Het is al bewezen van nietquote:
als die het weer doet.quote:Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef Desunoto het volgende:
Lieve nijnja, ik heb een foutje gemaakt in de TT want backspace is stuk
Wat is narutoquote:Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
dat is zo een gastje in naruto
aflevering 13 ofso
Naruto is kutquote:Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
dat is zo een gastje in naruto
aflevering 13 ofso
quote:
Ssttt Nijn!quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
als die het weer doet.
backspace jezelf ook eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik reageer niet op mensen die mij een jood noemen................................
quote:Op zondag 22 november 2009 19:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
HEB JE NU OOK WAT TEGEN JODEN DANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik reageer niet op mensen die mij een jood noemen................................
DISCRIMINASIE
quote:Op zondag 22 november 2009 19:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:HAHA DOE JE HET TOCH! JIJ BENT AF!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik reageer niet op mensen die mij een jood noemen................................Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Jij hebt echt een probleemquote:Op zondag 22 november 2009 19:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
HEB JE NU OOK WAT TEGEN JODEN DAN
DISCRIMINASIE
quote:Op zondag 22 november 2009 19:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
HAHA DOE JE HET TOCH! JIJ BENT AF!!
Dan gebruik je deletequote:Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef Desunoto het volgende:
Lieve nijnja, ik heb een foutje gemaakt in de TT want backspace is stuk
EENS.quote:Op zondag 22 november 2009 19:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jij hebt echt een probleem
zoek is een dokter op .
Nee, erger, een gitarist.quote:Op zondag 22 november 2009 19:18 schreef Renesite het volgende:
kud topic gebaseerd op een of ander stom Japanse tekening
maar het is wel 5-1 voor ajaxquote:Op zondag 22 november 2009 19:17 schreef Daniane het volgende:
Door de TT is dit al een kuttopic.
glapje.
Wist ik welquote:Op zondag 22 november 2009 19:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat van backspace is stuk was gelogen, ik maakte zelf ene foutje.
Wat ben jij debiel somsquote:Op zondag 22 november 2009 19:18 schreef Renesite het volgende:
kud topic gebaseerd op een of ander stom Japanse tekening
Desunto en nijnja hebben allebei een dokter nodigquote:Op zondag 22 november 2009 19:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
HAHA DOE JE HET TOCH! JIJ BENT AF!!
Asian gitarist of tekenfilm.. Beide crapquote:
Is tochquote:
Tijd om gothic te worden medunkt, samen een groepje oprichten.quote:
Als ik teksten wil verstaan en diepe filosofische kankerzooi wil dan had ik wel een bibliotheekpas.quote:
Hahahaha.quote:Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
als die het weer doet.
backspace jezelf ook eens
Kan je beter naar instrumentale muziek luisteren in plaats van gejabberdiejabquote:Op zondag 22 november 2009 19:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als ik teksten wil verstaan en diepe filosofische kankerzooi wil dan had ik wel een bibliotheekpas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |