Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Neequote:Op maandag 23 november 2009 09:30 schreef Pien85 het volgende:
Hehe, nu al? Dat doe je snel!Mja, wij spreken elkaar eigenlijk nooit meer
Menneke vaan michquote:
Dan ben je alweer boven enzoquote:Op maandag 23 november 2009 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
wel koffie inschenken maar geen lepeltje pakken
Koffie ingeschonken krijgen door een lepeltjesvergetende faalaap?quote:Op maandag 23 november 2009 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
We hebben 4 koffiekopjes en een senseo boven staan op de studeerkamer, alleen staan dr hier geen lepeltjesquote:Op maandag 23 november 2009 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
Oh op die fietsquote:Op maandag 23 november 2009 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeIk ben de afgelopen tijd ook erg druk geweest met van alles: studeren, huis bouwen etc. EN dat zal nog wel even zo doorgaan
![]()
Bijgepraat over *dat* onderwerp bedoelde ik dus eigenlijk
quote:Op maandag 23 november 2009 09:37 schreef Klonk het volgende:
woeeeeeiiiii
55 per uur gehaald op de fiets, met wind mee![]()
(15 met wind tegen)
quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 09:36 schreef Ladylike het volgende:
Oh ja Dr_Flash: nog gefeliciteerd dat de vergunning nu eindelijk geregeld is![]()
Feliquote:Op maandag 23 november 2009 09:37 schreef Klonk het volgende:
woeeeeeiiiii
55 per uur gehaald op de fiets, met wind mee![]()
(15 met wind tegen)
sterktequote:
Vettosquote:Op maandag 23 november 2009 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]![]()
We gaan (over een week of 2) eindelijk beginnen met
BOUWUH
![]()
Maar eerst vanavond even bij V&D naar binnen voor dit Rode Gevaar![]()
[ afbeelding ]
Ik zegBOUWUH
![]()
nee, een nieuwe xbox 360quote:Op maandag 23 november 2009 09:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Feli
nog felicitaties, bloemen en een lintje gekregen voor het behaalde record?
[..]
sterkte
[..]
Vettos
quote:Op maandag 23 november 2009 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]![]()
We gaan (over een week of 2) eindelijk beginnen met
BOUWUH
![]()
Maar eerst vanavond even bij V&D naar binnen voor dit Rode Gevaar![]()
[ afbeelding ]
Ik zegBOUWUH
![]()
Als het klaar is neem je dat graag voor liefquote:Op maandag 23 november 2009 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is wel leuk dat bouwen maar het geeft zo'n troep.
dat kloptquote:Op maandag 23 november 2009 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het klaar is neem je dat graag voor lief![]()
heb je koude handen?quote:Op maandag 23 november 2009 09:51 schreef Pien85 het volgende:
Is 't mogelijk om aan te komen en toch dunnere vingers te krijgen?
Ik ben 2 kilo aangekomen, en nu is mn ring te groot
Nou, hij is al ruim een week te groot... En mn handen zijn over 't algemeen lekker warm, ik had er ook al aan gedacht, maar dat is 't dus nietquote:
Nog meer spek en frikandellen eten, komt goedquote:Op maandag 23 november 2009 09:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, hij is al ruim een week te groot... En mn handen zijn over 't algemeen lekker warm, ik had er ook al aan gedacht, maar dat is 't dus niet![]()
Stom, want die ring is belangrijk voor me, was de trouwring van mn vader, heb 'm zelf van zn vinger afgehaald toen hij was overleden...,.
Ik eet al zo veel frituurzooiquote:Op maandag 23 november 2009 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog meer spek en frikandellen eten, komt goed
Olijfonaisequote:Op maandag 23 november 2009 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
mayonaise in plaats van frietsaus, scheelt ook
die wil je zeker niet verliezenquote:Op maandag 23 november 2009 09:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, hij is al ruim een week te groot... En mn handen zijn over 't algemeen lekker warm, ik had er ook al aan gedacht, maar dat is 't dus niet![]()
Stom, want die ring is belangrijk voor me, was de trouwring van mn vader, heb 'm zelf van zn vinger afgehaald toen hij was overleden...,.
quote:Op maandag 23 november 2009 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog meer spek en frikandellen eten, komt goed
er zit veel sla op een broodje hamburger hoor, plakje tomaat ook nogquote:Op maandag 23 november 2009 10:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik eet al zo veel frituurzooiWilde juist weer iets gezonder gaan eten
Frituurzooi met sla!
Hij ligt nu even in de badkamer, misschien dat ik 'm aan een kettinkje om mn nek hang ofzo...quote:Op maandag 23 november 2009 10:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die wil je zeker niet verliezen![]()
plakband aan de binnenkant om hem te verdikken.
of:
[..]
Tomaatquote:Op maandag 23 november 2009 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zit veel sla op een broodje hamburger hoor, plakje tomaat ook nog
kun je dat ook ff bij mij komen doen, gratis bier en frikandellenquote:Op maandag 23 november 2009 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat klopt![]()
ik heb zelf een aanbouw van 2,5x5,40 aan mijn huis gemaakt. ik kan me niet voorstellen dat we zonder konden.
de 2 en een halve maand kamperen in eigen huis waren snel vergeten.
LLquote:Op maandag 23 november 2009 10:11 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh GF
Oeh speculoos pasta is echt lekker
iedereen zei dat al, dus ik kon mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen en heb een potje gekocht.
Geen foute beslissing
als deze op is, ga ik die met stukjes erin kopen
pienquote:Op maandag 23 november 2009 10:16 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga maar 's richting mn moeder, moet sigaretten halen, dus zal toch door de regen moeten... Kan ik 't beter in 1 keer doen
Fijne dag nog mensen
quote:
dan zal je weinig italiaans eten, tenzij je tomatensaus wel lekker vindt.quote:Op maandag 23 november 2009 10:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij ligt nu even in de badkamer, misschien dat ik 'm aan een kettinkje om mn nek hang ofzo...
[..]
TomaatDat vind ik toch wel een van de smerigste dingen die er is
ik doe gewoon speculaas op broodquote:Op maandag 23 november 2009 10:11 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh GF
Oeh speculoos pasta is echt lekker
iedereen zei dat al, dus ik kon mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen en heb een potje gekocht.
Geen foute beslissing
als deze op is, ga ik die met stukjes erin kopen
quote:Op maandag 23 november 2009 10:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
kun je dat ook ff bij mij komen doen, gratis bier en frikandellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 23 november 2009 10:16 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga maar 's richting mn moeder, moet sigaretten halen, dus zal toch door de regen moeten... Kan ik 't beter in 1 keer doen
Fijne dag nog mensen
wokquote:
quote:[..]
dat is niet ff, zeker niet bij een ander.
wijn gooi je toch alleen maar tegen de muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
een client op mijn werk heeft een keer in een kwaaie bui een grote beker chocomel tegen een witte muur gegooid, van die witgeverfde gasbetonstenen, dat trekt zo lekker inquote:Op maandag 23 november 2009 10:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok![]()
valt toch wel mee![]()
[..]
wijn gooi je toch alleen maar tegen de muur
deden wij ook altijd, echter dit is practischerquote:
quote:
je ging ook vroeg slapenquote:Op maandag 23 november 2009 10:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok![]()
valt toch wel mee![]()
[..]
wijn gooi je toch alleen maar tegen de muur
ik had thuis rode wijn op de muur, maar het is weg. (veel zout en water)quote:Op maandag 23 november 2009 10:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
een client op mijn werk heeft een keer in een kwaaie bui een grote beker chocomel tegen een witte muur gegooid, van die witgeverfde gasbetonstenen, dat trekt zo lekker in
ik heb ontdekt dat geen f*ck uitmaakt wat ze op brood krijgen, er valt toch wel wat op de grondquote:Op maandag 23 november 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
deden wij ook altijd, echter dit is practischer
vooral met een klein kind kan ik me voorstellen dat dit ideaal is
nu moet ik zeggen dat onze kleine netjes eet, maar zo kan er iig geen koekje meer tussenuit gegeten worden en het brood aan de hond gegeven worden, en er vallen geen stukjes meer tussenuit
kijk, klonk bewijst mijn punt dus maar weerquote:Op maandag 23 november 2009 10:24 schreef Klonk het volgende:
speculaas op het brood, ik vrat vroeger het koekje apart op en dan een droge boterham
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |