Wat moet het frustrerend zijn dat je mijn vader had kunnen zijn en dat ik meer verdien dan jij. Bovendien is mijn vriendin mooier dan dit meisje wat je post. Verder hoop ik, dat wanneer ik net zo oud ben als jij nu, ik niet constant bevestiging over van alles en nog wat op internet hoef te zoeken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wel als ik op klb druk, alleen niet in mijn active topics.
Mijn derde date-optie van de week:
[ afbeelding ]
Dit moet zo frusterend zijn voor klb users, en never nooit toegeven.
Doe je ding.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga zo even dat topic droppen denkik
Het was nog altijd minder bizar dan wat in mijn fobo stond, dat wel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ow ik las iets van griekje. Toen in je fobo gekeken. Met lamon.
Oja, dat vergat ik nog. Als ik 30 ben hoop ik geen naaktfoto's van mezelf op een internetforum te zetten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het was nog altijd minder bizar dan wat in mijn fobo stond, dat wel.
Het was een testje en je bent niet geslaagd. En dat kan je uiteraard niets schelen , dus niemand die er last van heeft.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het was nog altijd minder bizar dan wat in mijn fobo stond, dat wel.
Testte ik jou of jij mij lamon?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het was een testje en je bent niet geslaagd. En dat kan je uiteraard niets schelen , dus niemand die er last van heeft.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:49 schreef Biels het volgende:
Jezus Lamon, ik hoop dat ik net zo tof ben als jij als ik eenmaal oud ben.
Check die shit, mensen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Chica's die zich anders voordoen dan ze zijn :r :r
Eerst reageren in m'n topic verdommequote:
Sarcasme, Biels?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:49 schreef Biels het volgende:
Je doet je ondertitel eer aan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:49 schreef Biels het volgende:
Sarcasme? Vind je het gek dat je je steeds aangevallen voelt als je alles verkeerd interpreteert. Ik was oprecht.quote:
Begin maar alvast.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef Lakitu het volgende:
Als ik later zoals Lamon zou zijn, zou ik in mezelf gaan snijden.
Fucking nice geshoppedquote:
Dan neem ik het terug, je ziet aan de posts hier, dat een gezond beetje wantrouwen niet helemaal vreemd is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Sarcasme? Vind je het gek dat je je steeds aangevallen voelt als je alles verkeerd interpreteert. Ik was oprecht.
Wat ben je toch een onzeker jongetje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan neem ik het terug, je ziet aan de posts hier, dat een gezond beetje wantrouwen niet helemaal vreemd is.
Ik zie er niks aan. Ik interpreteer het goed, denk ik. Zie mijn vorige post.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan neem ik het terug, je ziet aan de posts hier, dat een gezond beetje wantrouwen niet helemaal vreemd is.
Ik vind ze eigenlijk altijd wel briljantquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:59 schreef Maisnon het volgende:
Het is helaas niet uit eigen werk
Maar van die iedereen hetzelfde gezichtfoto's kende ik onderhand wel, totdat ik deze zaggeweldig
quote:
Hee, ik heb ook fotografie als hobby genomen, maar ik heb een Canon Powershot SX 200 IS, dus wel digitaal. Is dat vloeken voor echte fotoliefhebbers?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:59 schreef Maisnon het volgende:
Het is helaas niet uit eigen werk
Maar van die iedereen hetzelfde gezichtfoto's kende ik onderhand wel, totdat ik deze zaggeweldig
Wacht, ik zoek 'm even.quote:
Honden zijn dieren, en dieren mogen mij altijd omdat ik geen schijnheilige roddelaar ben, dus je gaat je gang maar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:18 schreef Allure_ het volgende:
Ik zou m'n hond nog niet loslaten op Lamon.
Ik ben even confused. Wat is er precies schijnheilig als je meeleest en reageert in hetzelfde topic?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Honden zijn dieren, en dieren mogen mij altijd omdat ik geen schijnheilige roddelaar ben, dus je gaat je gang maar.
En mijn god, wat is jouw karakter lelijk geworden in de tussentijd.
Vandaar dat jouw hele huis vol met met die aftandse vieze kut kattenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Honden zijn dieren, en dieren mogen mij altijd omdat ik geen schijnheilige roddelaar ben, dus je gaat je gang maar.
En mijn god, wat is jouw karakter lelijk geworden in de tussentijd.
Too latequote:Op vrijdag 20 november 2009 19:22 schreef Lakitu het volgende:
Ik smeek je, Allure, ga er niet op in.
Tuurlijk , je zit hier nu naast me.quote:
Ik dacht dat jij weg was?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben even confused. Wat is er precies schijnheilig als je meeleest en reageert in hetzelfde topic?
Waar zei ik dat?quote:
Nu gaat hij weer reagerenquote:
Nergens, ik zei alleen dat IK dacht dat jij weg was.quote:
Neuh, ik ga Allure_ blokkeren omdat ze dat inmiddels wel verdiend heeft in mijn gestoorde visie.quote:
Oké. De vraag is anders heel simpel die ik stel hoor. Dat interpreteer je al als hekelen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nergens, ik zei alleen dat IK dacht dat jij weg was.
Echt, het is hier soms alsof een olifant een paar muizen kapot stampt, vanwaar dat hekelen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |