wat denk je van t klere weer waar ik m doorheen laat gaanquote:Op zondag 22 november 2009 18:13 schreef Goodbye het volgende:
Hoezo moet de bezorger boos gaan kijken dan?
Do ye mind?quote:
Ik snappumniet?quote:Op zondag 22 november 2009 17:45 schreef nokwanda het volgende:
Merlijn en zijn partner Wicket Witch
![]()
![]()
Hij krijgt er tenminste nog geld voorquote:Op zondag 22 november 2009 18:14 schreef Ynske het volgende:
wat
[..]
wat denk je van t klere weer waar ik m doorheen laat gaan
quote:Op zondag 22 november 2009 18:14 schreef Ynske het volgende:
wat
[..]
In de verhaaltjes die onder de spoilers staan hebben tot dusver een aantal vaste users hier een andere naam gekregen. 3x raden wie nok-nok is en drie x raden wie Merlijn en Wicket witch zijnquote:Op zondag 22 november 2009 18:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik snappumniet?
Doet me hier aan denken overigens, een van Strega's favo nummers.
hihi heb ik met meneer gedaanquote:Op zondag 22 november 2009 18:14 schreef Ynske het volgende:
wat
[..]
quote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi heb ik met meneer gedaan
Snap je het nou Pagan?quote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In de verhaaltjes die onder de spoilers staan hebben tot dusver een aantal vaste users hier een andere naam gekregen. 3x raden wie nok-nok is en drie x raden wie Merlijn en Wicket witch zijn
voor wie het niet snapt hebben we een tabel wie wie is, aan het eind van het verhaal te verkrijgen per pm...quote:
Ik moest zelfquote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi heb ik met meneer gedaan
quote:Op zondag 22 november 2009 18:21 schreef tombolafan het volgende:
[..], dat is nog gemener! Die krijgt geen geld!
neuj maar wel een baby ha haquote:Op zondag 22 november 2009 18:21 schreef tombolafan het volgende:
[..], dat is nog gemener! Die krijgt geen geld!
Tsja als Fok nog iets langer down was geweest was ik denk ik wel aan een scene toegekomen.....quote:Op zondag 22 november 2009 17:38 schreef tombolafan het volgende:
Trouwens, nu moet ik het nieuwe deel dus weer gaan schrijven, en ik moet zeker weer de seksstukken doen???![]()
Wie wil seks met wie???
Okee, da's duidelijk. Wellicht nog enig idee waar ik onze alter-ego's kan vinden zonder een aantal topics te hoeven teruglezen? Ben benieuwd.quote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In de verhaaltjes die onder de spoilers staan hebben tot dusver een aantal vaste users hier een andere naam gekregen. 3x raden wie nok-nok is en drie x raden wie Merlijn en Wicket witch zijn
Je zit er net pas in.quote:Op zondag 22 november 2009 18:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Okee, da's duidelijk. Wellicht nog enig idee waar ik onze alter-ego's kan vinden zonder een aantal topics te hoeven teruglezen? Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |