Wil je echt inhoudelijk worden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar heb je het nu weer over.Veel mensen willen niet met hun hoofd op internet. Wat heel begrijpelijk is. En iedereen heeft bepaalde voorkeuren. Waarom zou je die niet mogen uiten als ze niet onnodig kwetsend zijn?
Borderline, jwz.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wil je echt inhoudelijk worden.\
-Jij bent NIET lelijk.
-Jij hebt wel problemen en frustraties.
-Jij kan op dit moment geen partnet vinden, al lopen er genoeg leuke lesbische meisjes riond in Nederland.
-Dit komt deels doordat je een onzekerheid uitstraalt en niet altijd bereid bent vrolijk te zijn, al meen je het niet.
-Je zit ook liever thuis, want dat is veilig en vertrouwd.
En gooi nu de gebruikelijke triest-smiley maar weer neer, al weet je dat ik een punt heb.
Oké, je hebt een punt en nu?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wil je echt inhoudelijk worden.\
-Jij bent NIET lelijk.
-Jij hebt wel problemen en frustraties.
-Jij kan op dit moment geen partner vinden, al lopen er genoeg leuke lesbische meisjes rond in Nederland.
-Dit komt deels doordat je een onzekerheid uitstraalt en niet altijd bereid bent vrolijk te zijn, al meen je het niet.
-Je zit ook liever thuis, want dat is veilig en vertrouwd.
En gooi nu de gebruikelijke triest-smiley maar weer neer, al weet je dat ik een punt heb.
Cynisch of gemeend?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:29 schreef Siniti het volgende:
Het is weer een en al gezelligheid met Lamon terug in dit topic. Ik heb je gemist, jongen.
...wil ik je helpen, omdat ik je dat gun. Alleen weet ik nog niet hoe, dus als je geduld hebt, wacht dan even enkele dagen op een echt overdacht antwoord.quote:
Mensen op fok! zijn kenserknap joh.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
Waar praten we over? Dat de meeste FOK!kers lelijk zijn?
Ja als ik een willekeurige fobo van een FOK!ker kijk krijg ik altijd een kanker lekker iemand te zienquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mensen op fok! zijn kenserknap joh.
Ja, wat doe je hier zeg. Je behoort uit te zijn!quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Cynisch of gemeend?
Het leeft wel voor een lullige vrijdagavond, waarop iedereen uit behoort te zijn.
Op het randje, ja?quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op het randje, ja?
Ohhh wacht even:
![]()
![]()
Verkapt: de benzine is duur?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
Ik droomde dat ik m'n auto aan voltanken was en het er weer meteen uitliep door mijn uitlaat.
Ik heb vandaag getankt. Ma heeft me gesubsidieerd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verkapt: de benzine is duur?
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja als ik een willekeurige fobo van een FOK!ker kijk krijg ik altijd een kanker lekker iemand te zien
Het grotere publiek zit niet op FOK!, i'll bite my time, en later kunnen jullie zeggen, ik herinner hem nog van toen hij op dat forumpje postte.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:35 schreef Siniti het volgende:
Lamon., volgens mij is F & L wel wat voor jou, jij hebt altijd zulke haarscherpe theorieën. Die moet het grotere publiek horen.
Een paspoort is toch ook een geldig ID?quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:07 schreef Maisnon het volgende:
Reed net naar huis toe, van ene dorp naar het andere...
Kom ik ineens een groepje mensen tegen, met een iemand die op de grond ligt de kermen, en een ambulance erbij... maarja, afgelegen straat enzo, de mensen die erbij staan allemaal rond de 17 denk ik... vond het zo raar om dan te vragen hoe of wat, kan er toch niks voor doen.
Dus nogal ontdaan keer ik maar weer om...
Rijk ik mijn dorp binnen, rijd ineens politie naast me. Schijnbaar deed mijn licht het niet, nou mijn voorlicht deed het dus wel, maar mijn achterlicht niet en dat had ik niet door
Heb ook geen ID bij me, heb alleen mn paspoort... fucking helnu dus een boete
Ik laat nog zien dat mijn voorlicht het doet maar tegen die agent praten was net alsof je tegen een muur praatte, kreeg er niks uit, dus ik denk, bwuh ik kan maar beter luisteren
Vraag ik aan die agent: "sorry meneer maar zou ik mogen vragen wat er net in (dat andere dorp) gebeurd is? Ik was er nogal ontdaan door..."
Zegt ie ja dat was iemand zonder licht die tegen een stilstaande auto op was gebotst...
Ik denk, meent ie dat nou serieus of probeert ie een soort wijze les te leren dat ik mijn licht aan moet hebben (wat ik had)...
Pffff..
Zo werkt het in Nederland op dit moment, schijnheiligheid troef. Ik doe er niet meer aan mee, ik klaag ze gewoon aan, de niet geinpireerde losers.quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:07 schreef Maisnon het volgende:
Reed net naar huis toe, van ene dorp naar het andere...
Kom ik ineens een groepje mensen tegen, met een iemand die op de grond ligt de kermen, en een ambulance erbij... maarja, afgelegen straat enzo, de mensen die erbij staan allemaal rond de 17 denk ik... vond het zo raar om dan te vragen hoe of wat, kan er toch niks voor doen.
Dus nogal ontdaan keer ik maar weer om...
Rijk ik mijn dorp binnen, rijd ineens politie naast me. Schijnbaar deed mijn licht het niet, nou mijn voorlicht deed het dus wel, maar mijn achterlicht niet en dat had ik niet door
Heb ook geen ID bij me, heb alleen mn paspoort... fucking helnu dus een boete
Ik laat nog zien dat mijn voorlicht het doet maar tegen die agent praten was net alsof je tegen een muur praatte, kreeg er niks uit, dus ik denk, bwuh ik kan maar beter luisteren
Vraag ik aan die agent: "sorry meneer maar zou ik mogen vragen wat er net in (dat andere dorp) gebeurd is? Ik was er nogal ontdaan door..."
Zegt ie ja dat was iemand zonder licht die tegen een stilstaande auto op was gebotst...
Ik denk, meent ie dat nou serieus of probeert ie een soort wijze les te leren dat ik mijn licht aan moet hebben (wat ik had)...
Pffff..
Uhuh... ja.. maarja nu weet ik ook niet wat ik moet doen...quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...![]()
Zo'n paspoort is ook loeigroot ... daar ga je toch ook niet meer rondsjouwen..
Ik neem nooit mn paspoort mee, maar ik heb altijd mn rijbewijs bij me.quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Uhuh... ja.. maarja nu weet ik ook niet wat ik moet doen...
Ik ga toch niet een apart ID voor zoiets aanvragen?
Het is cashen omdat er een kredietcrisis is en die rekening gaan ze nog wel terug betalen, Nederlanders trekken dit niet lang meer. Ik hoor het overal om me heenquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:38 schreef Maisnon het volgende:
Wat ik dan ook zo dom vind hé. Ik fietste weer weg, toen het busje wegreed (zelfde richting).
Komen er aan de andere kant van de straat 3 mensen aangefietst zonder licht naast elkaar maarja, die mogen dan wel door rijden. Zucht
Heb trouwens geen rijbewijsanders was dat wel handig geweest ja, vooral in de nieuwe vorm
Daar moesten ze eens iets op vinden.quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb nooit licht aan, want dan moet ik zwaarder trappen.
Dat bestaat, LED lichtjesquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar moesten ze eens iets op vinden.
Dat geluid wat er ook vanaf komt.
IEHIEHIEHIE...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |