Nee, moest dat?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:12 schreef Bravebart het volgende:
Heb je de Dance Department set al geluisterd Noor?
quote:
Hehequote:Op zaterdag 21 november 2009 22:12 schreef Zeroku het volgende:
Trouwens, mijn bron voor 2012 was de vriend van mijn zus. Dus geloofwaardigheid daalt met like 5000%
Uuh van mij niet, maar hij is wel moeilijk vetquote:
Net verklaarde hij ook bij een bushalte uit te zijn gestapt waar de weg was afgeslotenquote:
Hehe. Het is een pathetische leugenaar?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Net verklaarde hij ook bij een bushalte uit te zijn gestapt waar de weg was afgesloten.
Jaquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hehe. Het is een pathetische leugenaar?
Help me maar een keer herinneren, ga nu slapen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh van mij niet, maar hij is wel moeilijk vet
Ik ken ook zulke mensen. Echt heel vervreemdend, want die mensen hebben het vaak zelf niet eens meer door..quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. hij liegt echt de hele aids bij elkaar voor aandacht.
Mja, hij heeft het wel door. Ik vind het nogal triest, dat je op zo'n manier aandacht wil trekken.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ken ook zulke mensen. Echt heel vervreemdend, want die mensen hebben het vaak zelf niet eens meer door..
Mwah.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:14 schreef tliciouz het volgende:
Tijger is die 500 days of summer niet een ontzettende kleffe film?
Als het niet te fel isquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:15 schreef tliciouz het volgende:
Even voor de vrouwe onder ons kan licht blauwe nagellak?
Ja.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:15 schreef tliciouz het volgende:
Ok! Slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Help me maar een keer herinneren, ga nu slapen.
Neequote:Op zaterdag 21 november 2009 22:15 schreef tliciouz het volgende:
Hehe, sad inderdaad.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, hij heeft het wel door. Ik vind het nogal triest, dat je op zo'n manier aandacht wil trekken.
Nee, totaal niet.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:14 schreef tliciouz het volgende:
Tijger is die 500 days of summer niet een ontzettende kleffe film?
Nee dat ben ik niet.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:16 schreef Nicolas_Cage het volgende:
[..]
Nee
Of je moet zo'n naar zweet en afval stinkende gothic cq hippie zijn
Achja, wordt weer eens tijd dat hij hier opflikkertquote:
Welke mongool ben jij dan weerquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:16 schreef Nicolas_Cage het volgende:
[..]
Nee
Of je moet zo'n naar zweet en afval stinkende gothic cq hippie zijn
Ja, vroeg ik me net ook al afquote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vond je wel aardig in National Treasure trouwens maar dat terzijde
Thx, ik prefereer zelf 8mm of Lord of War natuurlijkquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vond je wel aardig in National Treasure trouwens maar dat terzijde
HAHAAHAHaquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:19 schreef Nicolas_Cage het volgende:
[..]
Ik kom uit Nederland hoor, niet uit jouw geboorteland HAHAHAHAHGGG!1
Lord of War was ook wel leuk jaquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:19 schreef Nicolas_Cage het volgende:
[..]
Thx, ik prefereer zelf 8mm of Lord of War natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |