treintjes zijn wel leuk, maar een half uur in een beslagen stadsbus zitten die je alle uithoeken van Venlo laat zien is niet geheel mijn hobbyquote:
quote:
de mijne ook nietquote:Op maandag 23 november 2009 15:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
treintjes zijn wel leuk, maar een half uur in een beslagen stadsbus zitten die je alle uithoeken van Venlo laat zien is niet geheel mijn hobby
misschien een idee voor de vakantie, rondritje venloquote:Op maandag 23 november 2009 15:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
treintjes zijn wel leuk, maar een half uur in een beslagen stadsbus zitten die je alle uithoeken van Venlo laat zien is niet geheel mijn hobby
hebben jullie niet zo'n automatische kopieerapparaatquote:Op maandag 23 november 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
Oh fuck, kan ik een uur gaan kopieren
maar dan zijn wel mn verkopen van vrijdag eindelijk weg
(baas moest ze nog tekenen)
dat doe ik liever op de fietsquote:Op maandag 23 november 2009 15:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien een idee voor de vakantie, rondritje venlo
Kan je niet beter een rondje Irak of Afghanistan doen dan?quote:Op maandag 23 november 2009 15:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien een idee voor de vakantie, rondritje venlo
dat ligt niet in limburgquote:Op maandag 23 november 2009 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet beter een rondje Irak of Afghanistan doen dan?
Nee, maar daar is het wel een stuk veiliger.quote:
idem hierquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar daar is het wel een stuk veiliger.
je bent dus tot half 5 wel bezigquote:Op maandag 23 november 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
Oh fuck, kan ik een uur gaan kopieren
maar dan zijn wel mn verkopen van vrijdag eindelijk weg
(baas moest ze nog tekenen)
zo stoffig daarquote:Op maandag 23 november 2009 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet beter een rondje Irak of Afghanistan doen dan?
Jawel schat, maar er bestaan nietjes, en die gebruiken ze hier graagquote:Op maandag 23 november 2009 15:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hebben jullie niet zo'n automatische kopieerapparaat
graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |