Het is al bewezen van nietquote:
als die het weer doet.quote:Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef Desunoto het volgende:
Lieve nijnja, ik heb een foutje gemaakt in de TT want backspace is stuk
Wat is narutoquote:Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
dat is zo een gastje in naruto
aflevering 13 ofso
Naruto is kutquote:Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
dat is zo een gastje in naruto
aflevering 13 ofso
quote:
Ssttt Nijn!quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
als die het weer doet.
backspace jezelf ook eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik reageer niet op mensen die mij een jood noemen................................
quote:Op zondag 22 november 2009 19:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
HEB JE NU OOK WAT TEGEN JODEN DANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik reageer niet op mensen die mij een jood noemen................................
DISCRIMINASIE
quote:Op zondag 22 november 2009 19:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:HAHA DOE JE HET TOCH! JIJ BENT AF!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik reageer niet op mensen die mij een jood noemen................................Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Jij hebt echt een probleemquote:Op zondag 22 november 2009 19:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
HEB JE NU OOK WAT TEGEN JODEN DAN
DISCRIMINASIE
quote:Op zondag 22 november 2009 19:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
HAHA DOE JE HET TOCH! JIJ BENT AF!!
Dan gebruik je deletequote:Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef Desunoto het volgende:
Lieve nijnja, ik heb een foutje gemaakt in de TT want backspace is stuk
EENS.quote:Op zondag 22 november 2009 19:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jij hebt echt een probleem
zoek is een dokter op .
Nee, erger, een gitarist.quote:Op zondag 22 november 2009 19:18 schreef Renesite het volgende:
kud topic gebaseerd op een of ander stom Japanse tekening
maar het is wel 5-1 voor ajaxquote:Op zondag 22 november 2009 19:17 schreef Daniane het volgende:
Door de TT is dit al een kuttopic.
glapje.
Wist ik welquote:Op zondag 22 november 2009 19:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat van backspace is stuk was gelogen, ik maakte zelf ene foutje.
Wat ben jij debiel somsquote:Op zondag 22 november 2009 19:18 schreef Renesite het volgende:
kud topic gebaseerd op een of ander stom Japanse tekening
Desunto en nijnja hebben allebei een dokter nodigquote:Op zondag 22 november 2009 19:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
HAHA DOE JE HET TOCH! JIJ BENT AF!!
Asian gitarist of tekenfilm.. Beide crapquote:
Is tochquote:
Tijd om gothic te worden medunkt, samen een groepje oprichten.quote:
Als ik teksten wil verstaan en diepe filosofische kankerzooi wil dan had ik wel een bibliotheekpas.quote:
Hahahaha.quote:Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
als die het weer doet.
backspace jezelf ook eens
Kan je beter naar instrumentale muziek luisteren in plaats van gejabberdiejabquote:Op zondag 22 november 2009 19:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als ik teksten wil verstaan en diepe filosofische kankerzooi wil dan had ik wel een bibliotheekpas.
Kloptquote:Op zondag 22 november 2009 19:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Desunto en nijnja hebben allebei een dokter nodig
Want INORAN is gothic.quote:Op zondag 22 november 2009 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tijd om gothic te worden medunkt, samen een groepje oprichten.
Niets ten nadele van Blaxje natuurlijk
Alternatieven doorgaans wel. Emo, gothic whatever.quote:
Instrumentale muziek heeft geen mooie stemmen en melodieën daarmee.quote:Op zondag 22 november 2009 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan je beter naar instrumentale muziek luisteren in plaats van gejabberdiejab
å˚∆´ˆ∆´∂¬……¬øπquote:Op zondag 22 november 2009 19:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wat is slijmbal in het japans?
quote:In het Gronings kennen we het woord smiegel wat qua uitspraak bijna identiek is aan Sméagol. Volgens het Nieuw Groninger Woordenboek (2e druk) K. van Ter Laan betekent smiegel een smiecht en dat was Sméagol.
Gewoon emozooiquote:
Neequote:Op zondag 22 november 2009 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij met je Japanse teringzooi? Deal?
quote:Op zondag 22 november 2009 19:42 schreef Desunoto het volgende:
Welke mongool heeft de TT nou veranderd
quote:Op zondag 22 november 2009 19:42 schreef Desunoto het volgende:
Welke mongool heeft de TT nou veranderd
Inderdaadquote:Op zondag 22 november 2009 19:49 schreef x3ro het volgende:
Asian emo's .. T ziet er helaas gewoon niet uit
Tegenpool van emo's, duh.quote:
Wat ben jij een zielig figuur zegquote:Op zondag 22 november 2009 19:51 schreef Renesite het volgende:
Ze zijn al sad omdat ze spleetoogjes hebben
En jij de kutste user van heel fok.quote:Op zondag 22 november 2009 19:50 schreef Desunoto het volgende:
Renesite is misschien wel de kutste mod van heel fok.
Het heeft ook wel voordelen hoor! Je hebt minder last van de zon!quote:Op zondag 22 november 2009 19:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat ben jij een zielig figuur zeg
quote:Op zondag 22 november 2009 19:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En jij de kutste user van heel fok.
Je kan er ook niks aan doen dat je spleetoogjes hebt hoor.quote:Op zondag 22 november 2009 19:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat ben jij een zielig figuur zeg
Ik heb geen "spleetoogjes"quote:Op zondag 22 november 2009 19:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Je kan er ook niks aan doen dat je spleetoogjes hebt hoor.
Wie heeft jou bestaansrecht gegeven vraag ik me afquote:Op zondag 22 november 2009 19:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Desunto, waarom ga je niet naar ONZ
daar heb je meer mensen van jou soort.
(kut-users)
Je bedoelt KLB?quote:Op zondag 22 november 2009 19:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Desunto, waarom ga je niet naar ONZ
daar heb je meer mensen van jou soort.
(kut-users)
En ik dan?!quote:Op zondag 22 november 2009 19:50 schreef Desunoto het volgende:
Renesite is misschien wel de kutste mod van heel fok.
Ik!quote:Op zondag 22 november 2009 19:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wie heeft jou bestaansrecht gegeven vraag ik me af
Niets hoorquote:Op zondag 22 november 2009 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
DOE JE STOER DANNNNNNNNNNNNNNN
Neehoor.quote:Op zondag 22 november 2009 20:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik het gezicht van iemand anders in je hoofd
Zou je ze niet willen hebben dan? Heb je wat tegen spleetoogjes? Beetje ridicuul vind je ook niet?quote:Op zondag 22 november 2009 20:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik het gezicht van iemand anders in je hoofd
Ik zou er geen problemen mee hebben om ze te hebben, maar ik heb ze niet dus ik vraag me af of Lau mij met iemand anders verwisselt.quote:Op zondag 22 november 2009 20:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zou je ze niet willen hebben dan? Heb je wat tegen spleetoogjes? Beetje ridicuul vind je ook niet?
En dat doet ze niet.quote:Op zondag 22 november 2009 20:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zou er geen problemen mee hebben om ze te hebben, maar ik heb ze niet dus ik vraag me af of Lau mij met iemand anders verwisselt.
Wat dan nog, al heb je ze, je moet je achtergrond niet verloochenen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zou er geen problemen mee hebben om ze te hebben, maar ik heb ze niet dus ik vraag me af of Lau mij met iemand anders verwisselt.
Mijn godquote:Op zondag 22 november 2009 20:04 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
One pint of Fristi please.
DAT ZEG IK TOCH JIJ DEBIEL JEZUS CHRISTUSquote:Op zondag 22 november 2009 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat dan nog, al heb je ze, je moet je achtergrond niet verloochenen.
Je hebt voor de hele straat afgewassen! Wat lief!quote:Op zondag 22 november 2009 20:03 schreef TwyLight het volgende:
Zo, klaarnog even het zwarte kratje en het plastic bij de straat zetten en dan kan ik uitrusten
quote:Op zondag 22 november 2009 20:04 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoeft niet zo te schreeuwen man.. Doe rustig... Geef je ogen vooral de kost.quote:Op zondag 22 november 2009 20:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
DAT ZEG IK TOCH JIJ DEBIEL JEZUS CHRISTUS
Ik zou er geen problemen mee hebben om ze te hebben
*zuchtquote:Op zondag 22 november 2009 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen man.. Doe rustig... Geef je ogen vooral de kost.
Ssssstquote:Op zondag 22 november 2009 20:09 schreef Tijgertje. het volgende:
Verstandig dat je er verder niet op ingaat Dennis.
dat heb je ook echt besteld of waquote:Op zondag 22 november 2009 20:04 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Dat IS RenRen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
dat heb je ook echt besteld of wa?
Ik nietquote:Op zondag 22 november 2009 @ 20:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
dat heb je ook echt besteld of wa?
Ja, ik ben groot en harig en schattigquote:
Net als de meeste vrouwen in Rotterdamquote:Op zondag 22 november 2009 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik ben groot en harig en schattig
Iehwlquote:Op zondag 22 november 2009 20:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Net als de meeste vrouwen in Rotterdam
Die zijn niet schattigquote:Op zondag 22 november 2009 @ 20:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Net als de meeste vrouwen in Rotterdam
HAHAHAHAquote:Op zondag 22 november 2009 20:04 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja vraagje aan de andere blauwe mensenquote:
RIPquote:Op zondag 22 november 2009 20:19 schreef Tijgertje. het volgende:
Volgens mij krijg ik straks echt een hartaanval.
Mn arm steekt als de tering.
quote:Op zondag 22 november 2009 20:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ohja vraagje aan de andere blauwe mensen
Kan iemand die niet meer op de kleuterschool zit hem terugveranderen naar INORAN?
moar hij hapt zo leukquote:
Nee nee jij bent gewoon een debiel. En wie hapte er nou het eerste op de TT? Jij die dacht dat het een Naruto figuur wasquote:
Ohja, iedereen moet Ignoran kennen. Doe normaal manquote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee nee jij bent gewoon een debiel. En wie hapte er nou het eerste op de TT? Jij die dacht dat het een Naruto figuur was![]()
![]()
Ik denk dat je dan wel van meer dingen lasthebtquote:Op zondag 22 november 2009 @ 20:19 schreef Tijgertje. het volgende:
Volgens mij krijg ik straks echt een hartaanval.
Mn arm steekt als de tering.
Ik geloof niet in god.quote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
God straft meteen en krijg je een hartaanval
Ze heeft een arminval!quote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel van meer dingen lasthebt
*Zoekt op internet.quote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel van meer dingen lasthebt
Ja inderdaadquote:Op zondag 22 november 2009 20:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Anders niks. Maar het is kinderachtig.
Zou wel erg zijn.quote:Op zondag 22 november 2009 @ 20:23 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
*Zoekt op internet.
Oeh. Je hebt gelijk.
INORAN is het. En ik zeg niet dat iedereen hem moet kennen. Maar een zielig figuur als jij mag wel racistische opmerkingen maken, domme opmerkingen plaatsen over dingen waar je niets van af weet en als een klein kind die z'n zin niet krijgt de TT veranderen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ohja, iedereen moet Ignoran kennen. Doe normaal man!
Je bent zelf een panda, met spleetogen en emo muziek op de achtergrondquote:Op zondag 22 november 2009 20:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar daar is geen wiebelende panda.
Que?quote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als jordy zijn teen stoot denk je dat de wereld vergaat...
*tikt*quote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil graag een paar schouderklopjes van jullie omdat ik dit weekend het hele huis heb opgeruimd, alles afgestoft, stofuigen, dwijlen, afwassen etc etc
Goed bezigquote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil graag een paar schouderklopjes van jullie omdat ik dit weekend het hele huis heb opgeruimd, alles afgestoft, stofuigen, dwijlen, afwassen etc etc
Ik vind jou ook liefquote:Op zondag 22 november 2009 20:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Je bent zelf een panda, met spleetogen en emo muziek op de achtergrond
Boks ouwe.quote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef TwyLight het volgende:
quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 20:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Goed bezig
* Tazar_Yoot geeft een schouderklopje
Aai over je bolletje.quote:Op zondag 22 november 2009 @ 20:26 schreef TwyLight het volgende:
Uiteraaaardquote:Op zondag 22 november 2009 20:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[..]mede mogelijk gemaakt door de downtime uiteraard
EN NU OPTYFEN.quote:Op zondag 22 november 2009 20:30 schreef Desunoto het volgende:
You're a sex bomb love machine
69 shots o' gasoline
You're a piece of good 'ol fashion
Second to none you're the main attraction
![]()
quote:Op zondag 22 november 2009 20:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nog wat leuks gedaan? [ afbeelding ]
Zei jij net mongool? Nam je dat woord net werkelijk in je mond? Under which occasion.quote:Op zondag 22 november 2009 20:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Onderstreep je dat nu voor jezelf of wat
Mongool had ik niet moeten zeggen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zei jij net mongool? Nam je dat woord net werkelijk in je mond? Under which occasion.
En dingen als kanker toch op kutmod en zo? Beetje basherig, vind je niet?quote:Op zondag 22 november 2009 20:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mongool had ik niet moeten zeggen.
Weet je wat pas zielig is, een beetje TT's veranderen, mensen met "spleetogen" minderwaardig vinden en alles wat je niet kent als gothic of emo benoemen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dingen als kankermod en zo? Beetje basherig, vind je niet?
Je vriendin zit niet op internet hoop ikquote:Op zondag 22 november 2009 20:35 schreef TwyLight het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik 30.000 posts heb, dan bereikt mijn e-penis namelijk >9000
Nog lekker zitten chatten met de KLB horde?quote:
Ja eventjes, toen haasten om een trein te halen, 4 uur later was ik thuis. 2,5 uur later dan geplannedquote:Op zondag 22 november 2009 20:41 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nog lekker zitten chatten met de KLB horde?
Geweldigquote:
Ik vond het een leuk filmpjequote:
quote:
quote:
Nog nooit een aflevering van gezienquote:Op zondag 22 november 2009 20:55 schreef Tijgertje. het volgende:
Volgens mij is iedereen Boer zoekt vrouw kijken.
quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef -SG- het volgende:
Ik zit te FOK!ken maar ondertussen kijk ik af en toe mee met moeder en zus.
Joah ik leef nogquote:
Dus dáár brak ik mn nek over .....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
EN EN ENquote:
quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dus dáár brak ik mn nek over .....Hahaha. Sorry nijn. Een hele mooie maar dure oogschaduw die ik me op dit moment niet kon veroorlovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef Renesite het volgende:
Volgende week hoe het nu met de boertjes goat
Niceee.quote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hahaha. Sorry nijn. Een hele mooie maar dure oogschaduw die ik me op dit moment niet kon veroorloven
Jochem wou zon rubik's cubusquote:
Hahahahaquote:Op zondag 22 november 2009 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jochem wou zon rubik's cubusHij is de hele middag chagrijnig geweest omdat het hem niet lukte
quote:
Neejoh. Fok doet gewoon klote.quote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef Zeroku het volgende:
KUT, volgens mij heb ik mijn QuickQuote gemold.
Kan dat?quote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef Zeroku het volgende:
KUT, volgens mij heb ik mijn QuickQuote gemold.
Jawel.quote:Op zondag 22 november 2009 21:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vond dit wel een keilieve uitzending
Jos en Chick zijn cool.quote:Op zondag 22 november 2009 21:20 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jawel.
Ik hou van Jos en die chick.
Kijk je daar nu serieus naar?quote:Op zondag 22 november 2009 21:20 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jawel.
Ik hou van Jos en die chick.
Net klikte ik 500 keer doet 'ie het niet. Nu klik ik een keer en meteen zie ik 'mquote:
Die lieve klaasquote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hahaha. Sorry nijn. Een hele mooie maar dure oogschaduw die ik me op dit moment niet kon veroorloven
Hajeequote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die lieve klaas.
Een neef van me (die niet gelooft) had zn schoen ook gezet. Had mn oom zijn schoen weer in de gang gezet en een briefje: Ik zag deze puinhoop, dus ik heb je schoen even voor je opgeruimd! Groeten, Piet!
[..]
Die lieve klaas.
Een neef van me (die niet gelooft) had zn schoen ook gezet. Had mn oom zijn schoen weer in de gang gezet en een briefje: Ik zag deze puinhoop, dus ik heb je schoen even voor je opgeruimd! Groeten, Piet!
[..]
Die lieve klaas.
D_Aquote:
Sure!quote:Op zondag 22 november 2009 21:31 schreef tliciouz het volgende:
Mag ik hier stiekem even reclame maken voor mijn verkoop topic?
NEE GEEN COLA.quote:
I Second thatquote:Op zondag 22 november 2009 21:32 schreef Tijgertje. het volgende:
Vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |