EN EN ENquote:
quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dus dáár brak ik mn nek over .....Hahaha. Sorry nijn. Een hele mooie maar dure oogschaduw die ik me op dit moment niet kon veroorlovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef Renesite het volgende:
Volgende week hoe het nu met de boertjes goat
Niceee.quote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hahaha. Sorry nijn. Een hele mooie maar dure oogschaduw die ik me op dit moment niet kon veroorloven
Jochem wou zon rubik's cubusquote:
Hahahahaquote:Op zondag 22 november 2009 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jochem wou zon rubik's cubusHij is de hele middag chagrijnig geweest omdat het hem niet lukte
quote:
Neejoh. Fok doet gewoon klote.quote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef Zeroku het volgende:
KUT, volgens mij heb ik mijn QuickQuote gemold.
Kan dat?quote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef Zeroku het volgende:
KUT, volgens mij heb ik mijn QuickQuote gemold.
Jawel.quote:Op zondag 22 november 2009 21:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vond dit wel een keilieve uitzending
Jos en Chick zijn cool.quote:Op zondag 22 november 2009 21:20 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jawel.
Ik hou van Jos en die chick.
Kijk je daar nu serieus naar?quote:Op zondag 22 november 2009 21:20 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jawel.
Ik hou van Jos en die chick.
Net klikte ik 500 keer doet 'ie het niet. Nu klik ik een keer en meteen zie ik 'mquote:
Die lieve klaasquote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hahaha. Sorry nijn. Een hele mooie maar dure oogschaduw die ik me op dit moment niet kon veroorloven
Hajeequote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die lieve klaas.
Een neef van me (die niet gelooft) had zn schoen ook gezet. Had mn oom zijn schoen weer in de gang gezet en een briefje: Ik zag deze puinhoop, dus ik heb je schoen even voor je opgeruimd! Groeten, Piet!
[..]
Die lieve klaas.
Een neef van me (die niet gelooft) had zn schoen ook gezet. Had mn oom zijn schoen weer in de gang gezet en een briefje: Ik zag deze puinhoop, dus ik heb je schoen even voor je opgeruimd! Groeten, Piet!
[..]
Die lieve klaas.
D_Aquote:
Sure!quote:Op zondag 22 november 2009 21:31 schreef tliciouz het volgende:
Mag ik hier stiekem even reclame maken voor mijn verkoop topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |