Ah ik dacht het al.quote:Op zondag 22 november 2009 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
irc? de chat voor als dit plat ligt...
op irc is ook bijna niemand... zwabber en ik en net greys ook...quote:Op zondag 22 november 2009 19:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah ik dacht het al.
Vond het al rustig hier.
van een brug af mikken dusquote:Op zondag 22 november 2009 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, dood hoeft niet, maar heel veel pijn en nooit meer kunnen lopen ofzo...
quote:Op zondag 22 november 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
Ik moet er weer even 'in' komen![]()
Was net gewend aan een FOK!loos leven
quote:
hoe kun je nou wennen aan een leven zonder ons!quote:Op zondag 22 november 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
Ik moet er weer even 'in' komen![]()
Was net gewend aan een FOK!loos leven
afmaken!quote:
We willen wel een fotoquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 18:24 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja als Fok nog iets langer down was geweest was ik denk ik wel aan een scene toegekomen.....![]()
Anders doe jij nu gewoon een klein stukje.....
Dan ga ik verder met de bruiloft van Kat en KK
I
en de huwelijksnacht......
Foto!!!!quote:
quote:
balen!quote:Op zondag 22 november 2009 20:09 schreef Pagan het volgende:
Zo, het stormt hier dat het een lieve lust is. Net belt de buurman me op, of ik even achter het huis wil gaan kijken, als ik hulp nodig had moet ik maar bellen. Net voor die tijd was de schotelontvanger er mee opgehouden.
Op het schuurdak lagen drie twee polycarbonaatplaten van 3 X 3 1/2 meter met een vier meter lange zware houten balk erop. Eentje had samen met die balk vliegles genomen en onderweg de schotel gesloopt.
Net in de regen damagecontrol gedaan, morgen zie ik wel verder. Strega ligt ziek op bed en ik heb verder ook weinig moed meer vandaag.
Gisteren was het hier zo mooi weer.
[ afbeelding ]
Rot van je terrasverwarmer, geen verzekeringsklusje?quote:Op zondag 22 november 2009 20:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Foto!!!!
En gaat meneer G helpen?da's leuk voor ons allemaal
Oh... geen ideequote:Op zondag 22 november 2009 20:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Rot van je terrasverwarmer, geen verzekeringsklusje?
Denk het wel maar kijk even na of hij wel buiten mocht staan voor de verz.quote:Op zondag 22 november 2009 20:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh... geen ideehelemaal niet aan gedacht
waar zou dat onder vallen? Imboedel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |