Matig, was de hele dag aan het F5-en.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
En weer back in businesshoe was jullie Fok!vrije dag?
Kon ook niet anders hé.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, hoe lang weet ik niet maar echt. Die is echt net zo erg. Best triest eigenlijk
Tering.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:15 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb de afgelopen 2 dagen al 20 euro uitgegeven aal blikjes drinken via thuisbezorgd.nl omdat ik te lui ben om naar de winkel te gaan
quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
Autsj.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:17 schreef tliciouz het volgende:
Heb je net lekker je joggingbroek aangetrokken en je make up eraf gehaald zegt me vriend uit het niets '' he zullen we stappen? ''
Zeg je toch neequote:Op zaterdag 21 november 2009 23:17 schreef tliciouz het volgende:
Heb je net lekker je joggingbroek aangetrokken en je make up eraf gehaald zegt me vriend uit het niets '' he zullen we stappen? ''
Dat meen je toch niet serieus hequote:Op zaterdag 21 november 2009 23:15 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb de afgelopen 2 dagen al 20 euro uitgegeven aal blikjes drinken via thuisbezorgd.nl omdat ik te lui ben om naar de winkel te gaan
Neuh, denk dat er niemand anders zo gek isquote:
Jawelquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus he?
[..]
Neuh, denk dat er niemand anders zo gek is.
8:30 > 16:00 BHV cursus. 16:45 thuis, pizza besteld voor 17:45>18:00 MOEST hij worden geleverd, tussendoor ff een uurtje rondhangen - mailtjes bijlezen en vervolgens ff wachten op de pizza die 18:15 uiteindelijk kwam. Geen fooi natuurlijk. En nu sinds 18:30 aan het oppassenquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
Wie zegt dat dat is?quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:17 schreef tliciouz het volgende:
Komen die mensen losse blikjes bezorgenquote:
samequote:Op zaterdag 21 november 2009 23:19 schreef TwyLight het volgende:
ik verveel me nog steeds ondanks dat fok weer werkt
Heb er vandaag een pizza bij genomen en gister kapsalonquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komen die mensen losse blikjes bezorgen?
modmeet weet ik idd...quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo opeens bij?
Er is een MOD Meet.
Irenka is er ook.
Eet jij ook wel eens gezond?quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb er vandaag een pizza bij genomen en gister kapsalon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |