RIPquote:Op zondag 22 november 2009 20:19 schreef Tijgertje. het volgende:
Volgens mij krijg ik straks echt een hartaanval.
Mn arm steekt als de tering.
quote:Op zondag 22 november 2009 20:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ohja vraagje aan de andere blauwe mensen
Kan iemand die niet meer op de kleuterschool zit hem terugveranderen naar INORAN?
moar hij hapt zo leukquote:
Nee nee jij bent gewoon een debiel. En wie hapte er nou het eerste op de TT? Jij die dacht dat het een Naruto figuur wasquote:
Ohja, iedereen moet Ignoran kennen. Doe normaal manquote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee nee jij bent gewoon een debiel. En wie hapte er nou het eerste op de TT? Jij die dacht dat het een Naruto figuur was![]()
![]()
Ik denk dat je dan wel van meer dingen lasthebtquote:Op zondag 22 november 2009 @ 20:19 schreef Tijgertje. het volgende:
Volgens mij krijg ik straks echt een hartaanval.
Mn arm steekt als de tering.
Ik geloof niet in god.quote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
God straft meteen en krijg je een hartaanval
Ze heeft een arminval!quote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel van meer dingen lasthebt
*Zoekt op internet.quote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel van meer dingen lasthebt
Ja inderdaadquote:Op zondag 22 november 2009 20:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Anders niks. Maar het is kinderachtig.
Zou wel erg zijn.quote:Op zondag 22 november 2009 @ 20:23 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
*Zoekt op internet.
Oeh. Je hebt gelijk.
INORAN is het. En ik zeg niet dat iedereen hem moet kennen. Maar een zielig figuur als jij mag wel racistische opmerkingen maken, domme opmerkingen plaatsen over dingen waar je niets van af weet en als een klein kind die z'n zin niet krijgt de TT veranderen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ohja, iedereen moet Ignoran kennen. Doe normaal man!
Je bent zelf een panda, met spleetogen en emo muziek op de achtergrondquote:Op zondag 22 november 2009 20:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar daar is geen wiebelende panda.
Que?quote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als jordy zijn teen stoot denk je dat de wereld vergaat...
*tikt*quote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil graag een paar schouderklopjes van jullie omdat ik dit weekend het hele huis heb opgeruimd, alles afgestoft, stofuigen, dwijlen, afwassen etc etc
Goed bezigquote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil graag een paar schouderklopjes van jullie omdat ik dit weekend het hele huis heb opgeruimd, alles afgestoft, stofuigen, dwijlen, afwassen etc etc
Ik vind jou ook liefquote:Op zondag 22 november 2009 20:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Je bent zelf een panda, met spleetogen en emo muziek op de achtergrond
Boks ouwe.quote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef TwyLight het volgende:
quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 20:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Goed bezig
* Tazar_Yoot geeft een schouderklopje
Aai over je bolletje.quote:Op zondag 22 november 2009 @ 20:26 schreef TwyLight het volgende:
Uiteraaaardquote:Op zondag 22 november 2009 20:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[..]mede mogelijk gemaakt door de downtime uiteraard
EN NU OPTYFEN.quote:Op zondag 22 november 2009 20:30 schreef Desunoto het volgende:
You're a sex bomb love machine
69 shots o' gasoline
You're a piece of good 'ol fashion
Second to none you're the main attraction
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |