Nee, moest dat?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:12 schreef Bravebart het volgende:
Heb je de Dance Department set al geluisterd Noor?
quote:
Hehequote:Op zaterdag 21 november 2009 22:12 schreef Zeroku het volgende:
Trouwens, mijn bron voor 2012 was de vriend van mijn zus. Dus geloofwaardigheid daalt met like 5000%
Uuh van mij niet, maar hij is wel moeilijk vetquote:
Net verklaarde hij ook bij een bushalte uit te zijn gestapt waar de weg was afgeslotenquote:
Hehe. Het is een pathetische leugenaar?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Net verklaarde hij ook bij een bushalte uit te zijn gestapt waar de weg was afgesloten.
Jaquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hehe. Het is een pathetische leugenaar?
Help me maar een keer herinneren, ga nu slapen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh van mij niet, maar hij is wel moeilijk vet
Ik ken ook zulke mensen. Echt heel vervreemdend, want die mensen hebben het vaak zelf niet eens meer door..quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. hij liegt echt de hele aids bij elkaar voor aandacht.
Mja, hij heeft het wel door. Ik vind het nogal triest, dat je op zo'n manier aandacht wil trekken.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ken ook zulke mensen. Echt heel vervreemdend, want die mensen hebben het vaak zelf niet eens meer door..
Mwah.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:14 schreef tliciouz het volgende:
Tijger is die 500 days of summer niet een ontzettende kleffe film?
Als het niet te fel isquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:15 schreef tliciouz het volgende:
Even voor de vrouwe onder ons kan licht blauwe nagellak?
Ja.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:15 schreef tliciouz het volgende:
Ok! Slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Help me maar een keer herinneren, ga nu slapen.
Neequote:Op zaterdag 21 november 2009 22:15 schreef tliciouz het volgende:
Hehe, sad inderdaad.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, hij heeft het wel door. Ik vind het nogal triest, dat je op zo'n manier aandacht wil trekken.
Nee, totaal niet.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:14 schreef tliciouz het volgende:
Tijger is die 500 days of summer niet een ontzettende kleffe film?
Nee dat ben ik niet.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:16 schreef Nicolas_Cage het volgende:
[..]
Nee
Of je moet zo'n naar zweet en afval stinkende gothic cq hippie zijn
Achja, wordt weer eens tijd dat hij hier opflikkertquote:
Welke mongool ben jij dan weerquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:16 schreef Nicolas_Cage het volgende:
[..]
Nee
Of je moet zo'n naar zweet en afval stinkende gothic cq hippie zijn
Ja, vroeg ik me net ook al afquote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vond je wel aardig in National Treasure trouwens maar dat terzijde
Thx, ik prefereer zelf 8mm of Lord of War natuurlijkquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vond je wel aardig in National Treasure trouwens maar dat terzijde
HAHAAHAHaquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:19 schreef Nicolas_Cage het volgende:
[..]
Ik kom uit Nederland hoor, niet uit jouw geboorteland HAHAHAHAHGGG!1
Lord of War was ook wel leuk jaquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:19 schreef Nicolas_Cage het volgende:
[..]
Thx, ik prefereer zelf 8mm of Lord of War natuurlijk
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:20 schreef Nicolas_Cage het volgende:
[..]
Iemand die wel resident is in een discotheek met fatsoenlijke dj equipment
In welk dorp?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:20 schreef Nicolas_Cage het volgende:
[..]
Iemand die wel resident is in een discotheek met fatsoenlijke dj equipment
ik vind je koppie leukerquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:22 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is m, sorry voor de slechte kwaliteit.
Tofquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:22 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Neuh.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:23 schreef Nicolas_Cage het volgende:
[..]
Vervelend he als iemand een beter leven heeft dan je zelf hebt
Neuh.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:23 schreef TwyLight het volgende:
Hou eens op met Nicolas_Cage pesten
Leuk, maar ik vind kortere nagels schattiger.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:22 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
sig-waardig.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je krijgt mijn foto's niet! Slijmjurk.
Slijmjurkquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je krijgt mijn foto's niet! Slijmjurk.
Zo lang zijn ze nietquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Leuk, maar ik vind kortere nagels schattiger.
Sowwyquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Slijmjurk
Ik geef je 1 complimentje en kijk wat een reactie.
Je hebt een veel te groot ego
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Slijmjurk
Ik geef je 1 complimentje en kijk wat een reactie.
Je hebt een veel te groot ego
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
Sigwaardig.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Maargoed,
deze oplichter...
deze slijmjurk....
zal het onthouden
Gewacht tot FOK! weer up was.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:27 schreef tliciouz het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk gedaan vandaag?
gewerkt.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:27 schreef tliciouz het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk gedaan vandaag?
stop hem dan in je sigquote:
Hij staat op de wachtlijst.quote:
Hoeveel wachtende voor?quote:
Ik moet mijn frustraties kwijt nu ik uren niet op fok heb kunnen zitten, zullen we weer lief doen?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Maargoed,
deze oplichter...
deze slijmjurk....
zal het onthouden
Ja Tamquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moet mijn frustraties kwijt nu ik uren niet op fok heb kunnen zitten, zullen we weer lief doen?
Ben je die eerste foto in je FoBo zelf?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moet mijn frustraties kwijt nu ik uren niet op fok heb kunnen zitten, zullen we weer lief doen?
11. Immer.quote:
Heui kev!quote:
Nope.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben je die eerste foto in je FoBo zelf?
Ah, dacht alquote:
Karl Marx.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:30 schreef Zeroku het volgende:
Zal zo mijn kerst Marx weer eens opzoeken.
Ja, maar dan met een muts.quote:
Mijn bed, over anderhalf uurquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil een authentiek SS-uniform voor carnaval bestellen, maar die zijn fucking duur.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:34 schreef Zeroku het volgende:
Vandaag een borstspeld uit de Sovjet Unie tijd voor €26,50 op de kop getikt
Ik neem wel mijn vriend mee, erg?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Mijn bed, over anderhalf uur? Ik zal heel lief zijn
Ja, gek héquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik wil een authentiek SS-uniform voor carnaval bestellen, maar die zijn fucking duur.
Als hij het niet erg vind om toe te kijken hoe wij monopolie spelen op bed.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik neem wel mijn vriend mee, erg?
Dan wil ik mee doen!quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Als hij het niet erg vind om toe te kijken hoe wij monopolie spelen op bed., no problemo
Un verre de lait s'il vous plaît.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik wil een authentiek SS-uniform voor carnaval bestellen, maar die zijn fucking duur.
Dat soort pakken waren toen gratis voor SS'ers.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Destijds waren ze vast goedkoper
vroegah was alles beter!
niet voor de jodenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat soort pakken waren toen gratis voor SS'ers.
Als je goedkeuring vraagt aan mijn freund gaan wij samen spelenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja,dat was al het plan
die WIJ = Tazar & tlictiouz
En ze werden ontworpen door de studio van Hugo Bossquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat soort pakken waren toen gratis voor SS'ers.
Watdefuckquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je goedkeuring vraagt aan mijn freund gaan wij samen spelen
Dat mag je toch zelf wel bepalen?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je goedkeuring vraagt aan mijn freund gaan wij samen spelen
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En ze werden ontworpen door de studio van Hitler Boss
Wat zijn jullie toch lekker serieus op de zaterdag avond.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat mag je toch zelf wel bepalen?
Je kan wel gewoon een uniform bestellen en dan van die SS speldjes, of die hakenkruizen banden kopen en die erop maken. Scheelt een hoop geld.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En ze werden ontworpen door de studio van Hugo Boss
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch lekker serieus op de zaterdag avond.
Raar excuus.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch lekker serieus op de zaterdag avond.
Ja kloptquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kan wel gewoon een uniform bestellen en dan van die SS speldjes, of die hakenkruizen banden kopen en die erop maken. Scheelt een hoop geld.
MOAR ISZ NIET EKTE EKTE!quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kan wel gewoon een uniform bestellen en dan van die SS speldjes, of die hakenkruizen banden kopen en die erop maken. Scheelt een hoop geld.
Wutquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef iteejer het volgende:
Er moet nog een hoop getuned worden, het zal beslist nog sneller worden.
Al bv de memcache een 16 of 20G kan pakken ipv zoals nu 4 a 5 G zal dat ook heel veel gaan schelen.
Mwah, ligt eraan. Als ze een beetje fideel zijn wel. Maar ik denk dat je er best gezeik mee gaat krijgen inderdaad.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja kloptMaar het is wel ziek eigenlijk. Denk dat ik nergens naar binnen kom
Ja daaromquote:
Ik ben echt niet racistisch. Het zijn prachtige uniformen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan. Als ze een beetje fideel zijn wel. Maar ik denk dat je er best gezeik mee gaat krijgen inderdaad.
Waarom zou je zoiets willenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Was hij een SS'er of een NSB'er?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets willenMisschien heeft me opa er nog wel een
]quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ben echt niet racistisch. Het zijn prachtige uniformen.
Omdat ze er heel tof uit zien dus.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets willenMisschien heeft me opa er nog wel een
Volgens mij een SS'er ik durf het er nooit zo goed over te hebben aangezien het een erg gevoelig onderwerp is bij me paps.quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij een SS'er ik durf het er nooit zo goed over te hebben aangezien het een erg gevoelig onderwerp is bij me paps.
Dat is wel ernstigquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij een SS'er ik durf het er nooit zo goed over te hebben aangezien het een erg gevoelig onderwerp is bij me paps.
Hij is daar nooit voor berecht o.i.d.? En ja, dat is een serieuze vraag.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vooral hoge piefen zijn daar beoordeeld natuurlijkquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij is daar nooit voor berecht o.i.d.? En ja, dat is een serieuze vraag.
Zie: Proces van Neurenberg.
FOK! is weer online, en jij verveelt jequote:
Ja. Goed hé.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
FOK! is weer online, en jij verveelt je?
Me opa is Duits, maar is heel vroeg gestorven heb hem ook nooit gekend, een tijd geleden kwam me vader met wat verhalen etc helaas weet ik niet meer precies hoe en wat aangezien we allemaal een slok op hadden.quote:
vaseline eh?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:52 schreef Tijgertje. het volgende:
En ik had mijn vaseline gesloopt.
En nu ben ik mn nieuwe kwijt.
Misschien lulde hij gewoon als een dronkemanquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Me opa is Duits, maar is heel vroeg gestorven heb hem ook nooit gekend, een tijd geleden kwam me vader met wat verhalen etc helaas weet ik niet meer precies hoe en wat aangezien we allemaal een slok op hadden.
Nee volgens mij niet, ik weet ook niet wat hij precies deed in de oorlog en wat zijn functie was. Maar laten we er over op houdenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij is daar nooit voor berecht o.i.d.? En ja, dat is een serieuze vraag.
Zie: Proces van Neurenberg.
Of als een brugman.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Misschien lulde hij gewoon als een dronkeman
Mooi jaquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:52 schreef Zeroku het volgende:
De volgende Nazi-kopstukken werden niet gedaagd in het Proces van Neurenberg:
* Adolf Hitler.
OMIJNGOD.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:55 schreef Zeroku het volgende:
LAU!
[ afbeelding ]
Heet die achterste Bart Elzendoorn?!
Wat jij wiltquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, ik weet ook niet wat hij precies deed in de oorlog en wat zijn functie was. Maar laten we er over op houdenDadelijk gaan jullie mij nog haten.
Haha nee ik weet wel dat het echt is gebeurd.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Misschien lulde hij gewoon als een dronkeman
Die woont fucking hier in Mierloquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:55 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
OMIJNGOD.
Die foto had ik hier even niet verwacht.
Ja. Bart. Bartjeeeee!Mijn Salou semi vakantieliefde.
hmmm....quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, ik weet ook niet wat hij precies deed in de oorlog en wat zijn functie was. Maar laten we er over op houdenDadelijk gaan jullie mij nog haten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word blij van die foto.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:55 schreef Zeroku het volgende:
LAU!
[ afbeelding ]
Heet die achterste Bart Elzendoorn?!
Die gasten waren zooo gezellig.![]()
![]()
Nice.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die woont fucking hier in Mierlo. Daar heb ik nog mee gevoetbald.
Ken je de andere ook of niet?
![]()
![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
![]()
Iedereen in Salou is gezellig! Mooie tijden.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik word blij van die foto.
Die gasten waren zooo gezellig.
All good things are wild and free.![]()
Jaquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nice.Ken je de andere ook of niet?
, die rechts is Pascal Hertogs. Toch
? Daar zat ik vorig jaar bij in de klas.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
quote:
Hé, dat lijkt Deau wel!quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Bart stond altijd zo nuchter op die foto's.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
Nou. Niet iedereen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iedereen in Salou is gezellig! Mooie tijden.
We zaten ook een keer bij een paar gasten in het appartement, en toen zijn we snel weggerend.![]()
![]()
Die rechtse zit ook bij me op school. Ben alleen z;n naam kwijtquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Bart stond altijd zo nuchter op die foto's..
Nee. Die linker mongool is Pascal. Die heeft de meest gruwelijke dingen tegen me gezegd en eigenlijk moest ik hem gewoon slaan.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, die rechts is Pascal Hertogs. Toch
? Daar zat ik vorig jaar bij in de klas.
Maargoed.
Eh. Die rechter is Jannick.![]()
Haha wat dan? Ik was altijd bang voor die dronken Engelsenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:58 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nou. Niet iedereen.
We zaten ook een keer bij een paar gasten in het appartement, en toen zijn we snel weggerend.
Oeh leuk meisje daar! die rechter.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Bart stond altijd zo nuchter op die foto's.![]()
Volgens mij heb jij een links rechts probleem.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die rechtse zit ook bij me op school. Ben alleen z;n naam kwijt.
![]()
![]()
Ofja linksquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:59 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee. Die linker mongool is Pascal. Die heeft de meest gruwelijke dingen tegen me gezegd en eigenlijk moest ik hem gewoon slaan.Maargoed.
Eh. Die rechter is Jannick.. Ik kijk het altijd andersom op foto's
Ronnie Luger.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die rechtse zit ook bij me op school. Ben alleen z;n naam kwijt.
![]()
We zaten daar op de bank. En opeens rende een gozer het balkon op. En gooie hij een stoel naar beneden.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha wat dan? Ik was altijd bang voor die dronken Engelsen
Hij was zooo dronken.
En toen kwam de politie, dus moesten we snel wegwezen.
![]()
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:59 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Oeh leuk meisje daar! die rechter.
![]()
![]()
![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:59 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een links rechts probleem..
Wat slechtquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:59 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Oeh leuk meisje daar! die rechter.
I'm not a sinner.![]()
Ja, die inderdaadquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:01 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dan bedoel je Daniel. De Latino..
Ik kijk het altijd vanuit de foto zelf i.p.v hoe je het zelf ziet.
Haha wat je daar ook allemaal ziet lopen en doen, welk jaar was jij er dan?quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:00 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
We zaten daar op de bank. En opeens rende een gozer het balkon op. En gooie hij een stoel naar beneden.Hij was zooo dronken.
En toen kwam de politie, dus moesten we snel wegwezen.
![]()
_!!
Iedereen was tof. Behalve Pascal en die blonde.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, die inderdaad.
Ik kijk het altijd vanuit de foto zelf i.p.v hoe je het zelf ziet.
![]()
![]()
Deze zomer.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha wat je daar ook allemaal ziet lopen en doen, welk jaar was jij er dan?
![]()
![]()
Ja ben maar niet gegaan. Was dood.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:01 schreef TwyLight het volgende:
Hoe was je high tea trouwens plums?
I'm not a sinner.![]()
quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:04 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja ben maar niet gegaan. Was dood.13:00 is ook geen tijd
![]()
![]()
Die Pascal is echt een rare kerel inderdaad. In de winter met -7 komt hij gewoon in zijn t-shirt mij voorbij gefietstquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Iedereen was tof. Behalve Pascal en die blonde..
Welk hotel/appartement zat je? Ik was er vorig jaar. Alleen vond Salou echt vies tegenvallen tegenover Lloret.quote:All good things are wild and free.![]()
Jawelquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Waar haal je die nou vandaan?
Niet van mn flickr toch? Die foto's heb ik niet dacht ik..
Nou voor mensen die niet veel slaap nodig hebben maakt dat niet uit, maar ik ben niet zo.quote:
I'm not a sinner.![]()
Echt een idioot ja.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die Pascal is echt een rare kerel inderdaad. In de winter met -7 komt hij gewoon in zijn t-shirt mij voorbij gefietst.
Hij mag echt dood.
De dingen die hij zei.
"Als jij niet met Bart zou zijn had ik je helemaal volgespoten"
"PARDON?!"
Dat soort acties. En dat ging nog veel verder.![]()
![]()
Ik ging 05:00 slapen en kwam 15:30 mn bed uitquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:06 schreef Plums het volgende:
[..]
Nou voor mensen die niet veel slaap nodig hebben maakt dat niet uit, maar ik ben niet zo.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik ben kapot
En ik kreeg geen toestemming van je pooier
![]()
Slaap zacht.All good things are wild and free.![]()
quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:07 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Echt een idioot ja.
Hij mag echt dood.
De dingen die hij zei.
"Als jij niet met Bart zou zijn had ik je helemaal volgespoten"
"PARDON?!"
Dat soort acties. En dat ging nog veel verder.. Wat een kerel is het ook
Ik ben nog nooit in Lloret geweest, dus heb geen idee.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welk hotel/appartement zat je? Ik was er vorig jaar. Alleen vond Salou echt vies tegenvallen tegenover Lloret.
![]()
Euhm. Arquus nog iets.Ik heb geen idee eigenlijk meer.
Links van de Tropical club.![]()
Is dit het post alle foto's uit Lau's Flickr uurtje?
Ik werd eerst rond 7 vanochtend weer wakker.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ging 05:00 slapen en kwam 15:30 mn bed uit
En toen pas om half 5 ofzo weer.
I'm not a sinner.![]()
Haha daar zat ik vorig jaar ook bij in de buurtquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Lloret geweest, dus heb geen idee.![]()
Euhm. Arquus nog iets.Ik heb geen idee eigenlijk meer.
Links van de Tropical club.
Ben je ook naar pacha geweest?
Die is helemaal niet van Lauquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:09 schreef Zeroku het volgende:
Is dit het post alle foto's uit Lau's Flickr uurtje?
![]()
![]()
Oh wacht, die van Twylight komt ergens anders vandaan.
The last samurai is ook saai als je die voor de 3e keer ziet.
En nu verveel ik me.I'm not a sinner.![]()
![]()
Dat koffer kan maar van één iemand zijn!
Lauriette de Kofferquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:11 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Mja, ik klikte eens op je Flickr, en toen zag ik die kop van Bart. Ik denk: "Héy, die ken ik"quote:
Eh. Jaaa. 3x ofzo.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha daar zat ik vorig jaar ook bij in de buurtBen je ook naar pacha geweest?
![]()
Je moet die vriendin van 'm eens zienquote:. Echt dat is echt Pascal alleen dan in vrouwenvorm. Beter had hij niet kunnen kiezen
quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:11 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Van mij.
Nja. Toen was er dus ingebroken.![]()
![]()
Pascal een vriendin?quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je moet die vriendin van 'm eens zien. Echt dat is echt Pascal alleen dan in vrouwenvorm. Beter had hij niet kunnen kiezen
Ik wist wel dat Jannick sinds kort een vriendin heeft en dat het uit is tussen Bart en zn vriendin.![]()
Ja, hoe lang weet ik niet maar echt. Die is echt net zo erg. Best triest eigenlijkquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Pascal een vriendin?
Ik wist wel dat Jannick sinds kort een vriendin heeft en dat het uit is tussen Bart en zn vriendin.
Matig, was de hele dag aan het F5-en.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
En weer back in businesshoe was jullie Fok!vrije dag?
Ik heb de afgelopen 2 dagen al 20 euro uitgegeven aal blikjes drinken via thuisbezorgd.nl omdat ik te lui ben om naar de winkel te gaan![]()
![]()
Kon ook niet anders hé.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, hoe lang weet ik niet maar echt. Die is echt net zo erg. Best triest eigenlijk![]()
![]()
Tering.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:15 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb de afgelopen 2 dagen al 20 euro uitgegeven aal blikjes drinken via thuisbezorgd.nl omdat ik te lui ben om naar de winkel te gaan![]()
Heb je net lekker je joggingbroek aangetrokken en je make up eraf gehaald zegt me vriend uit het niets '' he zullen we stappen? ''All good things are wild and free.![]()
quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
![]()
![]()
Autsj.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:17 schreef tliciouz het volgende:
Heb je net lekker je joggingbroek aangetrokken en je make up eraf gehaald zegt me vriend uit het niets '' he zullen we stappen? ''
![]()
![]()
Zeg je toch neequote:Op zaterdag 21 november 2009 23:17 schreef tliciouz het volgende:
Heb je net lekker je joggingbroek aangetrokken en je make up eraf gehaald zegt me vriend uit het niets '' he zullen we stappen? ''![]()
Dat meen je toch niet serieus hequote:Op zaterdag 21 november 2009 23:15 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb de afgelopen 2 dagen al 20 euro uitgegeven aal blikjes drinken via thuisbezorgd.nl omdat ik te lui ben om naar de winkel te gaan?
Neuh, denk dat er niemand anders zo gek isquote:.
Jawelquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus he?
[..]
Neuh, denk dat er niemand anders zo gek is.
![]()
![]()
8:30 > 16:00 BHV cursus. 16:45 thuis, pizza besteld voor 17:45>18:00 MOEST hij worden geleverd, tussendoor ff een uurtje rondhangen - mailtjes bijlezen en vervolgens ff wachten op de pizza die 18:15 uiteindelijk kwam. Geen fooi natuurlijk. En nu sinds 18:30 aan het oppassenquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Wie zegt dat dat is?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:17 schreef tliciouz het volgende:
Heb je net lekker je joggingbroek aangetrokken en je make up eraf gehaald zegt me vriend uit het niets '' he zullen we stappen? ''!!!!
Komen die mensen losse blikjes bezorgenquote:?
samequote:Op zaterdag 21 november 2009 23:19 schreef TwyLight het volgende:
ik verveel me nog steeds ondanks dat fok weer werktI'm not a sinner.![]()
Heb er vandaag een pizza bij genomen en gister kapsalonquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komen die mensen losse blikjes bezorgen?
![]()
modmeet weet ik idd...quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo opeens bij?
Er is een MOD Meet.
Irenka is er ook. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Eet jij ook wel eens gezond?quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb er vandaag een pizza bij genomen en gister kapsalon![]()
Omdat ik allemaal vage smsjes ( wat achteraf mmsjes bleken te zijn) van een onbekend nummer, (ik kan de namen niet zien omdat ik de nummers niet heb), dus ik bel zo, en toen kreeg ik dus irenka aan de telefoon, terwijl ik iemand anders aan de telefoon wilde hebben.quote:
En toen smste ze dat nijnja vroeg of ik dronken was
dus het lijkt me dat irenka bij nijnja is,of andersom(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
![]()
THANK GOD HOEF IK GEEN HUISWERK MEER TE DOEN
*schuift het naar morgen* | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Waarom associeer jij fok toch altijd met levenloos.quote:Op zondag 22 november 2009 16:06 schreef mstr het volgende:
Had ik toch eventjes noodgedwongen een leven.![]()
![]()
Omdat schoppen tegen de gevestigde order best een beetje stoer isquote:Op zondag 22 november 2009 16:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Waarom associeer jij fok toch altijd met levenloos.!
Daarom vind ik Mstr ook zo woest verslavend aantrekkelijk!
Hai.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Renesite.quote:Op zondag 22 november 2009 16:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat schoppen tegen de gevestigde order best een beetje stoer is!
Daarom vind ik Mstr ook zo woest verslavend aantrekkelijk!
![]()
![]()
Hai[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Iedereen lult en zeikt over niks.quote:Op zondag 22 november 2009 16:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Waarom associeer jij fok toch altijd met levenloos.
Iedereen hangt hier rond als diegene niks beters te doen heeft.
Komt in mijn ogen over als levenloos.![]()
Oké.quote:Op zondag 22 november 2009 17:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Iedereen lult en zeikt over niks.
quote:Op zondag 22 november 2009 17:02 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Wat ben jij een onlogisch kind zeg.
quote:[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Goede analyse.quote:Op zondag 22 november 2009 17:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Iedereen lult en zeikt over niks.
![]()
![]()
Nou. Inderdaad. Hier ook.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
Bijna 13.000Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De volgende fase in Do-Lau is ingegaan merk ik.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
quote:Op zondag 22 november 2009 17:07 schreef Bravebart het volgende:
De volgende fase in Do-Lau is ingegaan merk ik.
Genaamd?quote:Op zondag 22 november 2009 17:07 schreef Bravebart het volgende:
De volgende fase in Do-Lau is ingegaan merk ik.![]()
Eensgelijksquote:Op zondag 22 november 2009 17:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Weet ik.
Ik maak mijzelf er ook schuldig aan.![]()
![]()
Lapo.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En wij niet?quote:Op zondag 22 november 2009 17:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ik troost mijzelf met de gedachte dat ik zeker nog een écht leven heb.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Nee, dat vraag ik.quote:Op zondag 22 november 2009 17:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoor je dat mij ontkennen of erkennen?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 22 november 2009 17:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoor je dat mij ontkennen of erkennen?Gisteren geen moment aan FOK (hoeven) denken. Thank god.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |