daarom dus in combinatie met de gids van digitale tv he....quote:Op donderdag 26 november 2009 18:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, tvgids.nl kun je maar voor drie dagen vooruit zien. Wij hebben het over de tv-gids waar de programmering voor volgende week in staat.
Dat zal dan bij tvgids.nl pas a.s. maandag of dinsdag zijn. En ja, dan is de uitzending van vandaag al geweest, inderdaad.
Je krijgt die tv-gidsen gewoon ook veel te vroeg.
inderdaad, daar is vaak veel uit af te leiden. Ik zag eens in het voorstukje over de komende week, een stukje in beeld van een deelnemer die toen nog de blokkenproef moest doen! Zooo jammer vind ik dat..quote:Op donderdag 26 november 2009 18:35 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zag de reclame net en ik denk aan een stukje van het blokjes stapelen + gezichtsuitdrukking gezien te hebben we er uit moet. Maar het blijft wel spannend om te gaan zien of ik dat goed zag
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
inderdaad, daar is vaak veel uit af te leiden. Ik zag eens in het voorstukje over de komende week, een stukje in beeld van een deelnemer die toen nog de blokkenproef moest doen! Zooo jammer vind ik dat..
Die Dennis, wat een drogredeneringen op een rij...quote:Op donderdag 26 november 2009 20:33 schreef .aeon het volgende:
Dennis is wel goed in het zwart maken van mensen
Esmeraldaquote:
check ff de eerste pagina van dit topicquote:Op donderdag 26 november 2009 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
Wat ik me ineens bedenk: kun je als je als eerste een blok mag neerzetten niet gewoon een punt in het zand steken zodat er 1 punt omhoog steekt, dan kan de ander niks.
[ ] geschiktquote:Op donderdag 26 november 2009 20:44 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
EsmeraldaPrachtig dat huilie-gedrag nu ineens
Waar maak je dat uit op?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:44 schreef Verbal het volgende:
Fijn ook dat nu al duidelijk is dat Esmeralda wint
V.
lekker ook dat je dit niet in een spoiler zet ...quote:Op donderdag 26 november 2009 20:44 schreef Verbal het volgende:
Fijn ook dat nu al duidelijk is dat Esmeralda wint
V.
Het was een gokje aan de hand van het shot voor de reclame...quote:Op donderdag 26 november 2009 20:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
lekker ook dat je dit niet in een spoiler zet ...
J.
Nee, die hoek is gelijk. Alleen het hefboom effect is veel minder erg (omdat je dus minder gewicht op een lang uiteinde hebt zegmaar) wat het veel makkelijker maakt.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:06 schreef Verbal het volgende:
Als je korter bent wordt de hoek toch sneller klein?
V.
In feite vorm je een driehoek. als jij korter bent en één zijde wordt langer, verandert de hoek toch sowieso anders per lichaamslengte?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nee, die hoek is gelijk. Alleen het hefboom effect is veel minder erg (omdat je dus minder gewicht op een lang uiteinde hebt zegmaar) wat het veel makkelijker maakt.
dat dus.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
In feite vorm je een driehoek. als jij korter bent en één zijde wordt langer, verandert de hoek toch sowieso anders per lichaamslengte?
Dat hefboomeffect, dat klopt wel.
V.
Ik vind d'r juist leuker nuquote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef Karina het volgende:
Ik vind Rita opeens heel irritant, ik weet niet waarom.
Nu ze blij is?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef Karina het volgende:
Ik vind Rita opeens heel irritant, ik weet niet waarom.
Die is al tijden rete-irritantquote:Op donderdag 26 november 2009 21:27 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Marina nu opeens heel irritant!
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vind d'r juist leuker nu.
Eensquote:
Tuurlijk, maar dat mag niet lijkt mequote:Op donderdag 26 november 2009 21:33 schreef .aeon het volgende:
Je kan toch gewoon die kaars uitblazen of ben ik nou gek?
Stiekem zo tussen je tanden doorquote:Op donderdag 26 november 2009 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat mag niet lijkt me.
Net alsof een kaars op miraculeuze wijze opeens weer aangaatquote:Op donderdag 26 november 2009 21:39 schreef Symn het volgende:
[..]
maar ze had geluk dat hij uit bleef
Ik ook niet. Dit klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef Subversive het volgende:
Ik dacht dat Evi Rita zou vertellen dat ze te vroeg was en dat Jeroen door gaat naar de finale. Ik wist niet wat ik hoorde toen ze opeens gefeliciteerd werd.
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:33 schreef .aeon het volgende:
Je kan toch gewoon die kaars uitblazen of ben ik nou gek?
Dat dacht ik dus ook te zienquote:Op donderdag 26 november 2009 21:38 schreef Gert het volgende:
Ze legde haar hand er al op toen de kaars nog aan was?
Hoezo met je neus?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef Subversive het volgende:
[..]
Zou met je neus eigenlijk best goed kunnen, lijkt me. Als je betrapt word, zeg je dat het de zenuwen waren.
Of rita het zwakke vogeltje die wintquote:Op donderdag 26 november 2009 21:44 schreef BoerBert het volgende:
Wtf, die kaars was inderdaad nog aanWillen ze van Jeroen de man maken die er bijna uitging, daarna bijna door was en dan toch niet de finale haalt?
Ja hè? Ik zag het ook dus ik schreeuwen,' Ja maar dat mag niet!!' Vingertje erbij natuurlijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:38 schreef Gert het volgende:
Ze legde haar hand er al op toen de kaars nog aan was?
Inderdaadquote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef Glenn0 het volgende:
3 sterkste kandidaten van dit jaar vechten nu voor de laatste plek in de finaleJeroen pakt die 3e plek voor de finale maar mooi en maar meteen de eindwinst erachteraan ook!
Mee eens!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef Injetta het volgende:
Rita sloeg echt te vroeg... Dit was niet eerlijk. Volgens mij twijfelde Evy ook even wat ze moest doen en heeft toen maar de knoop doorgehakt.
Jeroen had echt moeten winnen!
Er is bij de eilandraad ook niet gezegd dat je niet op jezelf mag stemmen...quote:Op donderdag 26 november 2009 21:44 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
Hoezo met je neus?
Er is überhaupt niet gezegd dat dat niet mag.
Dat gevecht tussen die 3 is voor mij de finalequote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef Glenn0 het volgende:
3 sterkste kandidaten van dit jaar vechten nu voor de laatste plek in de finaleJeroen pakt die 3e plek voor de finale maar mooi en maar meteen de eindwinst erachteraan ook!
Idd, een hele rare wending in de aflevering.. slecht!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef Subversive het volgende:
Ik dacht dat Evi Rita zou vertellen dat ze te vroeg was en dat Jeroen door gaat naar de finale. Ik wist niet wat ik hoorde toen ze opeens gefeliciteerd werd.
Skeletorquote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Echt belachelijk met die kaars idd....
wij zeiden ook al Yes!!! Jeroen.... En toen won Skeletor ineens
quote:
Gelukkig, ligt het dus niet aan mij. Zij was gewoon te vroeg, dus hoezo heeft zij gewonnen? Echt belachelijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja hè? Ik zag het ook dus ik schreeuwen,' Ja maar dat mag niet!!' Vingertje erbij natuurlijk.![]()
Nou, niks hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |