1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Kewl! Ziet er idd al mooi uitquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:41 schreef nieslief het volgende:
[..]
bouwen en voegen en tegels plakken enzow
Ziet er mooi uit hoor
Truste!quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kewl! Ziet er idd al mooi uit![]()
Ik ga slapen mensen, ben helemaal kapot. Trusten![]()
verbouwen is een klein understatementquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
Zal niet meer spammen hoor Tombolafan![]()
Enfermera we zijn aan het verbouwen.
Duurt lang he...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
verbouwen is een klein understatement
zo, die moet even gequote om tegen je gebruikt te kunnen worden...quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:47 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb migraine, dus zal morgen alles lezen. En wat de naam betreft: jullie schrijven maar een eind weg
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:47 schreef tombolafan het volgende:
okee, daar gaat ie dan...
Als iemand zijn/haar naam uit het stuk wil, roep maar, dan haal ik m weg...
Wat goed geschreven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Jij knijpt hem voor haar reactie he....quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo, die moet even gequote om tegen je gebruikt te kunnen worden...
was maar een grapje hoor!quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
Zal niet meer spammen hoor Tombolafan![]()
Enfermera we zijn aan het verbouwen.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:50 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jij knijpt hem voor haar reactie he....![]()
Ik denk dat nok helemaal uit haar plaat gaat van het lachen....quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
was maar een grapje hoor!![]()
het wordt mooi, ik ben jaloers want ik heb geen bad...![]()
[..]
zij had nog helemaal niks over het verhaal gezegd, en dan krijgt ze meteen zo'n scene...
Erg he. Maar wel leuk om te doen. En die reacties te lezen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
prachtig dit, zoooo fout en nog goed geschreven ook
Ze kan 'm hebben hoorquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:54 schreef tombolafan het volgende:
zij had nog helemaal niks over het verhaal gezegd, en dan krijgt ze meteen zo'n scene...
Ik geloof dat ik hem al een paar keer moet uitlenen dus jij mag ook hoorquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
was maar een grapje hoor!![]()
het wordt mooi, ik ben jaloers want ik heb geen bad...![]()
[..]
precies dit...quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Erg he. Maar wel leuk om te doen. En die reacties te lezen.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:57 schreef Cat22 het volgende:
We're back!![]()
Ik heb niks van de downtime gemerkt, kreeg wel een paniek sms van MrS rond een uur of 11. Die had heftige afkickverschijnselen.Gelukkig had ik afleiding.
![]()
Ik ben net thuis van een dagje Amsterdam om meteen met een halve doodsschrik geconfronteerd te worden. De deur naar de kattenkamer stond wijd open en Yoko en Satsu, die niet naar buiten mogen en de gang hebben, konden blijkbaar de hele dag ongehinderd op en neer naar de tuin.En ome Naartjie heeft heerlijk gesmuld van het kittenvoer wat voor moeder en zoon klaarstond.
![]()
Satsu en ome Naartjie kwamen me meteen tegemoet, Yoko was nergens te zien.Gelukkig kwam ook de oerzwerfster meteen door het katteluik klepperen toen ik haar riep. En is nu niet van me af te slaan.
![]()
Dat geeft een mens toch vertrouwen dat deze dame, ook al is AlCatraz niet ingeschakeld, er toch niet vandoor gaat.
Zo, nu verhaaltje lezen.
Oh ja die had jij gisteren gemist he. Die waren er gisteren ook een heleboel ook in mijn pm!!!!quote:
gelukkig!!!!quote:
ik had ook in mijn pm!!!quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:03 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh ja die had jij gisteren gemist he. Die waren er gisteren ook een heleboel ook in mijn pm!!!!
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:58 schreef gothic-blackie het volgende:
goed geschreven dames of dameenne sus, dump die kids maar bij mr lief mij en gaat schrijven jij
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik denk dat nok helemaal uit haar plaat gaat van het lachen....
eeeeh, is dat nou een belediging of compliment?quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:00 schreef Bamba het volgende:
Je zou zo auteur kunnen worden bij Bouquet!!
Gedaan!!! Enne, jij vindt helemaal niet erg om alleen te zijn met loveless toch?quote:Op zondag 22 november 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
http://irc.tweakers.net/ffsc
Even in je bookmarks zetten!
Loveless en ik zaten daar net alleen te kleppen
Als FOK! er uit ligt en je verveelt je, dan even daar kijken of er mensen van ons zijn
Wachtwoord niet nodig, gewoon leeg laten.
Deze is speciaal voor de F&F SC aangemaakt!
Alleen als ze haar grijze pakje aan heeftquote:Op zondag 22 november 2009 17:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gedaan!!! Enne, jij vindt helemaal niet erg om alleen te zijn met loveless toch?
Ik vind het ook echt super dat ze Nok-nok een paar tieten van bh-formaat heeft gegevenquote:Op zondag 22 november 2009 17:09 schreef MrSubtle het volgende:
Verhaaltje is leuk geworden Tombolafan... en je kunt goed zien dat het door een vrouw is geschreven. 12 regels over het losmaken van het bhbandje, en dan 1 regel over het naar het hoogtepunt gaan
onderling gemaild en meteen gepost toen het heeeeeeel even online was...quote:Op zondag 22 november 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
Ik heb wat gemist dit weekend hier geloof ik?
Hoe kunnen jullie een verhaal af hebben terwijl FOK down was?
quote:Op zondag 22 november 2009 17:14 schreef Ynske het volgende:
pffff wat een klere weert stormt net zo hard in mn hoofd als dat t buiten doet
Op de subserverquote:Op zondag 22 november 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
Ik heb wat gemist dit weekend hier geloof ik?
Hoe kunnen jullie een verhaal af hebben terwijl FOK down was?
schrijf dan zelf een nieuw stukje???quote:Op zondag 22 november 2009 17:09 schreef MrSubtle het volgende:
Verhaaltje is leuk geworden Tombolafan... en je kunt goed zien dat het door een vrouw is geschreven. 12 regels over het losmaken van het bhbandje, en dan 1 regel over het naar het hoogtepunt gaan
We zitten in dat irc geleuterquote:Op zondag 22 november 2009 17:17 schreef Goodbye het volgende:
Oh, Ll, MSN troubles hiero, ik zou je nooit in de steek laten dat begrijp je![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
MI'tjequote:
In deel 3 geloof ikquote:
niet huilen, ik schrijf je er heus wel in! we hebben al een andere naam voor jequote:
Oh niet daarom hoorquote:Op zondag 22 november 2009 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet huilen, ik schrijf je er heus wel in! we hebben al een andere naam voor je
oeh, dat is kut... maar wel een beetje te verwachten met dit weer...quote:Op zondag 22 november 2009 17:32 schreef MrSubtle het volgende:
godver, ik zie net dat mijn tuin-verwarming is omgewaaidhelemaal naar de klote
hij stond goed beschut in een hoek... dacht ikquote:Op zondag 22 november 2009 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, dat is kut... maar wel een beetje te verwachten met dit weer...
volgens mij iets van Goedendag ofzo...quote:Op zondag 22 november 2009 17:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh niet daarom hoorHad ik net die chat door, stoppen we er weer mee.
Maar nu ben ik wel benieuwd naar die naam![]()
quote:Op zondag 22 november 2009 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
volgens mij iets van Goedendag ofzo...
oh, dat is wel heel zonde...quote:Op zondag 22 november 2009 17:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
hij stond goed beschut in een hoek... dacht ik... niet dus. daar gaat weer 200 euro
ding was net nieuw
quote:Op zondag 22 november 2009 17:38 schreef tombolafan het volgende:
Trouwens, nu moet ik het nieuwe deel dus weer gaan schrijven, en ik moet zeker weer de seksstukken doen???![]()
Wie wil seks met wie???
quote:Op zondag 22 november 2009 17:39 schreef MrSubtle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)g_aarde_hoax_is.html
Mooi filmpje dat laat zien dat ook grote dieren spelen (de titel van het filmpje slaat nergens op, tis gewoon een leuk filmpje van een Eland)
nee, jij bent al geweest!quote:
dan kan je dus chatten he...quote:Op zondag 22 november 2009 17:40 schreef MrSubtle het volgende:
ik ga eens even koken
Tot straks (als de kernel niet weer in paniek raakt, ocherme)
Ja, ik moet niet in elk deel aan de topsport hoor; er zijn grenzenquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 17:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik moet niet in elk deel aan de topsport hoor; er zijn grenzen
Gefriemelquote:Op zondag 22 november 2009 17:45 schreef nokwanda het volgende:
en het was zo lekker, dat gefriemel aan dat bh-bandje
en dan nog duurt het 12 regelsquote:Op zondag 22 november 2009 17:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
GefriemelIk wup het in 0,3 seconden open!
Dat dusquote:Op zondag 22 november 2009 17:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan nog duurt het 12 regels
WTF?quote:Op zondag 22 november 2009 17:45 schreef nokwanda het volgende:
Merlijn en zijn partner Wicket Witch
![]()
![]()
wat denk je van t klere weer waar ik m doorheen laat gaanquote:Op zondag 22 november 2009 18:13 schreef Goodbye het volgende:
Hoezo moet de bezorger boos gaan kijken dan?
Do ye mind?quote:
Ik snappumniet?quote:Op zondag 22 november 2009 17:45 schreef nokwanda het volgende:
Merlijn en zijn partner Wicket Witch
![]()
![]()
Hij krijgt er tenminste nog geld voorquote:Op zondag 22 november 2009 18:14 schreef Ynske het volgende:
wat
[..]
wat denk je van t klere weer waar ik m doorheen laat gaan
quote:Op zondag 22 november 2009 18:14 schreef Ynske het volgende:
wat
[..]
In de verhaaltjes die onder de spoilers staan hebben tot dusver een aantal vaste users hier een andere naam gekregen. 3x raden wie nok-nok is en drie x raden wie Merlijn en Wicket witch zijnquote:Op zondag 22 november 2009 18:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik snappumniet?
Doet me hier aan denken overigens, een van Strega's favo nummers.
hihi heb ik met meneer gedaanquote:Op zondag 22 november 2009 18:14 schreef Ynske het volgende:
wat
[..]
quote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi heb ik met meneer gedaan
Snap je het nou Pagan?quote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In de verhaaltjes die onder de spoilers staan hebben tot dusver een aantal vaste users hier een andere naam gekregen. 3x raden wie nok-nok is en drie x raden wie Merlijn en Wicket witch zijn
voor wie het niet snapt hebben we een tabel wie wie is, aan het eind van het verhaal te verkrijgen per pm...quote:
Ik moest zelfquote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi heb ik met meneer gedaan
quote:Op zondag 22 november 2009 18:21 schreef tombolafan het volgende:
[..], dat is nog gemener! Die krijgt geen geld!
neuj maar wel een baby ha haquote:Op zondag 22 november 2009 18:21 schreef tombolafan het volgende:
[..], dat is nog gemener! Die krijgt geen geld!
Tsja als Fok nog iets langer down was geweest was ik denk ik wel aan een scene toegekomen.....quote:Op zondag 22 november 2009 17:38 schreef tombolafan het volgende:
Trouwens, nu moet ik het nieuwe deel dus weer gaan schrijven, en ik moet zeker weer de seksstukken doen???![]()
Wie wil seks met wie???
Okee, da's duidelijk. Wellicht nog enig idee waar ik onze alter-ego's kan vinden zonder een aantal topics te hoeven teruglezen? Ben benieuwd.quote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In de verhaaltjes die onder de spoilers staan hebben tot dusver een aantal vaste users hier een andere naam gekregen. 3x raden wie nok-nok is en drie x raden wie Merlijn en Wicket witch zijn
Je zit er net pas in.quote:Op zondag 22 november 2009 18:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Okee, da's duidelijk. Wellicht nog enig idee waar ik onze alter-ego's kan vinden zonder een aantal topics te hoeven teruglezen? Ben benieuwd.
ben ook met mn nichtje op msn dus ik ben wat langzaamquote:Op zondag 22 november 2009 18:26 schreef nieslief het volgende:
Zit weer in de irc met stoffer en draakje
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ide_hond_dood__.htmlquote:VILNIUS - Het hondje dat afgelopen week in Litouwen door een dierenbeul zonder pardon van een brug af werd gesmeten, is alsnog aan zijn verwondingen bezweken.
Het beest overleefde de val in eerste instantie wonderwel, maar volgens Litouwse media is zijn hart ermee gestopt. Waarschijnlijk waren het de interne verwondingen die hem fataal zijn geworden.
De dierenbeul, de 22-jarige Svajanus Beniuk, heeft zich aangegeven. De identiteit van de man was al snel bekend dankzij internetters die een klopjacht naar hem waren gestart. De jongen hield zich nog enkele dagen schuil voor hij zich meldde.
ah nee...quote:Op zondag 22 november 2009 18:47 schreef senesta het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen hier maar:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ide_hond_dood__.html
Wat sneu he?
Neu, ik hang lekker op de bank met koffie na het etenquote:Op zondag 22 november 2009 19:01 schreef tombolafan het volgende:
ja, zit nou iedereen in de chat?
mn internet is daar veel te traag voor...![]()
(zat vanmiddag bij mn ouders dus daar kon het wel... )
oh, ik hou altijd zo van rommelmarkten! Maar mn portemonnee niet...quote:Op zondag 22 november 2009 19:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu, ik hang lekker op de bank met koffie na het eten
Heb fok trouwens niet echt gemist. Verjaardag en een dagje rommelmarkt waar ik weer toffe dingen heb gescoord
quote:Op zondag 22 november 2009 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
helemaal niet, ik zit er de hele tijd, alleen m'n draadloos kapt er soms mee
quote:Op zondag 22 november 2009 18:47 schreef senesta het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen hier maar:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ide_hond_dood__.html
Wat sneu he?
ja! kwaad met kwaad vergelden mag best in zo'n situatie...quote:
maar hij hoeft niet dood van mij, laat hem maar lekker beseffen hoe veel pijn dat doetquote:Op zondag 22 november 2009 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja! kwaad met kwaad vergelden mag best in zo'n situatie...
Wat is het?quote:Op zondag 22 november 2009 19:16 schreef tombolafan het volgende:
hoera, toch wel!
en nu kom ik ineens ook op irc...
nee, dood hoeft niet, maar heel veel pijn en nooit meer kunnen lopen ofzo...quote:Op zondag 22 november 2009 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar hij hoeft niet dood van mij, laat hem maar lekker beseffen hoe veel pijn dat doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |