Ik ben er toch dushiquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iemand die in deze SC reageert.
Mag ik alsjeblieft ook geblokkeerd worden? Wat moet ik daarvoor doen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuh, ik ga Allure_ blokkeren omdat ze dat inmiddels wel verdiend heeft in mijn gestoorde visie.
Ik gaf je een hartje, wat wil je nog meer?quote:
Iedereen ja?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:40 schreef Allure_ het volgende:
Beseft Lamon nu wel dat ie tegen zichzelf praat, aangezien hij iedereen blokt?
Ik kan idd maar 10 mensen blokken en ik heb ze evenals mijn favo-FOK!kers met dezelfde zorgvuldigheid uitgekozen.quote:
Ik begrijp dat niet. Je kan het natuurlijk ook gewoon niet lezen als je niet wilt, maar het zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij wel iedereen in deze SC.
Je pikt wel random uit waar je wel of niet op antwoord hè?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan idd maar 10 mensen blokken en ik heb ze evenals mijn favo-FOK!kers met dezelfde zorgvuldigheid uitgekozen.
Allure_ is de laatste in het rijtje, nu moet ik de rest van de users gewoon nemen zoals ze zijn.
Dat geeft aan dat het hem wel degelijk iets doet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet. Je kan het natuurlijk ook gewoon niet lezen als je niet wilt, maar het zal wel aan mij liggen.
Je kunt ook gewoon je grote anonieme bek houden over 1 user op FOK! in het FoBo of een slowchat, maar dat schijnt ook moeilijk te zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet. Je kan het natuurlijk ook gewoon niet lezen als je niet wilt, maar het zal wel aan mij liggen.
Ik irriteer me eigenlijk vrijwel nooit aan iemand op the internetz, ik vind het wel fascinerend.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat geeft aan dat het hem wel degelijk iets doet.
Maar zonder te dollen, ik denk wel serieus dat Lamon een of andere stoornis heeft. Als ie dat nou toegeeft, hoeft niemand zich meer aan hem te irriteren.
Zeg, ik hou mijn taalgebruik ook netjes nietwaar? Je vertoont nu tekenen van zwakte. Verder heb ik niets verteld wat ik al niet zelf kenbaar had gemaakt, komt mij fair toe.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je grote anonieme bek houden over 1 user op FOK! in het FoBo of een slowchat, maar dat schijnt ook moeilijk te zijn.
Is dat in mijn quote ook niet te lezen dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:52 schreef Lakitu het volgende:
Aangezien ik niet geblocked ben: Allure zegt hierboven:
Maar zonder te dollen, ik denk wel serieus dat Lamon een of andere stoornis heeft. Als ie dat nou toegeeft, hoeft niemand zich meer aan hem te irriteren .
Ik ook niet. Maar ik vind het wel heerlijk om mensen op te fokken, omdat 9 van de 10 toch wel op hun tere zieltjes getrapt zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik irriteer me eigenlijk vrijwel nooit aan iemand op the internetz, ik vind het wel fascinerend.
Maar ik ga met mensen om, heb nog ooit iemand geslagen, en roddel niet in een domme SC of een FoBo op internet op een extreem hatelijke manier over iemand die ik niet eens persoonlijk ken, dus het meisje met een stoornis heeft een goed afweermechanisme om haar problemen op anderen te reflecteren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:52 schreef Lakitu het volgende:
Aangezien ik niet geblocked ben: Allure zegt hierboven:
Maar zonder te dollen, ik denk wel serieus dat Lamon een of andere stoornis heeft. Als ie dat nou toegeeft, hoeft niemand zich meer aan hem te irriteren .
Ach, ik denk dat we elkaar wat dat aangaat de hand kunnen schudden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik vind het wel heerlijk om mensen op te fokken, omdat 9 van de 10 toch wel op hun tere zieltjes getrapt zijn.
Maargoed, in dat opzicht is er ook wel iets mis met mij als ik daar m'n plezier uit haal.
Dan maar even mezelf quoten. Tevens is het een openbaar forum hoe valt dit onder roddelen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben even confused. Wat is er precies schijnheilig als je meeleest en reageert in hetzelfde topic?
Echt, hoe verzint hij ditquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar ik ga met mensen om, heb nog ooit iemand geslagen, en roddel niet in een domme SC of een FoBo op internet op een extreem hatelijke manier over iemand die ik niet eens persoonlijk ken, dus het meisje met een stoornis heeft een goed afweermechanisme om haar problemen op anderen te reflecteren.
Lullig voor haar, maar ik kan niet iedereen helpen, dus ze zal het zelf moeten oplossen.
Ik, want als je al de behoefte hebt om dat te doen, zit het in je echte leven al helemaal niet goed, en dat is jammer.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Roddelen op FOK. Wie de kanker geeft er iets om!?
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:00 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij heeft Lamon mij ook geblokt.![]()
![]()
Oh.quote:
Ik had even zin om tegen hem te bitchen, omdat ik vandaag zijn wanstaltige blote lichaam heb gezienquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:03 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom is er altijd zoveel gezeik als Lamon in de sc komt?Really.
Ik vond 75% wel smerigquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:07 schreef Smart_ass het volgende:
Hahahaha ik net ook. Maar ik vond wel meer matige dingen in dat topic staan.
Ik vind Chipszak. en Chanty wel oké.quote:
Mijn naam wordt ook genoemd als ik 2 maanden niet in dit topic post, vertelde iemand mij, dus het KAN derhalve niet aan mij liggen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:03 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom is er altijd zoveel gezeik als Lamon in de sc komt?Really.
Ik zou wel op chipszak stemmen, omdat ik de foto's zo leuk vondquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind Chipszak. en Chanty wel oké.
Ik heb ook niet zozeer gezegd dat het aan jou ligt he.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mijn naam wordt ook genoemd als ik 2 maanden niet in dit topic post, vertelde iemand mij, dus het KAN derhalve niet aan mij liggen.
Ik ben helemaal voor zelfreflectie, maar in dit geval moet het toch bij de desbetreffende users die dat niet kunnen nalaten gezocht worden.
Ja, dat vond ik ook heel erg vies. Vervelend voor hem, maar doe er iets aanquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind die Dizer echt overbehaard.
Ik vond die met het strijkijzer wel redelijk sexy.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou wel op chipszak stemmen, omdat ik de foto's zo leuk vond.
Maar echt 'sexy' is niemand die meedoet.
Ja die foto vind ik ook tof. Vooral door die kleuren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond die met het strijkijzer wel redelijk sexy.Van Chanty is het jammer dat haar hoofd wat minder is. Ze heeft een prachtig lichaam. Ze postte ooit eens een foto van haar onder de douche terwijl ze zichzelf aan 't insoppen is. Die is:
. Zie je haar hoofd ook niet.
![]()
Wat maakt FOK!kers toch zo kritisch, terwijl ze voor 70% allemaal kunnen meedoen in het spookhuis van de plaatselijke kermis?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond die met het strijkijzer wel redelijk sexy.Van Chanty is het jammer dat haar hoofd wat minder is. Ze heeft een prachtig lichaam. Ze postte ooit eens een foto van haar onder de douche terwijl ze zichzelf aan 't insoppen is. Die is:
. Zie je haar hoofd ook niet.
![]()
Waar heb je het nu weer over.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat maakt FOK!kers toch zo kritisch, terwijl ze voor 70% allemaal kunnen meedoen in het spookhuis van de plaatselijke kermis?
Is het dan toch onzekerheid over hun eigen uiterlijk?
Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik de vrijheid en onbeschaamdheid heb om dat op de spits te drijven, en te horen dat veel vrouwens mij ernstig knap vinden qua gezicht en lichaam, want als je dat niet durft blijf je altijd twijfelen.
Hij heeft je allang door hoor, probeer het maar niet te ontkennen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar heb je het nu weer over.Veel mensen willen niet met hun hoofd op internet. Wat heel begrijpelijk is. En iedereen heeft bepaalde voorkeuren. Waarom zou je die niet mogen uiten als ze niet onnodig kwetsend zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |