quote:Op zondag 22 november 2009 19:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En jij de kutste user van heel fok.
Je kan er ook niks aan doen dat je spleetoogjes hebt hoor.quote:Op zondag 22 november 2009 19:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat ben jij een zielig figuur zeg
Ik heb geen "spleetoogjes"quote:Op zondag 22 november 2009 19:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Je kan er ook niks aan doen dat je spleetoogjes hebt hoor.
Wie heeft jou bestaansrecht gegeven vraag ik me afquote:Op zondag 22 november 2009 19:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Desunto, waarom ga je niet naar ONZ
daar heb je meer mensen van jou soort.
(kut-users)
Je bedoelt KLB?quote:Op zondag 22 november 2009 19:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Desunto, waarom ga je niet naar ONZ
daar heb je meer mensen van jou soort.
(kut-users)
En ik dan?!quote:Op zondag 22 november 2009 19:50 schreef Desunoto het volgende:
Renesite is misschien wel de kutste mod van heel fok.
Ik!quote:Op zondag 22 november 2009 19:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wie heeft jou bestaansrecht gegeven vraag ik me af
Niets hoorquote:Op zondag 22 november 2009 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
DOE JE STOER DANNNNNNNNNNNNNNN
Neehoor.quote:Op zondag 22 november 2009 20:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik het gezicht van iemand anders in je hoofd
Zou je ze niet willen hebben dan? Heb je wat tegen spleetoogjes? Beetje ridicuul vind je ook niet?quote:Op zondag 22 november 2009 20:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik het gezicht van iemand anders in je hoofd
Ik zou er geen problemen mee hebben om ze te hebben, maar ik heb ze niet dus ik vraag me af of Lau mij met iemand anders verwisselt.quote:Op zondag 22 november 2009 20:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zou je ze niet willen hebben dan? Heb je wat tegen spleetoogjes? Beetje ridicuul vind je ook niet?
En dat doet ze niet.quote:Op zondag 22 november 2009 20:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zou er geen problemen mee hebben om ze te hebben, maar ik heb ze niet dus ik vraag me af of Lau mij met iemand anders verwisselt.
Wat dan nog, al heb je ze, je moet je achtergrond niet verloochenen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zou er geen problemen mee hebben om ze te hebben, maar ik heb ze niet dus ik vraag me af of Lau mij met iemand anders verwisselt.
Mijn godquote:Op zondag 22 november 2009 20:04 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
One pint of Fristi please.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |