Mooi jaquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:52 schreef Zeroku het volgende:
De volgende Nazi-kopstukken werden niet gedaagd in het Proces van Neurenberg:
* Adolf Hitler.
OMIJNGOD.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:55 schreef Zeroku het volgende:
LAU!
[ afbeelding ]
Heet die achterste Bart Elzendoorn?!
Wat jij wiltquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, ik weet ook niet wat hij precies deed in de oorlog en wat zijn functie was. Maar laten we er over op houdenDadelijk gaan jullie mij nog haten.
Haha nee ik weet wel dat het echt is gebeurd.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Misschien lulde hij gewoon als een dronkeman
Die woont fucking hier in Mierloquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:55 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
OMIJNGOD.
Die foto had ik hier even niet verwacht.
Ja. Bart. Bartjeeeee!Mijn Salou semi vakantieliefde.
hmmm....quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, ik weet ook niet wat hij precies deed in de oorlog en wat zijn functie was. Maar laten we er over op houdenDadelijk gaan jullie mij nog haten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word blij van die foto.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:55 schreef Zeroku het volgende:
LAU!
[ afbeelding ]
Heet die achterste Bart Elzendoorn?!
Die gasten waren zooo gezellig.![]()
![]()
Nice.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die woont fucking hier in Mierlo. Daar heb ik nog mee gevoetbald.
Ken je de andere ook of niet?
![]()
![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
![]()
Iedereen in Salou is gezellig! Mooie tijden.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik word blij van die foto.
Die gasten waren zooo gezellig.
All good things are wild and free.![]()
Jaquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nice.Ken je de andere ook of niet?
, die rechts is Pascal Hertogs. Toch
? Daar zat ik vorig jaar bij in de klas.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
quote:
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
Hé, dat lijkt Deau wel!quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Bart stond altijd zo nuchter op die foto's.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
Nou. Niet iedereen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iedereen in Salou is gezellig! Mooie tijden.
We zaten ook een keer bij een paar gasten in het appartement, en toen zijn we snel weggerend.![]()
![]()
Die rechtse zit ook bij me op school. Ben alleen z;n naam kwijtquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Bart stond altijd zo nuchter op die foto's..
Nee. Die linker mongool is Pascal. Die heeft de meest gruwelijke dingen tegen me gezegd en eigenlijk moest ik hem gewoon slaan.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, die rechts is Pascal Hertogs. Toch
? Daar zat ik vorig jaar bij in de klas.
Maargoed.
Eh. Die rechter is Jannick.![]()
Haha wat dan? Ik was altijd bang voor die dronken Engelsenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:58 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nou. Niet iedereen.
We zaten ook een keer bij een paar gasten in het appartement, en toen zijn we snel weggerend.
All good things are wild and free.![]()
Oeh leuk meisje daar! die rechter.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Bart stond altijd zo nuchter op die foto's.![]()
Volgens mij heb jij een links rechts probleem.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die rechtse zit ook bij me op school. Ben alleen z;n naam kwijt.
![]()
![]()
Ofja linksquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:59 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee. Die linker mongool is Pascal. Die heeft de meest gruwelijke dingen tegen me gezegd en eigenlijk moest ik hem gewoon slaan.Maargoed.
Eh. Die rechter is Jannick.. Ik kijk het altijd andersom op foto's
Ronnie Luger.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die rechtse zit ook bij me op school. Ben alleen z;n naam kwijt.
![]()
We zaten daar op de bank. En opeens rende een gozer het balkon op. En gooie hij een stoel naar beneden.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha wat dan? Ik was altijd bang voor die dronken Engelsen
Hij was zooo dronken.
En toen kwam de politie, dus moesten we snel wegwezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |