Dan wil ik mee doen!quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Als hij het niet erg vind om toe te kijken hoe wij monopolie spelen op bed., no problemo
Un verre de lait s'il vous plaît.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik wil een authentiek SS-uniform voor carnaval bestellen, maar die zijn fucking duur.
Dat soort pakken waren toen gratis voor SS'ers.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Destijds waren ze vast goedkoper
vroegah was alles beter!
niet voor de jodenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat soort pakken waren toen gratis voor SS'ers.
Als je goedkeuring vraagt aan mijn freund gaan wij samen spelenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja,dat was al het plan
die WIJ = Tazar & tlictiouz
En ze werden ontworpen door de studio van Hugo Bossquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat soort pakken waren toen gratis voor SS'ers.
Watdefuckquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je goedkeuring vraagt aan mijn freund gaan wij samen spelen
Dat mag je toch zelf wel bepalen?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je goedkeuring vraagt aan mijn freund gaan wij samen spelen
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En ze werden ontworpen door de studio van Hitler Boss
Wat zijn jullie toch lekker serieus op de zaterdag avond.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat mag je toch zelf wel bepalen?
Je kan wel gewoon een uniform bestellen en dan van die SS speldjes, of die hakenkruizen banden kopen en die erop maken. Scheelt een hoop geld.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En ze werden ontworpen door de studio van Hugo Boss
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch lekker serieus op de zaterdag avond.
Raar excuus.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch lekker serieus op de zaterdag avond.
Ja kloptquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kan wel gewoon een uniform bestellen en dan van die SS speldjes, of die hakenkruizen banden kopen en die erop maken. Scheelt een hoop geld.
MOAR ISZ NIET EKTE EKTE!quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kan wel gewoon een uniform bestellen en dan van die SS speldjes, of die hakenkruizen banden kopen en die erop maken. Scheelt een hoop geld.
Wutquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef iteejer het volgende:
Er moet nog een hoop getuned worden, het zal beslist nog sneller worden.
Al bv de memcache een 16 of 20G kan pakken ipv zoals nu 4 a 5 G zal dat ook heel veel gaan schelen.
Mwah, ligt eraan. Als ze een beetje fideel zijn wel. Maar ik denk dat je er best gezeik mee gaat krijgen inderdaad.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja kloptMaar het is wel ziek eigenlijk. Denk dat ik nergens naar binnen kom
Ja daaromquote:
Ik ben echt niet racistisch. Het zijn prachtige uniformen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan. Als ze een beetje fideel zijn wel. Maar ik denk dat je er best gezeik mee gaat krijgen inderdaad.
Waarom zou je zoiets willenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Was hij een SS'er of een NSB'er?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets willenMisschien heeft me opa er nog wel een
]quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ben echt niet racistisch. Het zijn prachtige uniformen.
Omdat ze er heel tof uit zien dus.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets willenMisschien heeft me opa er nog wel een
Volgens mij een SS'er ik durf het er nooit zo goed over te hebben aangezien het een erg gevoelig onderwerp is bij me paps.quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij een SS'er ik durf het er nooit zo goed over te hebben aangezien het een erg gevoelig onderwerp is bij me paps.
Dat is wel ernstigquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij een SS'er ik durf het er nooit zo goed over te hebben aangezien het een erg gevoelig onderwerp is bij me paps.
Hij is daar nooit voor berecht o.i.d.? En ja, dat is een serieuze vraag.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vooral hoge piefen zijn daar beoordeeld natuurlijkquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij is daar nooit voor berecht o.i.d.? En ja, dat is een serieuze vraag.
Zie: Proces van Neurenberg.
FOK! is weer online, en jij verveelt jequote:
Ja. Goed hé.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
FOK! is weer online, en jij verveelt je?
Me opa is Duits, maar is heel vroeg gestorven heb hem ook nooit gekend, een tijd geleden kwam me vader met wat verhalen etc helaas weet ik niet meer precies hoe en wat aangezien we allemaal een slok op hadden.quote:
vaseline eh?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:52 schreef Tijgertje. het volgende:
En ik had mijn vaseline gesloopt.
En nu ben ik mn nieuwe kwijt.
Misschien lulde hij gewoon als een dronkemanquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Me opa is Duits, maar is heel vroeg gestorven heb hem ook nooit gekend, een tijd geleden kwam me vader met wat verhalen etc helaas weet ik niet meer precies hoe en wat aangezien we allemaal een slok op hadden.
Nee volgens mij niet, ik weet ook niet wat hij precies deed in de oorlog en wat zijn functie was. Maar laten we er over op houdenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij is daar nooit voor berecht o.i.d.? En ja, dat is een serieuze vraag.
Zie: Proces van Neurenberg.
Of als een brugman.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Misschien lulde hij gewoon als een dronkeman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |