder, moet sigaretten halen, dus zal toch door de regen moeten... Kan ik 't beter in 1 keer doen
Fijne dag nog mensen
wokquote:
quote:[..]
dat is niet ff, zeker niet bij een ander.
wijn gooi je toch alleen maar tegen de muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
een client op mijn werk heeft een keer in een kwaaie bui een grote beker chocomel tegen een witte muur gegooid, van die witgeverfde gasbetonstenen, dat trekt zo lekker inquote:Op maandag 23 november 2009 10:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok![]()
valt toch wel mee![]()
[..]
wijn gooi je toch alleen maar tegen de muur
deden wij ook altijd, echter dit is practischerquote:
quote:
je ging ook vroeg slapenquote:Op maandag 23 november 2009 10:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok![]()
valt toch wel mee![]()
[..]
wijn gooi je toch alleen maar tegen de muur
ik had thuis rode wijn op de muur, maar het is weg. (veel zout en water)quote:Op maandag 23 november 2009 10:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
een client op mijn werk heeft een keer in een kwaaie bui een grote beker chocomel tegen een witte muur gegooid, van die witgeverfde gasbetonstenen, dat trekt zo lekker in
ik heb ontdekt dat geen f*ck uitmaakt wat ze op brood krijgen, er valt toch wel wat op de grondquote:Op maandag 23 november 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
deden wij ook altijd, echter dit is practischer
vooral met een klein kind kan ik me voorstellen dat dit ideaal is
nu moet ik zeggen dat onze kleine netjes eet, maar zo kan er iig geen koekje meer tussenuit gegeten worden en het brood aan de hond gegeven worden, en er vallen geen stukjes meer tussenuit
kijk, klonk bewijst mijn punt dus maar weerquote:Op maandag 23 november 2009 10:24 schreef Klonk het volgende:
speculaas op het brood, ik vrat vroeger het koekje apart op en dan een droge boterham
de foto's staan al onlinequote:Op maandag 23 november 2009 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb ontdekt dat geen f*ck uitmaakt wat ze op brood krijgen, er valt toch wel wat op de grond![]()
gisteren 3 keer gezogen.
en de hele dag je nek bijna breken over krukken, of de krukken om mee te lopen, of de krukken om een been op te leggen.quote:Op maandag 23 november 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de foto's staan al online
[ afbeelding ]
uit je doppen kijkenquote:Op maandag 23 november 2009 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en de hele dag je nek bijna breken over krukken, of de krukken om mee te lopen, of de krukken om een been op te leggen.![]()
opeens 7 krukken in de woonkamer, blij dat hij uitgebouwd is
quote:Op maandag 23 november 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
deden wij ook altijd, echter dit is practischer
vooral met een klein kind kan ik me voorstellen dat dit ideaal is
nu moet ik zeggen dat onze kleine netjes eet, maar zo kan er iig geen koekje meer tussenuit gegeten worden en het brood aan de hond gegeven worden, en er vallen geen stukjes meer tussenuit
Heb ik meegenomen naar werkquote:Op maandag 23 november 2009 10:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pas maar op dat hij het potje niet te pakken krijgt
quote:Op maandag 23 november 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de foto's staan al online
[ afbeelding ]
als Randall het potje te pakken krijgt heb je straks weer een mooi filmpjequote:Op maandag 23 november 2009 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb ik meegenomen naar werk
had geen tijd om te smeren, maar wilde het wel proberen
Randall had al bij oma geproeft, die had een probeerverpakking, hoorde ik gisteren
kinderenquote:Op maandag 23 november 2009 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kijk, klonk bewijst mijn punt dus maar weer
dat doet de kleine ook namelijk ...
Gisteren met uiteten wilde hij een tosti, maar uiteindelijk heeft ie kaas en ham gegeten
(en biefstuk van opa)
Cutequote:Op maandag 23 november 2009 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]![]()
BOUWUH
![]()
[ afbeelding ]
Ik zegBOUWUH
![]()
Oh Randall eet normaal gezien alles, en dat klooien laten wij normaal gesproken niet toe, dus hij eet ook netjes en knoeit bijna niet (gewoon blijven herhalen dat ie netjes boven het bordje moet eten...)quote:Op maandag 23 november 2009 10:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
kinderen![]()
een neefje van me lust van die duopenotti alleen maar het witte spulheb je enig idee hoe lang hij doet over het smeren van een boterham
Nee hoor, nu zal hij de dop erop draaien en het potje op het aanrecht zettenquote:Op maandag 23 november 2009 10:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
kinderen![]()
een neefje van me lust van die duopenotti alleen maar het witte spulheb je enig idee hoe lang hij doet over het smeren van een boterham
dr is in de albert heyn een chocopasta met alleen witte pastaquote:Op maandag 23 november 2009 10:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
kinderen![]()
dat dusquote:Op maandag 23 november 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh Randall eet normaal gezien alles, en dat klooien laten wij normaal gesproken niet toe, dus hij eet ook netjes en knoeit bijna niet (gewoon blijven herhalen dat ie netjes boven het bordje moet eten...)
Maar gisteren was ie moe (het was al 19.00u) van bij mijn vader te spelen, dus toen we met mn schoonouders gingen uiteten, hebben we niet zo streng gedaan
Maar normaal gesproken moet hij die tosti MET brood opeten.
Geen gezeik dat je donkere pasta niet lust![]()
(trouwens dan koop ik dus witte pasta van de C1000 en kan ie omvallen met zn penotti)
MPGquote:
Hey heyquote:
toppiequote:Op maandag 23 november 2009 10:40 schreef Klonk het volgende:
z'n ouders blijven duo penotti kopen, het zal wel een keer overgaan
kinderen moet je hard slaan en vooral de zin niet gevenquote:Op maandag 23 november 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey hey
[..]
toppie
toegeven aan een kind... wie is de ouder?
Maar goeddie mening kan ik volgens mij beter voor me houden, voordat ik mensen zwaar beledig
quote:Op maandag 23 november 2009 10:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
als Randall het potje te pakken krijgt heb je straks weer een mooi filmpje
nee, je moet onzin gedrag niet toelaten en gewoon nee zeggen.quote:Op maandag 23 november 2009 10:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
kinderen moet je hard slaan en vooral de zin niet geven
Ik moet dat filmpje van de slagroomtaart dan ook maar eens online zettenquote:
en ik moet dadelijk nog naar buiten ookquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik moet dat filmpje van de slagroomtaart dan ook maar eens online zetten
trek je zwembroek aanquote:Op maandag 23 november 2009 10:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik moet dadelijk nog naar buiten ook
Tuurlijk niet...quote:Op maandag 23 november 2009 10:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
is die wel met ondertiteling
ik sluit me bij jou aan, gewoon consequent zijn. kinderen zijn geen kleine volwassenen en je moet ze dus ook niet als volwassenen behandelen.quote:Op maandag 23 november 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, je moet onzin gedrag niet toelaten en gewoon nee zeggen.
niet klooien met de duo penotti, als het echt zo erg is pak je maar wat anders
Maar goed... zoals ik al zei: veel mensen zien structuur en regels als "ik doe mijn kind iets aan omdat hij zijn zin niet krijgt en dan gaat ie huilen en dat wil ik niet"
en als ik dan mijn mening zeg (die echt niet iedereen moet opvolgen) zien ze het als zware kritiek
Ik sla mijn kind nooit.
Ninja dat je bentquote:Op maandag 23 november 2009 10:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja ik was er stiekem tussen geslopen, Goedemorgen Ladylike
quote:
dan is dat filmpje een gouwe ouwequote:Op maandag 23 november 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tuurlijk niet...
"rustig wachten op de dag dat heel holland limburgs lult"
quote:
rekelquote:Op maandag 23 november 2009 10:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja ik was er stiekem tussen geslopen, Goedemorgen Ladylike
keep on dreamingquote:Op maandag 23 november 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tuurlijk niet...
"rustig wachten op de dag dat heel holland limburgs lult"
en als je je mening daarover ventileert, denken de ouders waar je tegen praat dat zij slechte ouders zijn omdat ze veel toegeven. Dat maakt je echt geen slechte ouder.quote:Op maandag 23 november 2009 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik sluit me bij jou aan, gewoon consequent zijn. kinderen zijn geen kleine volwassenen en je moet ze dus ook niet als volwassenen behandelen.
gewoon zo goed aan het gesprek aanpassen dat niemand merkt dat er iemand bij is gekomen totdat iemand naar je Avater/nick kijkt!quote:
slaan was maar een grapjequote:Op maandag 23 november 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, je moet onzin gedrag niet toelaten en gewoon nee zeggen.
niet klooien met de duo penotti, als het echt zo erg is pak je maar wat anders
Maar goed... zoals ik al zei: veel mensen zien structuur en regels als "ik doe mijn kind iets aan omdat hij zijn zin niet krijgt en dan gaat ie huilen en dat wil ik niet"
en als ik dan mijn mening zeg (die echt niet iedereen moet opvolgen) zien ze het als zware kritiek
Ik sla mijn kind nooit.
het werkt iig welquote:Op maandag 23 november 2009 10:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gewoon zo goed aan het gesprek aanpassen dat niemand merkt dat er iemand bij is gekomen totdat iemand naar je Avater/nick kijkt!
Waarom zou dat nodig zijnquote:Op maandag 23 november 2009 10:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
is die wel met ondertiteling
is onze straf voor het is altijd beter in Limburg roepen afgelopen vrijdagquote:Op maandag 23 november 2009 10:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik moet dadelijk nog naar buiten ook
quote:
ooh.quote:Rekel
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
* Een rekel of reu is een hond, een das, een vos of een wolf van het mannelijk geslacht.
Het vrouwelijke equivalent teef (= vrouwtjeshond), en de Engelse vertaling bitch, hebben echter een veel negatievere connotatie.
* Rekel was in de Bourgondische tijd en onder de Republiek der Verenigde Nederlanden de benaming voor een assistent van de schout bij de opsporing en aanhouding van misdadigers. Met "de schout en zijn rekels" wordt een stedelijk politiekorps bedoeld.
* Het woord rekel wordt ook wel gebruikt voor een ondeugende jongen.
en onderling af stemmen, vooral de jongste vraagt eerst iets aan mij, en als ik het verkeerde antwoord geef gaat ze naar mama. ook al staat die in dezelfde ruimte.quote:Op maandag 23 november 2009 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en als je je mening daarover ventileert, denken de ouders waar je tegen praat dat zij slechte ouders zijn omdat ze veel toegeven. Dat maakt je echt geen slechte ouder.
Maar wil je niet dat je kind bij jou in bed slaapt, begin er gewoon niet aan..
dat soort dingen
quote:Op maandag 23 november 2009 10:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
is onze straf voor het is altijd beter in Limburg roepen afgelopen vrijdag
al kan een tikje op de vingers geen kwaad als ze naar dingen beginnen te grijpen.quote:
belhamel danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 23 november 2009 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
belhamel danzo heet de carnavalsclub in mijn dorpje, de BelhamelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
OAquote:
Dat is zoooo belangrijk..quote:Op maandag 23 november 2009 10:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en onderling af stemmen, vooral de jongste vraagt eerst iets aan mij, en als ik het verkeerde antwoord geef gaat ze naar mama. ook al staat die in dezelfde ruimte.
maar gelukkig geven wij onafhankelijk van elkaar 9 van de 10 keer het zelfde antwoord.
en die gaan voor de eerste verklaringquote:Op maandag 23 november 2009 10:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo heet de carnavalsclub in mijn dorpje, de Belhamels
Klonk woont in een potje DP?quote:Op maandag 23 november 2009 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
komt omdat het witte eruit gehaald is
*proest daar ging mijn koffie bijnaquote:
Juist.. dat is echt belachelijk jaquote:Op maandag 23 november 2009 10:54 schreef Klonk het volgende:
tikje in dat soort gevallen is een ander soort slaan, dat is soms het handigste bij kiddo's, maar gewoon over de knie is voor mijn gevoel echt uit de tijd
Ach ja, in Arcen schijten de carnavalisten keien.quote:Op maandag 23 november 2009 10:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo heet de carnavalsclub in mijn dorpje, de Belhamels
hij kan het toch proberenquote:Op maandag 23 november 2009 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is zoooo belangrijk..
gisteren vroeg de kleine een snoepje (wel na het eten), hij kreeg er 1 (in de auto) en vroeg er nog 1..
dus ik zeg: thuis krijg je er nog 1...
meteen was het: omaaaaaaaa, ik wil snoepjemag wel he?
eentje maar
eeentje
dus oma (gelukkig) nee, thuis.. anders krijg je tandpijn
Dus ik kijk randall aan: "jaaaah oma zegt het zelfde als mamma hoor"
randall:![]()
![]()
![]()
en toen begon hij dat de maan scheen enzo
bij mijn oudste gisteren weer een tand eruit getrokken.quote:Op maandag 23 november 2009 11:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Juist.. dat is echt belachelijk ja
laatst trapte hij de hond ineens vanuit het niets in haar maag
(wilde spelen geloof ik ofzo, was iig niet gemeen bedoeld gelukkig)
toen kreeg ie dus wel een pets op de achterkant van zn hoofd...
dat zijn dan de dingen die imo een tikje verdienen
Mja 1 pets, en dan voor straf op een stoel zitten
maar omdat ie zn brood niet op wil eten, een tik verkopen, dat zou ik nooit doen
Oeh wisselen... dat duurt nog wel ff bij onsquote:Op maandag 23 november 2009 11:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij kan het toch proberen![]()
[..]
bij mijn oudste gisteren weer een tand eruit getrokken.
als je toch niet eet heb je die niet nodig.
wel een bloedbad daarna.
quote:Op maandag 23 november 2009 11:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo aan de operatie harrie vangen beginnen
zo'n touwtje is niet te doen. ik mocht voorzichtig voelen en opeens was hij eruitquote:Op maandag 23 november 2009 11:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh wisselen... dat duurt nog wel ff bij ons
Maar ik heb wel leuke methodes in mn hoofd om een losse tand te verwijderen
touwtje aan vliegtuig, boot of autotje
Marcquote:
dat is 1 van mijn hondenquote:
gfquote:Op maandag 23 november 2009 11:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Marc
[..]
dat is 1 van mijn honden![]()
daar moeten we dadelijk mee naar de dierenarts
niet als hij denkt dat er iets gaat gebeurenquote:Op maandag 23 november 2009 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
gf
Komt je hond niet als je roept dan?
quote:Op maandag 23 november 2009 11:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Marc
[..]
dat is 1 van mijn honden![]()
daar moeten we dadelijk mee naar de dierenarts
pappa's die zonder pijn tandjes verwijderen zijn altijd heldenquote:Op maandag 23 november 2009 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo'n touwtje is niet te doen. ik mocht voorzichtig voelen en opeens was hij eruit![]()
het deed niet eens pijn.
papa is echt goed
Succesquote:Op maandag 23 november 2009 11:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
vangen is gelukt![]()
nou naar de dierenarts
laters
heb mn geluid hier standaard uit staan.. je zal maar een popup met geluid krijgenquote:
Tekst erbij ookquote:Op maandag 23 november 2009 11:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb mn geluid hier standaard uit staan.. je zal maar een popup met geluid krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redacted
Succesquote:Op maandag 23 november 2009 11:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
vangen is gelukt![]()
nou naar de dierenarts
laters
quote:
Toch onvoorstelbaar dat een jack russel door 4 man moet tegengehouden worden om zn nagels te knippen en dat ie dan nog zichzelf los worsteltquote:
op zijn foks,quote:Op maandag 23 november 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch onvoorstelbaar dat een jack russel door 4 man moet tegengehouden worden om zn nagels te knippen en dat ie dan nog zichzelf los worstelt
Dus vandaag krijgt Harrie algehele narcose
voor nagels te knippen
Het is echt een schatjequote:
Als ik kon protesteren zou ik het ook zo doenquote:Op maandag 23 november 2009 11:24 schreef Fha het volgende:
helluh
wat een pestweer zeg! uit protest ben ik pas net uit mijn bed gerold
goede morgen dan op deze natte ochtendquote:Op maandag 23 november 2009 11:24 schreef Fha het volgende:
helluh
Haayquote:Op maandag 23 november 2009 11:25 schreef Ladylike het volgende:
Als ik kon protesteren zou ik het ook zo doen
mogguh mop
helluhquote:Op maandag 23 november 2009 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
goede morgen dan op deze natte ochtend
WTF het is al bijna bedtijdquote:Op maandag 23 november 2009 11:24 schreef Fha het volgende:helluh
ja achquote:
Kwam ik maar net uit jouw bed rollenquote:Op maandag 23 november 2009 11:24 schreef Fha het volgende:
helluh
Ik stap er liever uitquote:Op maandag 23 november 2009 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Kwam ik maar net uit jouw bed rollen...
Dan kon ik nog wat langer blijven liggen omdat jij voor het ontbijt ging zorgen bedoel je?quote:Op maandag 23 november 2009 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 november 2009 11:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan kon ik nog wat langer blijven liggen omdat jij voor het ontbijt ging zorgen bedoel je?
quote:Op maandag 23 november 2009 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen tijdstip genoemd?quote:
Krozanten, thee, eitjequote:Op maandag 23 november 2009 11:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan kon ik nog wat langer blijven liggen omdat jij voor het ontbijt ging zorgen bedoel je?
Altijd weer die detailsquote:
zacht of hard bevrucht?quote:
En vers water en brokjes voor Bolleknorquote:
Kwam ik maar net uit jouw bed rollen ...quote:Op maandag 23 november 2009 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen tijdstip genoemd?
oh god, ik reageer ook op alles vandaag
het zijn de details die het hem doenquote:
I stand corrected..quote:Op maandag 23 november 2009 11:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Kwam ik maar net uit jouw bed rollen ...
Uiteraardquote:Op maandag 23 november 2009 11:39 schreef Fha het volgende:
[..]
En vers water en brokjes voor Bolleknor
quote:Op maandag 23 november 2009 11:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zacht of hard bevrucht?
euhm ik bedoel natuurlijk gekookt
oeh, gaan we dat spelletje weer doen?quote:
een hollederquote:Op maandag 23 november 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh, gaan we dat spelletje weer doen?![]()
Sorrie baas
* LL gaat leren string aandoen
Studeer zequote:
dus de achtergrootopa van Holleder was een producent van Lederen strings?quote:
vertel vertel...quote:
Studeer zequote:
quote:
Dat dus.quote:
in die tijd was een holleder waarschijnlijk geen kleding stuk.....quote:Op maandag 23 november 2009 11:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus de achtergrootopa van Holleder was een producent van Lederen strings?
(achternamen zijn veelal gerelateerd aan oude beroepen of namen)
quote:Op maandag 23 november 2009 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in die tijd was een holleder waarschijnlijk geen kleding stuk.....WheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of de eerste (lederen) buttplug
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
of gewoon ditquote:Op maandag 23 november 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehehe
of de eerste (lederen) buttplug
Het lijkt minder erg te zijn dan gevreest, er is zelfs weer voorzichtig contactquote:
Niet zo burgerlijk denkenquote:
smakelijkquote:
oeh das goed nieuws...quote:Op maandag 23 november 2009 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het lijkt minder erg te zijn dan gevreest, er is zelfs weer voorzichtig contact
Hoi en doeiquote:Op maandag 23 november 2009 12:06 schreef DaMart het volgende:
Even snel een tvp en dan ben ik weer weg.
tegen de tijd dat je terugbent is het topic volquote:Op maandag 23 november 2009 12:06 schreef DaMart het volgende:
Even snel een tvp en dan ben ik weer weg.
wat is dat nou voor een kutsmoes, wel eens van een paruplu gehoord ?quote:Op maandag 23 november 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet zo burgerlijk denken![]()
[..]
smakelijk
Ik ga wrs niet wandelen vandaag
het regent
ja, kom je me er eentje brengen dan?quote:Op maandag 23 november 2009 12:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat is dat nou voor een kutsmoes, wel eens van een paruplu gehoord ?
je gaat op een regenachtige herfstdag zonder plu van huisquote:Op maandag 23 november 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, kom je me er eentje brengen dan?
Je hebt een plu?quote:Op maandag 23 november 2009 12:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
je gaat op een regenachtige herfstdag zonder plu van huis
ja gek he.. dat doen mensen nog wel eens.quote:Op maandag 23 november 2009 12:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
je gaat op een regenachtige herfstdag zonder plu van huis
wel drie, en een regenpak en waterdichte fietshandschoenen en waterdichte motorhandschoenenquote:
je hebt hele kleine pluutjes, althans pluutjes die je heel klein kunt maken en ja als je het lekker vind mag je die van mij best in je reet duwen, ieder z'n meugquote:Op maandag 23 november 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja gek he.. dat doen mensen nog wel eens.
had ik die plu in mn reet moeten duwen op de brommer ofzo?
"Fietst u graag een rondje na de bruine-bonensoep? Dan is dit zadel ideaal. U maakt optimaal gebruik van de beschikbare gasaandrijving! Koop nu!quote:
mag jij die voor mij kopen, aangezien ik momenteel minder verdien dan iemand die een sociale uitkering krijgtquote:Op maandag 23 november 2009 12:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
je hebt hele kleine pluutjes, althans pluutjes die je heel klein kunt maken en ja als je het lekker vind mag je die van mij best in je reet duwen, ieder z'n meug
whehehehequote:Op maandag 23 november 2009 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Fietst u graag een rondje na de bruine-bonensoep? Dan is dit zadel ideaal. U maakt optimaal gebruik van de beschikbare gasaandrijving! Koop nu!"
dat is minder leuk..quote:Op maandag 23 november 2009 12:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mag jij die voor mij kopen, aangezien ik momenteel minder verdien dan iemand die een sociale uitkering krijgt
Genaaid door de overheid.quote:Op maandag 23 november 2009 12:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is minder leuk..
wist ik niet, solly
dubbel kut danquote:Op maandag 23 november 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Genaaid door de overheid.
en bedankt regering\
maar geeft niet, je kunt niet alles weten dat hier gezegd is
Ik heb er dus eentje in mijn autoquote:Op maandag 23 november 2009 12:25 schreef BrandX het volgende:
Ik doe niet aan paraplui's. Ondingen. Zeker hier aan de kust, is het bijna altijd een onbegonnen exercitie met de wind hier. En op dagen dat de wind niet zo aanwezig is, doe ik het ook niet, want ik weet nooit waar ik het onding moet laten.
Heb um jaren in mijn auto gehad, 'voor als het een keer regent kan ik uitstappen met de plu', maar nooit gebruikt. Maar goed, ik ben dan ook niet van suiker.
En die ene keer in de paar maanden dat ik echt een bui op mijn kop krijg.... jammer dan, heb ik weer een oorlogsverhaal erbij.
mazen in de wet, worden ook de overheid gebruiktquote:
hij vertelt mij alleen maar wat in de wet staat.quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 12:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mazen in de wet, worden ook de overheid gebruikt
ze eisen ruim 6000 euro van mij die ik officieel bij mn stufi had moeten krijgen van mn pa..
dat mogen ze dus officieel en als ik dat geld terug wil krijgen moet ik mn pa aanklagen
Leuk idee van mn advocaat, alleen ga ik mn pa dus echt niet aanklagen
Waarschijnlijk zijn "verplichte" bijdrage nooit aan LL gegeven, gok ik zo.quote:Op maandag 23 november 2009 12:32 schreef BrandX het volgende:
[..]dus je pa heeft 6000,- achtergehouden van je?
moet je naar de tekenschool gaan, doe je zo je huiswerkquote:Op maandag 23 november 2009 12:47 schreef Fha het volgende:
faal @ concentratie
Dus maar weer aan het tekenen geslagen
dat is zoquote:Op maandag 23 november 2009 12:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je naar de tekenschool gaan, doe je zo je huiswerk
quote:Op maandag 23 november 2009 12:50 schreef Fha het volgende:
[..]
dat is zoenige nadeel is dat ik niet kan tekenen en dat ik dus nooit een opdracht zou halen
Enne?quote:
zijn nagels zijn weer goed kortquote:
ik wou nog typen "gezien de ervaringen van voorgaande dagen tot straks"quote:Op maandag 23 november 2009 12:47 schreef Fha het volgende:
faal @ concentratie
Dus maar weer aan het tekenen geslagen
Je hebt het gejinxt door het te denkenquote:Op maandag 23 november 2009 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wou nog typen "gezien de ervaringen van voorgaande dagen tot straks"
maar ik dacht ik doe het niet, dat is de goden verzoeken
quote:Op maandag 23 november 2009 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
het is er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ik dacht aan het weekend, toen fokj uit de lucht was.quote:Op maandag 23 november 2009 13:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt het gejinxt door het te denken![]()
Allemaal jouw schuldquote:Op maandag 23 november 2009 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht aan het weekend, toen fokj uit de lucht was.
ik heb sterke gedachtes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op maandag 23 november 2009 13:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuld
Veel plezier met de xbox Klonk!waar zal ik nu eens aan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dat mijn les niet door gaat vanmiddagquote:
niet achtergehouden. hij moest mij een toeslag van enkele honderden guldens (ja was die tijd) per maand geven, waarvan hij noch ik iets vanaf wisten.quote:Op maandag 23 november 2009 12:32 schreef BrandX het volgende:
[..]dus je pa heeft 6000,- achtergehouden van je?
er is geen les na half 5, er is geen les na half 5, er is geen les na half 5, er is geen les na half 5, er is geen les na half 5.quote:Op maandag 23 november 2009 13:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat mijn les niet door gaat vanmiddagkwart voor 5 tot kwart over 6. Wat een stomme tijd
Joah, toch nog peuk kunnen rokenquote:
het is hier nu droogquote:Op maandag 23 november 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Joah, toch nog peuk kunnen roken
junkquote:Op maandag 23 november 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Joah, toch nog peuk kunnen roken
hier is het weer begonnen met regenenquote:
dan ga ik snel nog even roken voordat het hier is.quote:Op maandag 23 november 2009 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het weer begonnen met regenen
ik zal het wel even tegenhouden voor jequote:Op maandag 23 november 2009 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan ga ik snel nog even roken voordat het hier is.
Bij fratsman?quote:Op maandag 23 november 2009 13:22 schreef Klonk het volgende:
ik ben weg, ik ga met de bus
eindelijk een nieuwe xbox kopen
va-li-umquote:Op maandag 23 november 2009 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
zal toch vaker naar de dierenarts gaan![]()
door de narcose is onze harry lekker rustig
of ritalinquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 13:50 schreef Fha het volgende:
Ik ga me aankleden, sporten en dan naar college. Werkse nog allemaal en een deel tot vanavond, ander deel tot morgen![]()
![]()
doeidoeiquote:Op maandag 23 november 2009 13:50 schreef Fha het volgende:
Ik ga me aankleden, sporten en dan naar college. Werkse nog allemaal en een deel tot vanavond, ander deel tot morgen![]()
![]()
werkt bij vrouwen ookquote:Op maandag 23 november 2009 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
zal toch vaker naar de dierenarts gaan![]()
door de narcose is onze harry lekker rustig
college gaat niet door vanavond heb ik gedachtquote:Op maandag 23 november 2009 13:50 schreef Fha het volgende:
![]()
Tot vanavondquote:Op maandag 23 november 2009 13:50 schreef Fha het volgende:
![]()
quote:Op maandag 23 november 2009 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb geen zak zin vandaag![]()
zal blij zijn als het januari is dan zijn we de maandagen gesloten
quote:Op maandag 23 november 2009 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan weet je of je mij in vaste dienst kunt nemen
nja wit dan
Dat worden 40 gezellige urenquote:
is wel te hopenquote:
ik neem wel liquid orgasmsquote:Op maandag 23 november 2009 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is wel te hopenzolang je maar niet aan de redbull begint
quote:Op maandag 23 november 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik neem wel liquid orgasms
of sta strak van de koffie, dat kan ook
Jaquote:
De rit van je levenquote:Op maandag 23 november 2009 15:14 schreef Klonk het volgende:
Weer thuis, damn wat een avontuur toch het openbaar vervoer
quote:Op maandag 23 november 2009 15:14 schreef Ladylike het volgende:
Thank god voor ICQ, nu heb ik mn man niet hoeven missen
quote:Op maandag 23 november 2009 15:14 schreef Klonk het volgende:
productie binnen onze bedrijven daalde ineens met 80% maar dat boeit nietquote:
elke gek zn gebrekquote:
ik moet alles weer opstartenquote:Op maandag 23 november 2009 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
productie binnen onze bedrijven daalde ineens met 80% maar dat boeit niet
whehehe ik blijf nu lekker hier.. heb ook PM als ik je prive wil sprekenquote:
treintjes zijn wel leuk, maar een half uur in een beslagen stadsbus zitten die je alle uithoeken van Venlo laat zien is niet geheel mijn hobbyquote:
quote:
de mijne ook nietquote:Op maandag 23 november 2009 15:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
treintjes zijn wel leuk, maar een half uur in een beslagen stadsbus zitten die je alle uithoeken van Venlo laat zien is niet geheel mijn hobby
misschien een idee voor de vakantie, rondritje venloquote:Op maandag 23 november 2009 15:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
treintjes zijn wel leuk, maar een half uur in een beslagen stadsbus zitten die je alle uithoeken van Venlo laat zien is niet geheel mijn hobby
hebben jullie niet zo'n automatische kopieerapparaatquote:Op maandag 23 november 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
Oh fuck, kan ik een uur gaan kopieren
maar dan zijn wel mn verkopen van vrijdag eindelijk weg
(baas moest ze nog tekenen)
dat doe ik liever op de fietsquote:Op maandag 23 november 2009 15:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien een idee voor de vakantie, rondritje venlo
Kan je niet beter een rondje Irak of Afghanistan doen dan?quote:Op maandag 23 november 2009 15:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien een idee voor de vakantie, rondritje venlo
dat ligt niet in limburgquote:Op maandag 23 november 2009 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet beter een rondje Irak of Afghanistan doen dan?
Nee, maar daar is het wel een stuk veiliger.quote:
idem hierquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar daar is het wel een stuk veiliger.
je bent dus tot half 5 wel bezigquote:Op maandag 23 november 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
Oh fuck, kan ik een uur gaan kopieren
maar dan zijn wel mn verkopen van vrijdag eindelijk weg
(baas moest ze nog tekenen)
zo stoffig daarquote:Op maandag 23 november 2009 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jawel schat, maar er bestaan nietjes, en die gebruiken ze hier graagquote:Op maandag 23 november 2009 15:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hebben jullie niet zo'n automatische kopieerapparaat
graagquote:
een fenderquote:Op maandag 23 november 2009 15:57 schreef john-frusciante het volgende:
ikke ben blij, nog 1 a 2 daagjes en dan is me strat )is een gitaar)'klaar![]()
En dan lekker jammen![]()
Ow haai iedereen
nee een vester, die deden de fenders helemaal kopierenquote:
Vertelquote:Op maandag 23 november 2009 15:14 schreef Klonk het volgende:
quote:
Ga je mond spoelenquote:Op maandag 23 november 2009 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bakkesquote:Op maandag 23 november 2009 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar daar is het wel een stuk veiliger.
die sukkels van Daan Smit hebben dan maar pechquote:Op maandag 23 november 2009 15:57 schreef john-frusciante het volgende:
ikke ben blij, nog 1 a 2 daagjes en dan is me strat )is een gitaar)'klaar![]()
En dan lekker jammen![]()
Ow haai iedereen
ja, een zwarte koste 12 en de goudkleurig 14 dus ik ben blijquote:Op maandag 23 november 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die sukkels van Daan Smit hebben dan maar pech
trouwens, is die wat je besteld hebt nou ook nog eens goedkoper?
waarmee bewezen is dat ik geen kenner benquote:Op maandag 23 november 2009 16:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee een vester, die deden de fenders helemaal kopieren
en bij daan was je al meer als 15 kwijtquote:Op maandag 23 november 2009 16:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja, een zwarte koste 12 en de goudkleurig 14 dus ik ben blij
je werkt overquote:
nieuwe dienstregeling, eerst kon je de hele met de bus rechtstreeks van Belfeld naar Venlo, nu kun je dat alleen nog in de spits en ben je in de daluren aangewezen op lijn 7 die een uitgebreide rondrit door Tegelen en Venlo maaktquote:
nja fender en gibson zijn de grootste dus vandaar, en btw vester bestaat al sinds de jaren 90 niet meer, ik heb ook nog een combo van begin jaren 60, en een spaanse van begin 80 enzquote:Op maandag 23 november 2009 16:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarmee bewezen is dat ik geen kenner ben
Had je maar in een echte stad moeten gaan wonenquote:Op maandag 23 november 2009 16:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
nieuwe dienstregeling, eerst kon je de hele met de bus rechtstreeks van Belfeld naar Venlo, nu kun je dat alleen nog in de spits en ben je in de daluren aangewezen op lijn 7 die een uitgebreide rondrit door Tegelen en Venlo maaktreistijd verdubbeld
quote:Op maandag 23 november 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en bij daan was je al meer als 15 kwijt
zal ie wel veel bovenop de inkoop doen
quote:
12 euro voor een gitaar? Ken nooit wat wezenquote:Op maandag 23 november 2009 16:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja, een zwarte koste 12 en de goudkleurig 14 dus ik ben blij
De toeristische route dus, inclusief extragratiesj omleidingen wegens wegwerkzaamheden dusquote:Op maandag 23 november 2009 16:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
nieuwe dienstregeling, eerst kon je de hele met de bus rechtstreeks van Belfeld naar Venlo, nu kun je dat alleen nog in de spits en ben je in de daluren aangewezen op lijn 7 die een uitgebreide rondrit door Tegelen en Venlo maaktreistijd verdubbeld
Muckiequote:
Hij woont in een dorpje bij een echte stad. Ook goed?quote:Op maandag 23 november 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had je maar in een echte stad moeten gaan wonen
MPG'erquote:
nee dank je, voor de zeldzame keer dat ik het OV nodig heb, normaal zou ik dit stukje op de fiets hebben gedaan maar ik had weinig zin om een duur stuk electronica aan onnodig vocht en gehobbel bloot te stellen.quote:Op maandag 23 november 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had je maar in een echte stad moeten gaan wonen
ik heb het helemaal gehad met wonen in een dorpjequote:Op maandag 23 november 2009 16:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee dank je, voor de zeldzame keer dat ik het OV nodig heb, normaal zou ik dit stukje op de fiets hebben gedaan maar ik had weinig zin om een duur stuk electronica aan onnodig vocht en gehobbel bloot te stellen.
lang leve wonen in een dorpje
nah, alleen bij de roermondsepoort toch, vol gas doorknallen en dan op tijd remmen zodat je niet in de maas land, en de immer gezellige Tegelse Heiquote:Op maandag 23 november 2009 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
De toeristische route dus, inclusief extragratiesj omleidingen wegens wegwerkzaamheden dus![]()
....
ik niet, ik zou never, nooit iets anders willenquote:Op maandag 23 november 2009 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb het helemaal gehad met wonen in een dorpje
ja, maar didamquote:Op maandag 23 november 2009 16:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik niet, ik zou never, nooit iets anders willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |