quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:49 schreef NielsKoning het volgende:
beter met je kut in de weer dan met je kut in dit kutweer staan
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:49 schreef NielsKoning het volgende:
beter met je kut in de weer dan met je kut in dit kutweer staan
=Squote:
Ikweets.quote:
Ik zag al die dingen pas 1 jaar nadat ze uitkwamen, maar als je de eerste comments op oude bok 2 leestquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ikweets.Iedereen die er ook echt op zat te wachten en dat zag
!
Ja die gast is echt niet goed bij z'n hoofd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ow ik las iets van griekje. Toen in je fobo gekeken. Met lamon.
A freak i tell ya. A FREAK!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja die gast is echt niet goed bij z'n hoofd.
Ik zag het net ja. WTFquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja die gast is echt niet goed bij z'n hoofd.
Dan zal de naam "De Verlichting" niet meer geassocieerd worden met de heer Da Vinci, maar met de heren S en O.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Een periode waarop men later zal terugkijken en 'De Verlichting' noemen.
Zo is dat. De tijd is nu.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan zal de naam "De Verlichting" niet meer geassocieerd worden met de heer Da Vinci, maar met de heren S en O.
watquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
En gaat de gemiddelde sc'er uit vanavond?
watquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
ja watquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
Deze snap ik nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga naar de presentatie van de nieuwe cd van de band waar m'n vader in zit![]()
Wat voor bevestiging heb je nodig?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:40 schreef Lamon. het volgende:
Wat gaat de man doen die niet goed bij zijn hoofd is:
-Vannacht sekschatten met een mooi 21 jarig meisje
.-Morgen Wii-en met een vriend, omdat ik dan NSMB Wii krijg tegen inkoopsprijs.
-Zondag lekker drinken in Den Haag met een goede vriend
-Volgende week zaterdag uit met een 22 jarig mooi meisje, die wil blijven slapen.
-3 dagen later naar Depeche Mode.
-Weer drie dagen later naar Placebo.
Het is zo terecht dat klb gesloten wordt.
Jij kan dit topic toch niet zien?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:40 schreef Lamon. het volgende:
Wat gaat de man doen die niet goed bij zijn hoofd is:
-Vannacht sekschatten met een mooi 21 jarig meisje
.-Morgen Wii-en met een vriend, omdat ik dan NSMB Wii krijg tegen inkoopsprijs.
-Zondag lekker drinken in Den Haag met een goede vriend
-Volgende week zaterdag uit met een 22 jarig mooi meisje, die wil blijven slapen.
-3 dagen later naar Depeche Mode.
-Weer drie dagen later naar Placebo.
Het is zo terecht dat klb gesloten wordt.
Hater.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan zal de naam "De Verlichting" niet meer geassocieerd worden met de heer Da Vinci, maar met de heren S en O.
Wel als ik op klb druk, alleen niet in mijn active topics.quote:
Owja en Da Vinci is Renaissance. Verlichting was 18e eeuw Frankrijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
wat een gedrocht, moet je die neuspiercing zienquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wel als ik op klb druk, alleen niet in mijn active topics.
Mijn derde date-optie van de week:
[ afbeelding ]
Dit moet zo frusterend zijn voor klb users, en never nooit toegeven.
Mijn vader zit in een band.quote:
En ik maar denken dat het net zo'n fenomenale woordgrap was als "Door die traan op m'n wangen zou je denken dat ik snikheet"quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn vader zit in een band.
Die band heeft een nieuw album uit.
Om dat te vieren presenteren ze het album, spelen ze er nummers van etc voor publiek.
Die CD presentatie, daar ga ik naar toe.
Ik ken Frank en die is op mijn hand.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:07 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb een mail gestuurd naar de rijdende rechter over deze internet hetze.
Wat moet het frustrerend zijn dat je mijn vader had kunnen zijn en dat ik meer verdien dan jij. Bovendien is mijn vriendin mooier dan dit meisje wat je post. Verder hoop ik, dat wanneer ik net zo oud ben als jij nu, ik niet constant bevestiging over van alles en nog wat op internet hoef te zoeken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wel als ik op klb druk, alleen niet in mijn active topics.
Mijn derde date-optie van de week:
[ afbeelding ]
Dit moet zo frusterend zijn voor klb users, en never nooit toegeven.
Doe je ding.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga zo even dat topic droppen denkik
Het was nog altijd minder bizar dan wat in mijn fobo stond, dat wel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ow ik las iets van griekje. Toen in je fobo gekeken. Met lamon.
Oja, dat vergat ik nog. Als ik 30 ben hoop ik geen naaktfoto's van mezelf op een internetforum te zetten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het was nog altijd minder bizar dan wat in mijn fobo stond, dat wel.
Het was een testje en je bent niet geslaagd. En dat kan je uiteraard niets schelen , dus niemand die er last van heeft.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het was nog altijd minder bizar dan wat in mijn fobo stond, dat wel.
Testte ik jou of jij mij lamon?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het was een testje en je bent niet geslaagd. En dat kan je uiteraard niets schelen , dus niemand die er last van heeft.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:49 schreef Biels het volgende:
Jezus Lamon, ik hoop dat ik net zo tof ben als jij als ik eenmaal oud ben.
Check die shit, mensen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Chica's die zich anders voordoen dan ze zijn :r :r
Eerst reageren in m'n topic verdommequote:
Sarcasme, Biels?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:49 schreef Biels het volgende:
Je doet je ondertitel eer aan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:49 schreef Biels het volgende:
Sarcasme? Vind je het gek dat je je steeds aangevallen voelt als je alles verkeerd interpreteert. Ik was oprecht.quote:
Begin maar alvast.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef Lakitu het volgende:
Als ik later zoals Lamon zou zijn, zou ik in mezelf gaan snijden.
Fucking nice geshoppedquote:
Dan neem ik het terug, je ziet aan de posts hier, dat een gezond beetje wantrouwen niet helemaal vreemd is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Sarcasme? Vind je het gek dat je je steeds aangevallen voelt als je alles verkeerd interpreteert. Ik was oprecht.
Wat ben je toch een onzeker jongetje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan neem ik het terug, je ziet aan de posts hier, dat een gezond beetje wantrouwen niet helemaal vreemd is.
Ik zie er niks aan. Ik interpreteer het goed, denk ik. Zie mijn vorige post.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan neem ik het terug, je ziet aan de posts hier, dat een gezond beetje wantrouwen niet helemaal vreemd is.
Ik vind ze eigenlijk altijd wel briljantquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:59 schreef Maisnon het volgende:
Het is helaas niet uit eigen werk
Maar van die iedereen hetzelfde gezichtfoto's kende ik onderhand wel, totdat ik deze zaggeweldig
quote:
Hee, ik heb ook fotografie als hobby genomen, maar ik heb een Canon Powershot SX 200 IS, dus wel digitaal. Is dat vloeken voor echte fotoliefhebbers?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:59 schreef Maisnon het volgende:
Het is helaas niet uit eigen werk
Maar van die iedereen hetzelfde gezichtfoto's kende ik onderhand wel, totdat ik deze zaggeweldig
Wacht, ik zoek 'm even.quote:
Honden zijn dieren, en dieren mogen mij altijd omdat ik geen schijnheilige roddelaar ben, dus je gaat je gang maar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:18 schreef Allure_ het volgende:
Ik zou m'n hond nog niet loslaten op Lamon.
Ik ben even confused. Wat is er precies schijnheilig als je meeleest en reageert in hetzelfde topic?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Honden zijn dieren, en dieren mogen mij altijd omdat ik geen schijnheilige roddelaar ben, dus je gaat je gang maar.
En mijn god, wat is jouw karakter lelijk geworden in de tussentijd.
Vandaar dat jouw hele huis vol met met die aftandse vieze kut kattenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Honden zijn dieren, en dieren mogen mij altijd omdat ik geen schijnheilige roddelaar ben, dus je gaat je gang maar.
En mijn god, wat is jouw karakter lelijk geworden in de tussentijd.
Too latequote:Op vrijdag 20 november 2009 19:22 schreef Lakitu het volgende:
Ik smeek je, Allure, ga er niet op in.
Tuurlijk , je zit hier nu naast me.quote:
Ik dacht dat jij weg was?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben even confused. Wat is er precies schijnheilig als je meeleest en reageert in hetzelfde topic?
Waar zei ik dat?quote:
Nu gaat hij weer reagerenquote:
Nergens, ik zei alleen dat IK dacht dat jij weg was.quote:
Neuh, ik ga Allure_ blokkeren omdat ze dat inmiddels wel verdiend heeft in mijn gestoorde visie.quote:
Oké. De vraag is anders heel simpel die ik stel hoor. Dat interpreteer je al als hekelen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nergens, ik zei alleen dat IK dacht dat jij weg was.
Echt, het is hier soms alsof een olifant een paar muizen kapot stampt, vanwaar dat hekelen toch?
Ik ben er toch dushiquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iemand die in deze SC reageert.
Mag ik alsjeblieft ook geblokkeerd worden? Wat moet ik daarvoor doen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuh, ik ga Allure_ blokkeren omdat ze dat inmiddels wel verdiend heeft in mijn gestoorde visie.
Ik gaf je een hartje, wat wil je nog meer?quote:
Iedereen ja?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:40 schreef Allure_ het volgende:
Beseft Lamon nu wel dat ie tegen zichzelf praat, aangezien hij iedereen blokt?
Ik kan idd maar 10 mensen blokken en ik heb ze evenals mijn favo-FOK!kers met dezelfde zorgvuldigheid uitgekozen.quote:
Ik begrijp dat niet. Je kan het natuurlijk ook gewoon niet lezen als je niet wilt, maar het zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij wel iedereen in deze SC.
Je pikt wel random uit waar je wel of niet op antwoord hè?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan idd maar 10 mensen blokken en ik heb ze evenals mijn favo-FOK!kers met dezelfde zorgvuldigheid uitgekozen.
Allure_ is de laatste in het rijtje, nu moet ik de rest van de users gewoon nemen zoals ze zijn.
Dat geeft aan dat het hem wel degelijk iets doet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet. Je kan het natuurlijk ook gewoon niet lezen als je niet wilt, maar het zal wel aan mij liggen.
Je kunt ook gewoon je grote anonieme bek houden over 1 user op FOK! in het FoBo of een slowchat, maar dat schijnt ook moeilijk te zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet. Je kan het natuurlijk ook gewoon niet lezen als je niet wilt, maar het zal wel aan mij liggen.
Ik irriteer me eigenlijk vrijwel nooit aan iemand op the internetz, ik vind het wel fascinerend.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat geeft aan dat het hem wel degelijk iets doet.
Maar zonder te dollen, ik denk wel serieus dat Lamon een of andere stoornis heeft. Als ie dat nou toegeeft, hoeft niemand zich meer aan hem te irriteren.
Zeg, ik hou mijn taalgebruik ook netjes nietwaar? Je vertoont nu tekenen van zwakte. Verder heb ik niets verteld wat ik al niet zelf kenbaar had gemaakt, komt mij fair toe.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je grote anonieme bek houden over 1 user op FOK! in het FoBo of een slowchat, maar dat schijnt ook moeilijk te zijn.
Is dat in mijn quote ook niet te lezen dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:52 schreef Lakitu het volgende:
Aangezien ik niet geblocked ben: Allure zegt hierboven:
Maar zonder te dollen, ik denk wel serieus dat Lamon een of andere stoornis heeft. Als ie dat nou toegeeft, hoeft niemand zich meer aan hem te irriteren .
Ik ook niet. Maar ik vind het wel heerlijk om mensen op te fokken, omdat 9 van de 10 toch wel op hun tere zieltjes getrapt zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik irriteer me eigenlijk vrijwel nooit aan iemand op the internetz, ik vind het wel fascinerend.
Maar ik ga met mensen om, heb nog ooit iemand geslagen, en roddel niet in een domme SC of een FoBo op internet op een extreem hatelijke manier over iemand die ik niet eens persoonlijk ken, dus het meisje met een stoornis heeft een goed afweermechanisme om haar problemen op anderen te reflecteren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:52 schreef Lakitu het volgende:
Aangezien ik niet geblocked ben: Allure zegt hierboven:
Maar zonder te dollen, ik denk wel serieus dat Lamon een of andere stoornis heeft. Als ie dat nou toegeeft, hoeft niemand zich meer aan hem te irriteren .
Ach, ik denk dat we elkaar wat dat aangaat de hand kunnen schudden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik vind het wel heerlijk om mensen op te fokken, omdat 9 van de 10 toch wel op hun tere zieltjes getrapt zijn.
Maargoed, in dat opzicht is er ook wel iets mis met mij als ik daar m'n plezier uit haal.
Dan maar even mezelf quoten. Tevens is het een openbaar forum hoe valt dit onder roddelen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben even confused. Wat is er precies schijnheilig als je meeleest en reageert in hetzelfde topic?
Echt, hoe verzint hij ditquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar ik ga met mensen om, heb nog ooit iemand geslagen, en roddel niet in een domme SC of een FoBo op internet op een extreem hatelijke manier over iemand die ik niet eens persoonlijk ken, dus het meisje met een stoornis heeft een goed afweermechanisme om haar problemen op anderen te reflecteren.
Lullig voor haar, maar ik kan niet iedereen helpen, dus ze zal het zelf moeten oplossen.
Ik, want als je al de behoefte hebt om dat te doen, zit het in je echte leven al helemaal niet goed, en dat is jammer.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Roddelen op FOK. Wie de kanker geeft er iets om!?
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:00 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij heeft Lamon mij ook geblokt.![]()
![]()
Oh.quote:
Ik had even zin om tegen hem te bitchen, omdat ik vandaag zijn wanstaltige blote lichaam heb gezienquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:03 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom is er altijd zoveel gezeik als Lamon in de sc komt?Really.
Ik vond 75% wel smerigquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:07 schreef Smart_ass het volgende:
Hahahaha ik net ook. Maar ik vond wel meer matige dingen in dat topic staan.
Ik vind Chipszak. en Chanty wel oké.quote:
Mijn naam wordt ook genoemd als ik 2 maanden niet in dit topic post, vertelde iemand mij, dus het KAN derhalve niet aan mij liggen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:03 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom is er altijd zoveel gezeik als Lamon in de sc komt?Really.
Ik zou wel op chipszak stemmen, omdat ik de foto's zo leuk vondquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind Chipszak. en Chanty wel oké.
Ik heb ook niet zozeer gezegd dat het aan jou ligt he.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mijn naam wordt ook genoemd als ik 2 maanden niet in dit topic post, vertelde iemand mij, dus het KAN derhalve niet aan mij liggen.
Ik ben helemaal voor zelfreflectie, maar in dit geval moet het toch bij de desbetreffende users die dat niet kunnen nalaten gezocht worden.
Ja, dat vond ik ook heel erg vies. Vervelend voor hem, maar doe er iets aanquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind die Dizer echt overbehaard.
Ik vond die met het strijkijzer wel redelijk sexy.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou wel op chipszak stemmen, omdat ik de foto's zo leuk vond.
Maar echt 'sexy' is niemand die meedoet.
Ja die foto vind ik ook tof. Vooral door die kleuren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond die met het strijkijzer wel redelijk sexy.Van Chanty is het jammer dat haar hoofd wat minder is. Ze heeft een prachtig lichaam. Ze postte ooit eens een foto van haar onder de douche terwijl ze zichzelf aan 't insoppen is. Die is:
. Zie je haar hoofd ook niet.
![]()
Wat maakt FOK!kers toch zo kritisch, terwijl ze voor 70% allemaal kunnen meedoen in het spookhuis van de plaatselijke kermis?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond die met het strijkijzer wel redelijk sexy.Van Chanty is het jammer dat haar hoofd wat minder is. Ze heeft een prachtig lichaam. Ze postte ooit eens een foto van haar onder de douche terwijl ze zichzelf aan 't insoppen is. Die is:
. Zie je haar hoofd ook niet.
![]()
Waar heb je het nu weer over.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat maakt FOK!kers toch zo kritisch, terwijl ze voor 70% allemaal kunnen meedoen in het spookhuis van de plaatselijke kermis?
Is het dan toch onzekerheid over hun eigen uiterlijk?
Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik de vrijheid en onbeschaamdheid heb om dat op de spits te drijven, en te horen dat veel vrouwens mij ernstig knap vinden qua gezicht en lichaam, want als je dat niet durft blijf je altijd twijfelen.
Hij heeft je allang door hoor, probeer het maar niet te ontkennen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar heb je het nu weer over.Veel mensen willen niet met hun hoofd op internet. Wat heel begrijpelijk is. En iedereen heeft bepaalde voorkeuren. Waarom zou je die niet mogen uiten als ze niet onnodig kwetsend zijn?
Wil je echt inhoudelijk worden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar heb je het nu weer over.Veel mensen willen niet met hun hoofd op internet. Wat heel begrijpelijk is. En iedereen heeft bepaalde voorkeuren. Waarom zou je die niet mogen uiten als ze niet onnodig kwetsend zijn?
Borderline, jwz.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wil je echt inhoudelijk worden.\
-Jij bent NIET lelijk.
-Jij hebt wel problemen en frustraties.
-Jij kan op dit moment geen partnet vinden, al lopen er genoeg leuke lesbische meisjes riond in Nederland.
-Dit komt deels doordat je een onzekerheid uitstraalt en niet altijd bereid bent vrolijk te zijn, al meen je het niet.
-Je zit ook liever thuis, want dat is veilig en vertrouwd.
En gooi nu de gebruikelijke triest-smiley maar weer neer, al weet je dat ik een punt heb.
Oké, je hebt een punt en nu?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wil je echt inhoudelijk worden.\
-Jij bent NIET lelijk.
-Jij hebt wel problemen en frustraties.
-Jij kan op dit moment geen partner vinden, al lopen er genoeg leuke lesbische meisjes rond in Nederland.
-Dit komt deels doordat je een onzekerheid uitstraalt en niet altijd bereid bent vrolijk te zijn, al meen je het niet.
-Je zit ook liever thuis, want dat is veilig en vertrouwd.
En gooi nu de gebruikelijke triest-smiley maar weer neer, al weet je dat ik een punt heb.
Cynisch of gemeend?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:29 schreef Siniti het volgende:
Het is weer een en al gezelligheid met Lamon terug in dit topic. Ik heb je gemist, jongen.
...wil ik je helpen, omdat ik je dat gun. Alleen weet ik nog niet hoe, dus als je geduld hebt, wacht dan even enkele dagen op een echt overdacht antwoord.quote:
Mensen op fok! zijn kenserknap joh.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
Waar praten we over? Dat de meeste FOK!kers lelijk zijn?
Ja als ik een willekeurige fobo van een FOK!ker kijk krijg ik altijd een kanker lekker iemand te zienquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mensen op fok! zijn kenserknap joh.
Ja, wat doe je hier zeg. Je behoort uit te zijn!quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Cynisch of gemeend?
Het leeft wel voor een lullige vrijdagavond, waarop iedereen uit behoort te zijn.
Op het randje, ja?quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op het randje, ja?
Ohhh wacht even:
![]()
![]()
Verkapt: de benzine is duur?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
Ik droomde dat ik m'n auto aan voltanken was en het er weer meteen uitliep door mijn uitlaat.
Ik heb vandaag getankt. Ma heeft me gesubsidieerd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verkapt: de benzine is duur?
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja als ik een willekeurige fobo van een FOK!ker kijk krijg ik altijd een kanker lekker iemand te zien
Het grotere publiek zit niet op FOK!, i'll bite my time, en later kunnen jullie zeggen, ik herinner hem nog van toen hij op dat forumpje postte.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:35 schreef Siniti het volgende:
Lamon., volgens mij is F & L wel wat voor jou, jij hebt altijd zulke haarscherpe theorieën. Die moet het grotere publiek horen.
Een paspoort is toch ook een geldig ID?quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:07 schreef Maisnon het volgende:
Reed net naar huis toe, van ene dorp naar het andere...
Kom ik ineens een groepje mensen tegen, met een iemand die op de grond ligt de kermen, en een ambulance erbij... maarja, afgelegen straat enzo, de mensen die erbij staan allemaal rond de 17 denk ik... vond het zo raar om dan te vragen hoe of wat, kan er toch niks voor doen.
Dus nogal ontdaan keer ik maar weer om...
Rijk ik mijn dorp binnen, rijd ineens politie naast me. Schijnbaar deed mijn licht het niet, nou mijn voorlicht deed het dus wel, maar mijn achterlicht niet en dat had ik niet door
Heb ook geen ID bij me, heb alleen mn paspoort... fucking helnu dus een boete
Ik laat nog zien dat mijn voorlicht het doet maar tegen die agent praten was net alsof je tegen een muur praatte, kreeg er niks uit, dus ik denk, bwuh ik kan maar beter luisteren
Vraag ik aan die agent: "sorry meneer maar zou ik mogen vragen wat er net in (dat andere dorp) gebeurd is? Ik was er nogal ontdaan door..."
Zegt ie ja dat was iemand zonder licht die tegen een stilstaande auto op was gebotst...
Ik denk, meent ie dat nou serieus of probeert ie een soort wijze les te leren dat ik mijn licht aan moet hebben (wat ik had)...
Pffff..
Zo werkt het in Nederland op dit moment, schijnheiligheid troef. Ik doe er niet meer aan mee, ik klaag ze gewoon aan, de niet geinpireerde losers.quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:07 schreef Maisnon het volgende:
Reed net naar huis toe, van ene dorp naar het andere...
Kom ik ineens een groepje mensen tegen, met een iemand die op de grond ligt de kermen, en een ambulance erbij... maarja, afgelegen straat enzo, de mensen die erbij staan allemaal rond de 17 denk ik... vond het zo raar om dan te vragen hoe of wat, kan er toch niks voor doen.
Dus nogal ontdaan keer ik maar weer om...
Rijk ik mijn dorp binnen, rijd ineens politie naast me. Schijnbaar deed mijn licht het niet, nou mijn voorlicht deed het dus wel, maar mijn achterlicht niet en dat had ik niet door
Heb ook geen ID bij me, heb alleen mn paspoort... fucking helnu dus een boete
Ik laat nog zien dat mijn voorlicht het doet maar tegen die agent praten was net alsof je tegen een muur praatte, kreeg er niks uit, dus ik denk, bwuh ik kan maar beter luisteren
Vraag ik aan die agent: "sorry meneer maar zou ik mogen vragen wat er net in (dat andere dorp) gebeurd is? Ik was er nogal ontdaan door..."
Zegt ie ja dat was iemand zonder licht die tegen een stilstaande auto op was gebotst...
Ik denk, meent ie dat nou serieus of probeert ie een soort wijze les te leren dat ik mijn licht aan moet hebben (wat ik had)...
Pffff..
Uhuh... ja.. maarja nu weet ik ook niet wat ik moet doen...quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...![]()
Zo'n paspoort is ook loeigroot ... daar ga je toch ook niet meer rondsjouwen..
Ik neem nooit mn paspoort mee, maar ik heb altijd mn rijbewijs bij me.quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Uhuh... ja.. maarja nu weet ik ook niet wat ik moet doen...
Ik ga toch niet een apart ID voor zoiets aanvragen?
Het is cashen omdat er een kredietcrisis is en die rekening gaan ze nog wel terug betalen, Nederlanders trekken dit niet lang meer. Ik hoor het overal om me heenquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:38 schreef Maisnon het volgende:
Wat ik dan ook zo dom vind hé. Ik fietste weer weg, toen het busje wegreed (zelfde richting).
Komen er aan de andere kant van de straat 3 mensen aangefietst zonder licht naast elkaar maarja, die mogen dan wel door rijden. Zucht
Heb trouwens geen rijbewijsanders was dat wel handig geweest ja, vooral in de nieuwe vorm
Daar moesten ze eens iets op vinden.quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb nooit licht aan, want dan moet ik zwaarder trappen.
Dat bestaat, LED lichtjesquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar moesten ze eens iets op vinden.
Dat geluid wat er ook vanaf komt.
IEHIEHIEHIE...
Owja.quote:
Voor wat?quote:
U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid.quote:
Ja maar ja maar.. Ik heb vandaag amper gepost in de KLB.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid.
Nou, nou. Het is me wat.quote:
Twitter.quote:Op zondag 22 november 2009 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo vaak gef5d.
klinkt als pornoquote:Op zondag 22 november 2009 17:39 schreef Fascination het volgende:
Oh, wolvendagen, ik heb Vochtige Streken gelezen.Jezus, wat een boek zeg. Ik moest heel erg lachen om dat gedeelte met de advocadopitten.
Wat een naamquote:Op zondag 22 november 2009 17:39 schreef Fascination het volgende:
Oh, wolvendagen, ik heb Vochtige Streken gelezen.Jezus, wat een boek zeg. Ik moest heel erg lachen om dat gedeelte met de advocadopitten.
Was het ook wel een beetje.quote:
Dekt de lading wel goed op zich.quote:
Ja dat komt dus uit dat boek. Lees het boek maar om erachter te komen wat het betekentquote:Op zondag 22 november 2009 17:44 schreef Modus het volgende:
Maar eh, hoe in vredesnaam bedenk je de username wolvendagen?
Of betekent het gewoon iets wat ik niet ken?.
Hijs goed he.quote:Op zondag 22 november 2009 17:39 schreef Fascination het volgende:
Wat BT zegt.quote:Op zondag 22 november 2009 17:44 schreef Modus het volgende:
Maar eh, hoe in vredesnaam bedenk je de username wolvendagen?
Of betekent het gewoon iets wat ik niet ken?.
Ja, best wel.quote:
Oldskoolquote:
heb hier geen bleutoot dus kan ik geen pics verzendenquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, best wel.
"Zo heb ik van mezelf een wandelend kutjeshygiëne-experiment gemaakt. Ik vind het niet alleen heerlijk om altijd en overal breeduit op smerige toiletbrillen te gaan zitten. Ik veeg ze ook van tevoren schoon door met een sierlijke heupdraai met mijn kutje de toiletbril rond te gaan. Als ik mijn kutje tegen de toiletbril duw, hoor je een prachtig smakkend geluid en worden alle vreemde schaamharen, druppels, vlekken en plasjes in alle kleuren en smaken opgezogen."
IK ZEG TOCH HOU JE BEK JONGE, HOU JE BEK.quote:Op zondag 22 november 2009 19:30 schreef Lakitu het volgende:
Ik word echt fucking aggresief van mods die shit naar ONZ verplaatsen.
GODVERDOMME JONGE KOM ME EENS HELPEN HIER: [KLB FB] Zonder bagger, met Ludo.quote:Op zondag 22 november 2009 19:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH HOU JE BEK JONGE, HOU JE BEK.
Het zijn allemaal haters.quote:Op zondag 22 november 2009 19:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
GODVERDOMME JONGE KOM ME EENS HELPEN HIER: [KLB FB] Zonder bagger, met Ludo.
HOE MOET DATquote:Op zondag 22 november 2009 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Kunnen jullie ook niet meer quickquoten?
Pff, wat een standaard kutnummerquote:
2005, uh?quote:
Werkt prima.quote:Op zondag 22 november 2009 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Kunnen jullie ook niet meer quickquoten?
Otisquote:
Lijken me leuke huisdieren?quote:
The fuckquote:Op zondag 22 november 2009 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, best wel.
"Zo heb ik van mezelf een wandelend kutjeshygiëne-experiment gemaakt. Ik vind het niet alleen heerlijk om altijd en overal breeduit op smerige toiletbrillen te gaan zitten. Ik veeg ze ook van tevoren schoon door met een sierlijke heupdraai met mijn kutje de toiletbril rond te gaan. Als ik mijn kutje tegen de toiletbril duw, hoor je een prachtig smakkend geluid en worden alle vreemde schaamharen, druppels, vlekken en plasjes in alle kleuren en smaken opgezogen."
Alpaca koop je bij de ijzerhandel.quote:Op zondag 22 november 2009 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijken me leuke huisdieren?Waar kan ik die kopen?
'Eizerhandol' was het toch?quote:Op zondag 22 november 2009 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alpaca koop je bij de ijzerhandel.
Met je kluspas.quote:Op zondag 22 november 2009 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alpaca koop je bij de ijzerhandel.
Neequote:
Er zit nu een hoe oud is crack? jarige breezer onder je tafel die zuigt terwijl je mw2 doet?quote:
7...8...9...quote:Op zondag 22 november 2009 20:21 schreef Crack_ het volgende:
Over 3 seconden ga ik iets doen en julie vinden het vast grappig hahahaha
Ok.quote:Op zondag 22 november 2009 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Anders had ik gezegd: kruidnoten.
Dat is uiteraard wel leukquote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er zit nu een hoe oud is crack? jarige breezer onder je tafel die zuigt terwijl je mw2 doet?
quote:Op zondag 22 november 2009 20:21 schreef Crack_ het volgende:
Talk about anti climax.quote:Op zondag 22 november 2009 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MOOI.
Ze speelde net op mijn fluit. Nu op mijn piano.
En we wachten nog.quote:Op zondag 22 november 2009 20:21 schreef Crack_ het volgende:
Qu'est-ce que c'est?quote:Op zondag 22 november 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en![]()
En stomme bomen die omwaaien op het spoor
17.quote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er zit nu een hoe oud is crack? jarige breezer onder je tafel die zuigt terwijl je mw2 doet?
Ik kreeg een bitch_(hoe toepasselijk)-slap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |