wat denk je van t klere weer waar ik m doorheen laat gaanquote:Op zondag 22 november 2009 18:13 schreef Goodbye het volgende:
Hoezo moet de bezorger boos gaan kijken dan?
Do ye mind?quote:
Ik snappumniet?quote:Op zondag 22 november 2009 17:45 schreef nokwanda het volgende:
Merlijn en zijn partner Wicket Witch
![]()
![]()
Hij krijgt er tenminste nog geld voorquote:Op zondag 22 november 2009 18:14 schreef Ynske het volgende:
wat
[..]
wat denk je van t klere weer waar ik m doorheen laat gaan
quote:Op zondag 22 november 2009 18:14 schreef Ynske het volgende:
wat
[..]
In de verhaaltjes die onder de spoilers staan hebben tot dusver een aantal vaste users hier een andere naam gekregen. 3x raden wie nok-nok is en drie x raden wie Merlijn en Wicket witch zijnquote:Op zondag 22 november 2009 18:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik snappumniet?
Doet me hier aan denken overigens, een van Strega's favo nummers.
hihi heb ik met meneer gedaanquote:Op zondag 22 november 2009 18:14 schreef Ynske het volgende:
wat
[..]
quote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi heb ik met meneer gedaan
Snap je het nou Pagan?quote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In de verhaaltjes die onder de spoilers staan hebben tot dusver een aantal vaste users hier een andere naam gekregen. 3x raden wie nok-nok is en drie x raden wie Merlijn en Wicket witch zijn
voor wie het niet snapt hebben we een tabel wie wie is, aan het eind van het verhaal te verkrijgen per pm...quote:
Ik moest zelfquote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi heb ik met meneer gedaan
quote:Op zondag 22 november 2009 18:21 schreef tombolafan het volgende:
[..], dat is nog gemener! Die krijgt geen geld!
neuj maar wel een baby ha haquote:Op zondag 22 november 2009 18:21 schreef tombolafan het volgende:
[..], dat is nog gemener! Die krijgt geen geld!
Tsja als Fok nog iets langer down was geweest was ik denk ik wel aan een scene toegekomen.....quote:Op zondag 22 november 2009 17:38 schreef tombolafan het volgende:
Trouwens, nu moet ik het nieuwe deel dus weer gaan schrijven, en ik moet zeker weer de seksstukken doen???![]()
Wie wil seks met wie???
Okee, da's duidelijk. Wellicht nog enig idee waar ik onze alter-ego's kan vinden zonder een aantal topics te hoeven teruglezen? Ben benieuwd.quote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In de verhaaltjes die onder de spoilers staan hebben tot dusver een aantal vaste users hier een andere naam gekregen. 3x raden wie nok-nok is en drie x raden wie Merlijn en Wicket witch zijn
Je zit er net pas in.quote:Op zondag 22 november 2009 18:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Okee, da's duidelijk. Wellicht nog enig idee waar ik onze alter-ego's kan vinden zonder een aantal topics te hoeven teruglezen? Ben benieuwd.
ben ook met mn nichtje op msn dus ik ben wat langzaamquote:Op zondag 22 november 2009 18:26 schreef nieslief het volgende:
Zit weer in de irc met stoffer en draakje
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ide_hond_dood__.htmlquote:VILNIUS - Het hondje dat afgelopen week in Litouwen door een dierenbeul zonder pardon van een brug af werd gesmeten, is alsnog aan zijn verwondingen bezweken.
Het beest overleefde de val in eerste instantie wonderwel, maar volgens Litouwse media is zijn hart ermee gestopt. Waarschijnlijk waren het de interne verwondingen die hem fataal zijn geworden.
De dierenbeul, de 22-jarige Svajanus Beniuk, heeft zich aangegeven. De identiteit van de man was al snel bekend dankzij internetters die een klopjacht naar hem waren gestart. De jongen hield zich nog enkele dagen schuil voor hij zich meldde.
ah nee...quote:Op zondag 22 november 2009 18:47 schreef senesta het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen hier maar:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ide_hond_dood__.html
Wat sneu he?
Neu, ik hang lekker op de bank met koffie na het etenquote:Op zondag 22 november 2009 19:01 schreef tombolafan het volgende:
ja, zit nou iedereen in de chat?
mn internet is daar veel te traag voor...![]()
(zat vanmiddag bij mn ouders dus daar kon het wel... )
oh, ik hou altijd zo van rommelmarkten! Maar mn portemonnee niet...quote:Op zondag 22 november 2009 19:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu, ik hang lekker op de bank met koffie na het eten
Heb fok trouwens niet echt gemist. Verjaardag en een dagje rommelmarkt waar ik weer toffe dingen heb gescoord
quote:Op zondag 22 november 2009 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
helemaal niet, ik zit er de hele tijd, alleen m'n draadloos kapt er soms mee
quote:Op zondag 22 november 2009 18:47 schreef senesta het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen hier maar:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ide_hond_dood__.html
Wat sneu he?
ja! kwaad met kwaad vergelden mag best in zo'n situatie...quote:
maar hij hoeft niet dood van mij, laat hem maar lekker beseffen hoe veel pijn dat doetquote:Op zondag 22 november 2009 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja! kwaad met kwaad vergelden mag best in zo'n situatie...
Wat is het?quote:Op zondag 22 november 2009 19:16 schreef tombolafan het volgende:
hoera, toch wel!
en nu kom ik ineens ook op irc...
nee, dood hoeft niet, maar heel veel pijn en nooit meer kunnen lopen ofzo...quote:Op zondag 22 november 2009 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar hij hoeft niet dood van mij, laat hem maar lekker beseffen hoe veel pijn dat doet
irc? de chat voor als dit plat ligt...quote:
Ah ik dacht het al.quote:Op zondag 22 november 2009 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
irc? de chat voor als dit plat ligt...
op irc is ook bijna niemand... zwabber en ik en net greys ook...quote:Op zondag 22 november 2009 19:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah ik dacht het al.
Vond het al rustig hier.
van een brug af mikken dusquote:Op zondag 22 november 2009 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, dood hoeft niet, maar heel veel pijn en nooit meer kunnen lopen ofzo...
quote:Op zondag 22 november 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
Ik moet er weer even 'in' komen![]()
Was net gewend aan een FOK!loos leven
quote:
hoe kun je nou wennen aan een leven zonder ons!quote:Op zondag 22 november 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
Ik moet er weer even 'in' komen![]()
Was net gewend aan een FOK!loos leven
afmaken!quote:
We willen wel een fotoquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 18:24 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja als Fok nog iets langer down was geweest was ik denk ik wel aan een scene toegekomen.....![]()
Anders doe jij nu gewoon een klein stukje.....
Dan ga ik verder met de bruiloft van Kat en KK
I
en de huwelijksnacht......
Foto!!!!quote:
quote:
balen!quote:Op zondag 22 november 2009 20:09 schreef Pagan het volgende:
Zo, het stormt hier dat het een lieve lust is. Net belt de buurman me op, of ik even achter het huis wil gaan kijken, als ik hulp nodig had moet ik maar bellen. Net voor die tijd was de schotelontvanger er mee opgehouden.
Op het schuurdak lagen drie twee polycarbonaatplaten van 3 X 3 1/2 meter met een vier meter lange zware houten balk erop. Eentje had samen met die balk vliegles genomen en onderweg de schotel gesloopt.
Net in de regen damagecontrol gedaan, morgen zie ik wel verder. Strega ligt ziek op bed en ik heb verder ook weinig moed meer vandaag.
Gisteren was het hier zo mooi weer.
[ afbeelding ]
Rot van je terrasverwarmer, geen verzekeringsklusje?quote:Op zondag 22 november 2009 20:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Foto!!!!
En gaat meneer G helpen?da's leuk voor ons allemaal
Oh... geen ideequote:Op zondag 22 november 2009 20:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Rot van je terrasverwarmer, geen verzekeringsklusje?
Denk het wel maar kijk even na of hij wel buiten mocht staan voor de verz.quote:Op zondag 22 november 2009 20:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh... geen ideehelemaal niet aan gedacht
waar zou dat onder vallen? Imboedel?
Uhm... terrasverwarmer.quote:Op zondag 22 november 2009 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk het wel maar kijk even na of hij wel buiten mocht staan voor de verz.
Kleine lettertjesquote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... terrasverwarmer.![]()
Het moet toch niet gekker worden.
Het verhaal gaat goed, Wicked Witch is het daar mee eens riep ze net. NokNok, die deed toch mee in de TV serie Bed and Breakfastquote:Op zondag 22 november 2009 20:12 schreef nieslief het volgende:
Oh balen Pagan. En ook Strega nog ziek. Beterschap.
De platen lagen opgeslagen op het schuurdak, overgehouden na het bouwen van een veranda. De schotel lijkt alleen opnieuw te moeten worden uitgericht.quote:Op zondag 22 november 2009 20:15 schreef Cat22 het volgende:
Balen Strega. Dat wordt voor jou dus ook verzekeringswerk. En een poosje minder [b]geen tv-kanalen. Hopelijk heb je geen lekkages in je schuur.[/b]
MrS.: ik denk inboedelverzekering, maar dat is met een telefoontje naar je verzekeringsmaatschapij morgen makkelijk te achterhalen. Hopelijk heb je het bonnetje nog.
wat schattigquote:Op zondag 22 november 2009 20:18 schreef Ml-etje het volgende:
Oh-oh ik heb eindelijk het jasje besteld! XXL
http://shop.doggiecloset.nl/?page=shop/flypage&product_id=895&category_id
Bij ons is de tuin ook meeverzekerd, wel fijn want er staan twee grote kassen op, eentje waar de planten vorstvrij overwinteren en eentje die getegeld is en waar een zithoek enzo staat waar je lekker kunt zitten lezen/tekenen, leren enz.quote:Op zondag 22 november 2009 20:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh... geen ideehelemaal niet aan gedacht
waar zou dat onder vallen? Imboedel?
Nou, dat wordt veel Fokken dan, tot je op het dak hebt kunnen klimmen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het verhaal gaat goed, Wicked Witch is het daar mee eens riep ze net. NokNok, die deed toch mee in de TV serie Bed and Breakfast
[..]
De platen lagen opgeslagen op het schuurdak, overgehouden na het bouwen van een veranda. De schotel lijkt alleen opnieuw te moeten worden uitgericht.
quote:Op zondag 22 november 2009 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat schattig![]()
ik heb weleens voor 1 van mn naaktratten een jas gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Tombolafan is van het namenlijstje. Die heeft er als het goed al een paar gepm'd. Gewoon even pm'en.quote:Op zondag 22 november 2009 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, dat wordt veel Fokken dan, tot je op het dak hebt kunnen klimmen.Fijn dat de schade lijkt mee te vallen.
Ik kan trouwens wel een namenlijstje gebruiken. Anders moet ik veel te veel nadenken tijdens het lezen van de stomende stukken.![]()
Ja nu. Ik ga antwoordenquote:
Hoe heet 'ie, Marc Marie?quote:Op zondag 22 november 2009 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat schattig![]()
[ afbeelding ]
ja of Gerardquote:
Ach dat beestjequote:Op zondag 22 november 2009 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat schattig![]()
[ afbeelding ]
Leuk, staat gezellig zo!quote:Op zondag 22 november 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
Waar een FOK!loos weekend al niet toe kan leiden
In plaats van type 'Tsjenobyl' heb ik dit keer voor een bijzonder truttig Engels thema gekozen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hey Non!quote:
Ik ben wel blij dat ik er vast vanaf ben in elk gevalquote:Op zondag 22 november 2009 20:50 schreef muisje-eliza het volgende:
oooh wat leuk!!! ik wil ook meteen mn kerstlampjes ophangen
Heeft Fok last van Foksakov?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |