quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:59 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Oeh leuk meisje daar! die rechter.
Dat dusquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:59 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een links rechts probleem.
Wat slechtquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:59 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Oeh leuk meisje daar! die rechter.
Ja, die inderdaadquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:01 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dan bedoel je Daniel. De Latino.
Haha wat je daar ook allemaal ziet lopen en doen, welk jaar was jij er dan?quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:00 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
We zaten daar op de bank. En opeens rende een gozer het balkon op. En gooie hij een stoel naar beneden.Hij was zooo dronken.
En toen kwam de politie, dus moesten we snel wegwezen.
Iedereen was tof. Behalve Pascal en die blonde.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, die inderdaad.
Ik kijk het altijd vanuit de foto zelf i.p.v hoe je het zelf ziet.
Deze zomer.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha wat je daar ook allemaal ziet lopen en doen, welk jaar was jij er dan?
Ja ben maar niet gegaan. Was dood.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:01 schreef TwyLight het volgende:
Hoe was je high tea trouwens plums?
quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:04 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja ben maar niet gegaan. Was dood.
Die Pascal is echt een rare kerel inderdaad. In de winter met -7 komt hij gewoon in zijn t-shirt mij voorbij gefietstquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Iedereen was tof. Behalve Pascal en die blonde.
Welk hotel/appartement zat je? Ik was er vorig jaar. Alleen vond Salou echt vies tegenvallen tegenover Lloret.quote:
Jawelquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Waar haal je die nou vandaan?
Niet van mn flickr toch? Die foto's heb ik niet dacht ik.
Nou voor mensen die niet veel slaap nodig hebben maakt dat niet uit, maar ik ben niet zo.quote:
Echt een idioot ja.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die Pascal is echt een rare kerel inderdaad. In de winter met -7 komt hij gewoon in zijn t-shirt mij voorbij gefietst.
Ik ging 05:00 slapen en kwam 15:30 mn bed uitquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:06 schreef Plums het volgende:
[..]
Nou voor mensen die niet veel slaap nodig hebben maakt dat niet uit, maar ik ben niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |