wat denk je van t klere weer waar ik m doorheen laat gaanquote:Op zondag 22 november 2009 18:13 schreef Goodbye het volgende:
Hoezo moet de bezorger boos gaan kijken dan?
Do ye mind?quote:
Ik snappumniet?quote:Op zondag 22 november 2009 17:45 schreef nokwanda het volgende:
Merlijn en zijn partner Wicket Witch
![]()
![]()
Hij krijgt er tenminste nog geld voorquote:Op zondag 22 november 2009 18:14 schreef Ynske het volgende:
wat
[..]
wat denk je van t klere weer waar ik m doorheen laat gaan
quote:Op zondag 22 november 2009 18:14 schreef Ynske het volgende:
wat
[..]
In de verhaaltjes die onder de spoilers staan hebben tot dusver een aantal vaste users hier een andere naam gekregen. 3x raden wie nok-nok is en drie x raden wie Merlijn en Wicket witch zijnquote:Op zondag 22 november 2009 18:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik snappumniet?
Doet me hier aan denken overigens, een van Strega's favo nummers.
hihi heb ik met meneer gedaanquote:Op zondag 22 november 2009 18:14 schreef Ynske het volgende:
wat
[..]
quote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi heb ik met meneer gedaan
Snap je het nou Pagan?quote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In de verhaaltjes die onder de spoilers staan hebben tot dusver een aantal vaste users hier een andere naam gekregen. 3x raden wie nok-nok is en drie x raden wie Merlijn en Wicket witch zijn
voor wie het niet snapt hebben we een tabel wie wie is, aan het eind van het verhaal te verkrijgen per pm...quote:
Ik moest zelfquote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi heb ik met meneer gedaan
quote:Op zondag 22 november 2009 18:21 schreef tombolafan het volgende:
[..], dat is nog gemener! Die krijgt geen geld!
neuj maar wel een baby ha haquote:Op zondag 22 november 2009 18:21 schreef tombolafan het volgende:
[..], dat is nog gemener! Die krijgt geen geld!
Tsja als Fok nog iets langer down was geweest was ik denk ik wel aan een scene toegekomen.....quote:Op zondag 22 november 2009 17:38 schreef tombolafan het volgende:
Trouwens, nu moet ik het nieuwe deel dus weer gaan schrijven, en ik moet zeker weer de seksstukken doen???![]()
Wie wil seks met wie???
Okee, da's duidelijk. Wellicht nog enig idee waar ik onze alter-ego's kan vinden zonder een aantal topics te hoeven teruglezen? Ben benieuwd.quote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In de verhaaltjes die onder de spoilers staan hebben tot dusver een aantal vaste users hier een andere naam gekregen. 3x raden wie nok-nok is en drie x raden wie Merlijn en Wicket witch zijn
Je zit er net pas in.quote:Op zondag 22 november 2009 18:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Okee, da's duidelijk. Wellicht nog enig idee waar ik onze alter-ego's kan vinden zonder een aantal topics te hoeven teruglezen? Ben benieuwd.
ben ook met mn nichtje op msn dus ik ben wat langzaamquote:Op zondag 22 november 2009 18:26 schreef nieslief het volgende:
Zit weer in de irc met stoffer en draakje
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ide_hond_dood__.htmlquote:VILNIUS - Het hondje dat afgelopen week in Litouwen door een dierenbeul zonder pardon van een brug af werd gesmeten, is alsnog aan zijn verwondingen bezweken.
Het beest overleefde de val in eerste instantie wonderwel, maar volgens Litouwse media is zijn hart ermee gestopt. Waarschijnlijk waren het de interne verwondingen die hem fataal zijn geworden.
De dierenbeul, de 22-jarige Svajanus Beniuk, heeft zich aangegeven. De identiteit van de man was al snel bekend dankzij internetters die een klopjacht naar hem waren gestart. De jongen hield zich nog enkele dagen schuil voor hij zich meldde.
ah nee...quote:Op zondag 22 november 2009 18:47 schreef senesta het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen hier maar:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ide_hond_dood__.html
Wat sneu he?
Neu, ik hang lekker op de bank met koffie na het etenquote:Op zondag 22 november 2009 19:01 schreef tombolafan het volgende:
ja, zit nou iedereen in de chat?
mn internet is daar veel te traag voor...![]()
(zat vanmiddag bij mn ouders dus daar kon het wel... )
oh, ik hou altijd zo van rommelmarkten! Maar mn portemonnee niet...quote:Op zondag 22 november 2009 19:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu, ik hang lekker op de bank met koffie na het eten
Heb fok trouwens niet echt gemist. Verjaardag en een dagje rommelmarkt waar ik weer toffe dingen heb gescoord
quote:Op zondag 22 november 2009 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
helemaal niet, ik zit er de hele tijd, alleen m'n draadloos kapt er soms mee
quote:Op zondag 22 november 2009 18:47 schreef senesta het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen hier maar:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ide_hond_dood__.html
Wat sneu he?
ja! kwaad met kwaad vergelden mag best in zo'n situatie...quote:
maar hij hoeft niet dood van mij, laat hem maar lekker beseffen hoe veel pijn dat doetquote:Op zondag 22 november 2009 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja! kwaad met kwaad vergelden mag best in zo'n situatie...
Wat is het?quote:Op zondag 22 november 2009 19:16 schreef tombolafan het volgende:
hoera, toch wel!
en nu kom ik ineens ook op irc...
nee, dood hoeft niet, maar heel veel pijn en nooit meer kunnen lopen ofzo...quote:Op zondag 22 november 2009 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar hij hoeft niet dood van mij, laat hem maar lekker beseffen hoe veel pijn dat doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |