Uhm... terrasverwarmer.quote:Op zondag 22 november 2009 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk het wel maar kijk even na of hij wel buiten mocht staan voor de verz.
Kleine lettertjesquote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... terrasverwarmer.![]()
Het moet toch niet gekker worden.
Het verhaal gaat goed, Wicked Witch is het daar mee eens riep ze net. NokNok, die deed toch mee in de TV serie Bed and Breakfastquote:Op zondag 22 november 2009 20:12 schreef nieslief het volgende:
Oh balen Pagan. En ook Strega nog ziek. Beterschap.
De platen lagen opgeslagen op het schuurdak, overgehouden na het bouwen van een veranda. De schotel lijkt alleen opnieuw te moeten worden uitgericht.quote:Op zondag 22 november 2009 20:15 schreef Cat22 het volgende:
Balen Strega. Dat wordt voor jou dus ook verzekeringswerk. En een poosje minder [b]geen tv-kanalen. Hopelijk heb je geen lekkages in je schuur.[/b]
MrS.: ik denk inboedelverzekering, maar dat is met een telefoontje naar je verzekeringsmaatschapij morgen makkelijk te achterhalen. Hopelijk heb je het bonnetje nog.
wat schattigquote:Op zondag 22 november 2009 20:18 schreef Ml-etje het volgende:
Oh-oh ik heb eindelijk het jasje besteld! XXL
http://shop.doggiecloset.nl/?page=shop/flypage&product_id=895&category_id
Bij ons is de tuin ook meeverzekerd, wel fijn want er staan twee grote kassen op, eentje waar de planten vorstvrij overwinteren en eentje die getegeld is en waar een zithoek enzo staat waar je lekker kunt zitten lezen/tekenen, leren enz.quote:Op zondag 22 november 2009 20:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh... geen ideehelemaal niet aan gedacht
waar zou dat onder vallen? Imboedel?
Nou, dat wordt veel Fokken dan, tot je op het dak hebt kunnen klimmen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het verhaal gaat goed, Wicked Witch is het daar mee eens riep ze net. NokNok, die deed toch mee in de TV serie Bed and Breakfast
[..]
De platen lagen opgeslagen op het schuurdak, overgehouden na het bouwen van een veranda. De schotel lijkt alleen opnieuw te moeten worden uitgericht.
quote:Op zondag 22 november 2009 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat schattig![]()
ik heb weleens voor 1 van mn naaktratten een jas gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Tombolafan is van het namenlijstje. Die heeft er als het goed al een paar gepm'd. Gewoon even pm'en.quote:Op zondag 22 november 2009 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, dat wordt veel Fokken dan, tot je op het dak hebt kunnen klimmen.Fijn dat de schade lijkt mee te vallen.
Ik kan trouwens wel een namenlijstje gebruiken. Anders moet ik veel te veel nadenken tijdens het lezen van de stomende stukken.![]()
Ja nu. Ik ga antwoordenquote:
Hoe heet 'ie, Marc Marie?quote:Op zondag 22 november 2009 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat schattig![]()
[ afbeelding ]
ja of Gerardquote:
Ach dat beestjequote:Op zondag 22 november 2009 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat schattig![]()
[ afbeelding ]
Leuk, staat gezellig zo!quote:Op zondag 22 november 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
Waar een FOK!loos weekend al niet toe kan leiden
In plaats van type 'Tsjenobyl' heb ik dit keer voor een bijzonder truttig Engels thema gekozen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hey Non!quote:
Ik ben wel blij dat ik er vast vanaf ben in elk gevalquote:Op zondag 22 november 2009 20:50 schreef muisje-eliza het volgende:
oooh wat leuk!!! ik wil ook meteen mn kerstlampjes ophangen
Heeft Fok last van Foksakov?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |