Dat is zoooo belangrijk..quote:Op maandag 23 november 2009 10:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en onderling af stemmen, vooral de jongste vraagt eerst iets aan mij, en als ik het verkeerde antwoord geef gaat ze naar mama. ook al staat die in dezelfde ruimte.
maar gelukkig geven wij onafhankelijk van elkaar 9 van de 10 keer het zelfde antwoord.
en die gaan voor de eerste verklaringquote:Op maandag 23 november 2009 10:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo heet de carnavalsclub in mijn dorpje, de Belhamels
Klonk woont in een potje DP?quote:Op maandag 23 november 2009 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
komt omdat het witte eruit gehaald is
*proest daar ging mijn koffie bijnaquote:
Juist.. dat is echt belachelijk jaquote:Op maandag 23 november 2009 10:54 schreef Klonk het volgende:
tikje in dat soort gevallen is een ander soort slaan, dat is soms het handigste bij kiddo's, maar gewoon over de knie is voor mijn gevoel echt uit de tijd
Ach ja, in Arcen schijten de carnavalisten keien.quote:Op maandag 23 november 2009 10:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo heet de carnavalsclub in mijn dorpje, de Belhamels
hij kan het toch proberenquote:Op maandag 23 november 2009 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is zoooo belangrijk..
gisteren vroeg de kleine een snoepje (wel na het eten), hij kreeg er 1 (in de auto) en vroeg er nog 1..
dus ik zeg: thuis krijg je er nog 1...
meteen was het: omaaaaaaaa, ik wil snoepjemag wel he?
eentje maar
eeentje
dus oma (gelukkig) nee, thuis.. anders krijg je tandpijn
Dus ik kijk randall aan: "jaaaah oma zegt het zelfde als mamma hoor"
randall:![]()
![]()
![]()
en toen begon hij dat de maan scheen enzo
bij mijn oudste gisteren weer een tand eruit getrokken.quote:Op maandag 23 november 2009 11:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Juist.. dat is echt belachelijk ja
laatst trapte hij de hond ineens vanuit het niets in haar maag
(wilde spelen geloof ik ofzo, was iig niet gemeen bedoeld gelukkig)
toen kreeg ie dus wel een pets op de achterkant van zn hoofd...
dat zijn dan de dingen die imo een tikje verdienen
Mja 1 pets, en dan voor straf op een stoel zitten
maar omdat ie zn brood niet op wil eten, een tik verkopen, dat zou ik nooit doen
Oeh wisselen... dat duurt nog wel ff bij onsquote:Op maandag 23 november 2009 11:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij kan het toch proberen![]()
[..]
bij mijn oudste gisteren weer een tand eruit getrokken.
als je toch niet eet heb je die niet nodig.
wel een bloedbad daarna.
quote:Op maandag 23 november 2009 11:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo aan de operatie harrie vangen beginnen
zo'n touwtje is niet te doen. ik mocht voorzichtig voelen en opeens was hij eruitquote:Op maandag 23 november 2009 11:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh wisselen... dat duurt nog wel ff bij ons
Maar ik heb wel leuke methodes in mn hoofd om een losse tand te verwijderen
touwtje aan vliegtuig, boot of autotje
Marcquote:
dat is 1 van mijn hondenquote:
gfquote:Op maandag 23 november 2009 11:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Marc
[..]
dat is 1 van mijn honden![]()
daar moeten we dadelijk mee naar de dierenarts
niet als hij denkt dat er iets gaat gebeurenquote:Op maandag 23 november 2009 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
gf
Komt je hond niet als je roept dan?
quote:Op maandag 23 november 2009 11:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Marc
[..]
dat is 1 van mijn honden![]()
daar moeten we dadelijk mee naar de dierenarts
pappa's die zonder pijn tandjes verwijderen zijn altijd heldenquote:Op maandag 23 november 2009 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo'n touwtje is niet te doen. ik mocht voorzichtig voelen en opeens was hij eruit![]()
het deed niet eens pijn.
papa is echt goed
Succesquote:Op maandag 23 november 2009 11:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
vangen is gelukt![]()
nou naar de dierenarts
laters
heb mn geluid hier standaard uit staan.. je zal maar een popup met geluid krijgenquote:
Tekst erbij ookquote:Op maandag 23 november 2009 11:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb mn geluid hier standaard uit staan.. je zal maar een popup met geluid krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redacted
Succesquote:Op maandag 23 november 2009 11:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
vangen is gelukt![]()
nou naar de dierenarts
laters
quote:
Toch onvoorstelbaar dat een jack russel door 4 man moet tegengehouden worden om zn nagels te knippen en dat ie dan nog zichzelf los worsteltquote:
op zijn foks,quote:Op maandag 23 november 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch onvoorstelbaar dat een jack russel door 4 man moet tegengehouden worden om zn nagels te knippen en dat ie dan nog zichzelf los worstelt
Dus vandaag krijgt Harrie algehele narcose
voor nagels te knippen
Het is echt een schatjequote:
Als ik kon protesteren zou ik het ook zo doenquote:Op maandag 23 november 2009 11:24 schreef Fha het volgende:
helluh
wat een pestweer zeg! uit protest ben ik pas net uit mijn bed gerold
goede morgen dan op deze natte ochtendquote:Op maandag 23 november 2009 11:24 schreef Fha het volgende:
helluh
Haayquote:Op maandag 23 november 2009 11:25 schreef Ladylike het volgende:
Als ik kon protesteren zou ik het ook zo doen
mogguh mop
helluhquote:Op maandag 23 november 2009 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
goede morgen dan op deze natte ochtend
WTF het is al bijna bedtijdquote:Op maandag 23 november 2009 11:24 schreef Fha het volgende:helluh
ja achquote:
Kwam ik maar net uit jouw bed rollenquote:Op maandag 23 november 2009 11:24 schreef Fha het volgende:
helluh
Ik stap er liever uitquote:Op maandag 23 november 2009 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Kwam ik maar net uit jouw bed rollen...
Dan kon ik nog wat langer blijven liggen omdat jij voor het ontbijt ging zorgen bedoel je?quote:Op maandag 23 november 2009 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 november 2009 11:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan kon ik nog wat langer blijven liggen omdat jij voor het ontbijt ging zorgen bedoel je?
quote:Op maandag 23 november 2009 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen tijdstip genoemd?quote:
Krozanten, thee, eitjequote:Op maandag 23 november 2009 11:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan kon ik nog wat langer blijven liggen omdat jij voor het ontbijt ging zorgen bedoel je?
Altijd weer die detailsquote:
zacht of hard bevrucht?quote:
En vers water en brokjes voor Bolleknorquote:
Kwam ik maar net uit jouw bed rollen ...quote:Op maandag 23 november 2009 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen tijdstip genoemd?
oh god, ik reageer ook op alles vandaag
het zijn de details die het hem doenquote:
I stand corrected..quote:Op maandag 23 november 2009 11:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Kwam ik maar net uit jouw bed rollen ...
Uiteraardquote:Op maandag 23 november 2009 11:39 schreef Fha het volgende:
[..]
En vers water en brokjes voor Bolleknor
quote:Op maandag 23 november 2009 11:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zacht of hard bevrucht?
euhm ik bedoel natuurlijk gekookt
oeh, gaan we dat spelletje weer doen?quote:
een hollederquote:Op maandag 23 november 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh, gaan we dat spelletje weer doen?![]()
Sorrie baas
* LL gaat leren string aandoen
Studeer zequote:
dus de achtergrootopa van Holleder was een producent van Lederen strings?quote:
vertel vertel...quote:
Studeer zequote:
quote:
Dat dus.quote:
in die tijd was een holleder waarschijnlijk geen kleding stuk.....quote:Op maandag 23 november 2009 11:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus de achtergrootopa van Holleder was een producent van Lederen strings?
(achternamen zijn veelal gerelateerd aan oude beroepen of namen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 23 november 2009 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in die tijd was een holleder waarschijnlijk geen kleding stuk.....WheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of de eerste (lederen) buttplug
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
of gewoon ditquote:Op maandag 23 november 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehehe
of de eerste (lederen) buttplug
Het lijkt minder erg te zijn dan gevreest, er is zelfs weer voorzichtig contactquote:
Niet zo burgerlijk denkenquote:
smakelijkquote:
oeh das goed nieuws...quote:Op maandag 23 november 2009 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het lijkt minder erg te zijn dan gevreest, er is zelfs weer voorzichtig contact
Hoi en doeiquote:Op maandag 23 november 2009 12:06 schreef DaMart het volgende:
Even snel een tvp en dan ben ik weer weg.
tegen de tijd dat je terugbent is het topic volquote:Op maandag 23 november 2009 12:06 schreef DaMart het volgende:
Even snel een tvp en dan ben ik weer weg.
wat is dat nou voor een kutsmoes, wel eens van een paruplu gehoord ?quote:Op maandag 23 november 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet zo burgerlijk denken![]()
[..]
smakelijk
Ik ga wrs niet wandelen vandaag
het regent
ja, kom je me er eentje brengen dan?quote:Op maandag 23 november 2009 12:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat is dat nou voor een kutsmoes, wel eens van een paruplu gehoord ?
je gaat op een regenachtige herfstdag zonder plu van huisquote:Op maandag 23 november 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, kom je me er eentje brengen dan?
Je hebt een plu?quote:Op maandag 23 november 2009 12:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
je gaat op een regenachtige herfstdag zonder plu van huis
ja gek he.. dat doen mensen nog wel eens.quote:Op maandag 23 november 2009 12:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
je gaat op een regenachtige herfstdag zonder plu van huis
wel drie, en een regenpak en waterdichte fietshandschoenen en waterdichte motorhandschoenenquote:
je hebt hele kleine pluutjes, althans pluutjes die je heel klein kunt maken en ja als je het lekker vind mag je die van mij best in je reet duwen, ieder z'n meugquote:Op maandag 23 november 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja gek he.. dat doen mensen nog wel eens.
had ik die plu in mn reet moeten duwen op de brommer ofzo?
"Fietst u graag een rondje na de bruine-bonensoep? Dan is dit zadel ideaal. U maakt optimaal gebruik van de beschikbare gasaandrijving! Koop nu!quote:
mag jij die voor mij kopen, aangezien ik momenteel minder verdien dan iemand die een sociale uitkering krijgtquote:Op maandag 23 november 2009 12:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
je hebt hele kleine pluutjes, althans pluutjes die je heel klein kunt maken en ja als je het lekker vind mag je die van mij best in je reet duwen, ieder z'n meug
whehehehequote:Op maandag 23 november 2009 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Fietst u graag een rondje na de bruine-bonensoep? Dan is dit zadel ideaal. U maakt optimaal gebruik van de beschikbare gasaandrijving! Koop nu!"
dat is minder leuk..quote:Op maandag 23 november 2009 12:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mag jij die voor mij kopen, aangezien ik momenteel minder verdien dan iemand die een sociale uitkering krijgt
Genaaid door de overheid.quote:Op maandag 23 november 2009 12:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is minder leuk..
wist ik niet, solly
dubbel kut danquote:Op maandag 23 november 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Genaaid door de overheid.
en bedankt regering\
maar geeft niet, je kunt niet alles weten dat hier gezegd is
Ik heb er dus eentje in mijn autoquote:Op maandag 23 november 2009 12:25 schreef BrandX het volgende:
Ik doe niet aan paraplui's. Ondingen. Zeker hier aan de kust, is het bijna altijd een onbegonnen exercitie met de wind hier. En op dagen dat de wind niet zo aanwezig is, doe ik het ook niet, want ik weet nooit waar ik het onding moet laten.
Heb um jaren in mijn auto gehad, 'voor als het een keer regent kan ik uitstappen met de plu', maar nooit gebruikt. Maar goed, ik ben dan ook niet van suiker.
En die ene keer in de paar maanden dat ik echt een bui op mijn kop krijg.... jammer dan, heb ik weer een oorlogsverhaal erbij.
mazen in de wet, worden ook de overheid gebruiktquote:
hij vertelt mij alleen maar wat in de wet staat.quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 12:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mazen in de wet, worden ook de overheid gebruikt
ze eisen ruim 6000 euro van mij die ik officieel bij mn stufi had moeten krijgen van mn pa..
dat mogen ze dus officieel en als ik dat geld terug wil krijgen moet ik mn pa aanklagen
Leuk idee van mn advocaat, alleen ga ik mn pa dus echt niet aanklagen
Waarschijnlijk zijn "verplichte" bijdrage nooit aan LL gegeven, gok ik zo.quote:Op maandag 23 november 2009 12:32 schreef BrandX het volgende:
[..]dus je pa heeft 6000,- achtergehouden van je?
moet je naar de tekenschool gaan, doe je zo je huiswerkquote:Op maandag 23 november 2009 12:47 schreef Fha het volgende:
faal @ concentratie
Dus maar weer aan het tekenen geslagen
dat is zoquote:Op maandag 23 november 2009 12:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je naar de tekenschool gaan, doe je zo je huiswerk
quote:Op maandag 23 november 2009 12:50 schreef Fha het volgende:
[..]
dat is zoenige nadeel is dat ik niet kan tekenen en dat ik dus nooit een opdracht zou halen
Enne?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |