zijn nagels zijn weer goed kortquote:
ik wou nog typen "gezien de ervaringen van voorgaande dagen tot straks"quote:Op maandag 23 november 2009 12:47 schreef Fha het volgende:
faal @ concentratie
Dus maar weer aan het tekenen geslagen
Je hebt het gejinxt door het te denkenquote:Op maandag 23 november 2009 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wou nog typen "gezien de ervaringen van voorgaande dagen tot straks"
maar ik dacht ik doe het niet, dat is de goden verzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 23 november 2009 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
het is er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ik dacht aan het weekend, toen fokj uit de lucht was.quote:Op maandag 23 november 2009 13:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt het gejinxt door het te denken![]()
Allemaal jouw schuldquote:Op maandag 23 november 2009 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht aan het weekend, toen fokj uit de lucht was.
ik heb sterke gedachtes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op maandag 23 november 2009 13:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuld
Veel plezier met de xbox Klonk!waar zal ik nu eens aan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dat mijn les niet door gaat vanmiddagquote:
niet achtergehouden. hij moest mij een toeslag van enkele honderden guldens (ja was die tijd) per maand geven, waarvan hij noch ik iets vanaf wisten.quote:Op maandag 23 november 2009 12:32 schreef BrandX het volgende:
[..]dus je pa heeft 6000,- achtergehouden van je?
er is geen les na half 5, er is geen les na half 5, er is geen les na half 5, er is geen les na half 5, er is geen les na half 5.quote:Op maandag 23 november 2009 13:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat mijn les niet door gaat vanmiddagkwart voor 5 tot kwart over 6. Wat een stomme tijd
Joah, toch nog peuk kunnen rokenquote:
het is hier nu droogquote:Op maandag 23 november 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Joah, toch nog peuk kunnen roken
junkquote:Op maandag 23 november 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Joah, toch nog peuk kunnen roken
hier is het weer begonnen met regenenquote:
dan ga ik snel nog even roken voordat het hier is.quote:Op maandag 23 november 2009 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het weer begonnen met regenen
ik zal het wel even tegenhouden voor jequote:Op maandag 23 november 2009 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan ga ik snel nog even roken voordat het hier is.
Bij fratsman?quote:Op maandag 23 november 2009 13:22 schreef Klonk het volgende:
ik ben weg, ik ga met de bus
eindelijk een nieuwe xbox kopen
va-li-umquote:Op maandag 23 november 2009 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
zal toch vaker naar de dierenarts gaan![]()
door de narcose is onze harry lekker rustig
of ritalinquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 13:50 schreef Fha het volgende:
Ik ga me aankleden, sporten en dan naar college. Werkse nog allemaal en een deel tot vanavond, ander deel tot morgen![]()
![]()
doeidoeiquote:Op maandag 23 november 2009 13:50 schreef Fha het volgende:
Ik ga me aankleden, sporten en dan naar college. Werkse nog allemaal en een deel tot vanavond, ander deel tot morgen![]()
![]()
werkt bij vrouwen ookquote:Op maandag 23 november 2009 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
zal toch vaker naar de dierenarts gaan![]()
door de narcose is onze harry lekker rustig
college gaat niet door vanavond heb ik gedachtquote:Op maandag 23 november 2009 13:50 schreef Fha het volgende:
![]()
Tot vanavondquote:Op maandag 23 november 2009 13:50 schreef Fha het volgende:
![]()
quote:Op maandag 23 november 2009 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb geen zak zin vandaag![]()
zal blij zijn als het januari is dan zijn we de maandagen gesloten
quote:Op maandag 23 november 2009 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan weet je of je mij in vaste dienst kunt nemen
nja wit dan
Dat worden 40 gezellige urenquote:
is wel te hopenquote:
ik neem wel liquid orgasmsquote:Op maandag 23 november 2009 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is wel te hopenzolang je maar niet aan de redbull begint
quote:Op maandag 23 november 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik neem wel liquid orgasms
of sta strak van de koffie, dat kan ook
Jaquote:
De rit van je levenquote:Op maandag 23 november 2009 15:14 schreef Klonk het volgende:
Weer thuis, damn wat een avontuur toch het openbaar vervoer
quote:Op maandag 23 november 2009 15:14 schreef Ladylike het volgende:
Thank god voor ICQ, nu heb ik mn man niet hoeven missen
quote:Op maandag 23 november 2009 15:14 schreef Klonk het volgende:
productie binnen onze bedrijven daalde ineens met 80% maar dat boeit nietquote:
elke gek zn gebrekquote:
ik moet alles weer opstartenquote:Op maandag 23 november 2009 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
productie binnen onze bedrijven daalde ineens met 80% maar dat boeit niet
whehehe ik blijf nu lekker hier.. heb ook PM als ik je prive wil sprekenquote:
treintjes zijn wel leuk, maar een half uur in een beslagen stadsbus zitten die je alle uithoeken van Venlo laat zien is niet geheel mijn hobbyquote:
quote:
de mijne ook nietquote:Op maandag 23 november 2009 15:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
treintjes zijn wel leuk, maar een half uur in een beslagen stadsbus zitten die je alle uithoeken van Venlo laat zien is niet geheel mijn hobby
misschien een idee voor de vakantie, rondritje venloquote:Op maandag 23 november 2009 15:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
treintjes zijn wel leuk, maar een half uur in een beslagen stadsbus zitten die je alle uithoeken van Venlo laat zien is niet geheel mijn hobby
hebben jullie niet zo'n automatische kopieerapparaatquote:Op maandag 23 november 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
Oh fuck, kan ik een uur gaan kopieren
maar dan zijn wel mn verkopen van vrijdag eindelijk weg
(baas moest ze nog tekenen)
dat doe ik liever op de fietsquote:Op maandag 23 november 2009 15:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien een idee voor de vakantie, rondritje venlo
Kan je niet beter een rondje Irak of Afghanistan doen dan?quote:Op maandag 23 november 2009 15:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien een idee voor de vakantie, rondritje venlo
dat ligt niet in limburgquote:Op maandag 23 november 2009 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet beter een rondje Irak of Afghanistan doen dan?
Nee, maar daar is het wel een stuk veiliger.quote:
idem hierquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar daar is het wel een stuk veiliger.
je bent dus tot half 5 wel bezigquote:Op maandag 23 november 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
Oh fuck, kan ik een uur gaan kopieren
maar dan zijn wel mn verkopen van vrijdag eindelijk weg
(baas moest ze nog tekenen)
zo stoffig daarquote:Op maandag 23 november 2009 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jawel schat, maar er bestaan nietjes, en die gebruiken ze hier graagquote:Op maandag 23 november 2009 15:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hebben jullie niet zo'n automatische kopieerapparaat
graagquote:
een fenderquote:Op maandag 23 november 2009 15:57 schreef john-frusciante het volgende:
ikke ben blij, nog 1 a 2 daagjes en dan is me strat )is een gitaar)'klaar![]()
En dan lekker jammen![]()
Ow haai iedereen
nee een vester, die deden de fenders helemaal kopierenquote:
Vertelquote:Op maandag 23 november 2009 15:14 schreef Klonk het volgende:
quote:
Ga je mond spoelenquote:Op maandag 23 november 2009 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bakkesquote:Op maandag 23 november 2009 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar daar is het wel een stuk veiliger.
die sukkels van Daan Smit hebben dan maar pechquote:Op maandag 23 november 2009 15:57 schreef john-frusciante het volgende:
ikke ben blij, nog 1 a 2 daagjes en dan is me strat )is een gitaar)'klaar![]()
En dan lekker jammen![]()
Ow haai iedereen
ja, een zwarte koste 12 en de goudkleurig 14 dus ik ben blijquote:Op maandag 23 november 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die sukkels van Daan Smit hebben dan maar pech
trouwens, is die wat je besteld hebt nou ook nog eens goedkoper?
waarmee bewezen is dat ik geen kenner benquote:Op maandag 23 november 2009 16:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee een vester, die deden de fenders helemaal kopieren
en bij daan was je al meer als 15 kwijtquote:Op maandag 23 november 2009 16:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja, een zwarte koste 12 en de goudkleurig 14 dus ik ben blij
je werkt overquote:
nieuwe dienstregeling, eerst kon je de hele met de bus rechtstreeks van Belfeld naar Venlo, nu kun je dat alleen nog in de spits en ben je in de daluren aangewezen op lijn 7 die een uitgebreide rondrit door Tegelen en Venlo maaktquote:
nja fender en gibson zijn de grootste dus vandaar, en btw vester bestaat al sinds de jaren 90 niet meer, ik heb ook nog een combo van begin jaren 60, en een spaanse van begin 80 enzquote:Op maandag 23 november 2009 16:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarmee bewezen is dat ik geen kenner ben
Had je maar in een echte stad moeten gaan wonenquote:Op maandag 23 november 2009 16:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
nieuwe dienstregeling, eerst kon je de hele met de bus rechtstreeks van Belfeld naar Venlo, nu kun je dat alleen nog in de spits en ben je in de daluren aangewezen op lijn 7 die een uitgebreide rondrit door Tegelen en Venlo maaktreistijd verdubbeld
quote:Op maandag 23 november 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en bij daan was je al meer als 15 kwijt
zal ie wel veel bovenop de inkoop doen
quote:
12 euro voor een gitaar? Ken nooit wat wezenquote:Op maandag 23 november 2009 16:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja, een zwarte koste 12 en de goudkleurig 14 dus ik ben blij
De toeristische route dus, inclusief extragratiesj omleidingen wegens wegwerkzaamheden dusquote:Op maandag 23 november 2009 16:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
nieuwe dienstregeling, eerst kon je de hele met de bus rechtstreeks van Belfeld naar Venlo, nu kun je dat alleen nog in de spits en ben je in de daluren aangewezen op lijn 7 die een uitgebreide rondrit door Tegelen en Venlo maaktreistijd verdubbeld
Muckiequote:
Hij woont in een dorpje bij een echte stad. Ook goed?quote:Op maandag 23 november 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had je maar in een echte stad moeten gaan wonen
MPG'erquote:
nee dank je, voor de zeldzame keer dat ik het OV nodig heb, normaal zou ik dit stukje op de fiets hebben gedaan maar ik had weinig zin om een duur stuk electronica aan onnodig vocht en gehobbel bloot te stellen.quote:Op maandag 23 november 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had je maar in een echte stad moeten gaan wonen
ik heb het helemaal gehad met wonen in een dorpjequote:Op maandag 23 november 2009 16:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee dank je, voor de zeldzame keer dat ik het OV nodig heb, normaal zou ik dit stukje op de fiets hebben gedaan maar ik had weinig zin om een duur stuk electronica aan onnodig vocht en gehobbel bloot te stellen.
lang leve wonen in een dorpje
nah, alleen bij de roermondsepoort toch, vol gas doorknallen en dan op tijd remmen zodat je niet in de maas land, en de immer gezellige Tegelse Heiquote:Op maandag 23 november 2009 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
De toeristische route dus, inclusief extragratiesj omleidingen wegens wegwerkzaamheden dus![]()
....
ik niet, ik zou never, nooit iets anders willenquote:Op maandag 23 november 2009 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb het helemaal gehad met wonen in een dorpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |