quote:
Toch onvoorstelbaar dat een jack russel door 4 man moet tegengehouden worden om zn nagels te knippen en dat ie dan nog zichzelf los worsteltquote:
op zijn foks,quote:Op maandag 23 november 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch onvoorstelbaar dat een jack russel door 4 man moet tegengehouden worden om zn nagels te knippen en dat ie dan nog zichzelf los worstelt
Dus vandaag krijgt Harrie algehele narcose
voor nagels te knippen
Het is echt een schatjequote:
Als ik kon protesteren zou ik het ook zo doenquote:Op maandag 23 november 2009 11:24 schreef Fha het volgende:
helluh
wat een pestweer zeg! uit protest ben ik pas net uit mijn bed gerold
goede morgen dan op deze natte ochtendquote:Op maandag 23 november 2009 11:24 schreef Fha het volgende:
helluh
Haayquote:Op maandag 23 november 2009 11:25 schreef Ladylike het volgende:
Als ik kon protesteren zou ik het ook zo doen
mogguh mop
helluhquote:Op maandag 23 november 2009 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
goede morgen dan op deze natte ochtend
WTF het is al bijna bedtijdquote:Op maandag 23 november 2009 11:24 schreef Fha het volgende:helluh
ja achquote:
Kwam ik maar net uit jouw bed rollenquote:Op maandag 23 november 2009 11:24 schreef Fha het volgende:
helluh
Ik stap er liever uitquote:Op maandag 23 november 2009 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Kwam ik maar net uit jouw bed rollen...
Dan kon ik nog wat langer blijven liggen omdat jij voor het ontbijt ging zorgen bedoel je?quote:Op maandag 23 november 2009 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 november 2009 11:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan kon ik nog wat langer blijven liggen omdat jij voor het ontbijt ging zorgen bedoel je?
quote:Op maandag 23 november 2009 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen tijdstip genoemd?quote:
Krozanten, thee, eitjequote:Op maandag 23 november 2009 11:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan kon ik nog wat langer blijven liggen omdat jij voor het ontbijt ging zorgen bedoel je?
Altijd weer die detailsquote:
zacht of hard bevrucht?quote:
En vers water en brokjes voor Bolleknorquote:
Kwam ik maar net uit jouw bed rollen ...quote:Op maandag 23 november 2009 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen tijdstip genoemd?
oh god, ik reageer ook op alles vandaag
het zijn de details die het hem doenquote:
I stand corrected..quote:Op maandag 23 november 2009 11:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Kwam ik maar net uit jouw bed rollen ...
Uiteraardquote:Op maandag 23 november 2009 11:39 schreef Fha het volgende:
[..]
En vers water en brokjes voor Bolleknor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |