Nee, die hoek is gelijk. Alleen het hefboom effect is veel minder erg (omdat je dus minder gewicht op een lang uiteinde hebt zegmaar) wat het veel makkelijker maakt.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:06 schreef Verbal het volgende:
Als je korter bent wordt de hoek toch sneller klein?
V.
In feite vorm je een driehoek. als jij korter bent en één zijde wordt langer, verandert de hoek toch sowieso anders per lichaamslengte?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nee, die hoek is gelijk. Alleen het hefboom effect is veel minder erg (omdat je dus minder gewicht op een lang uiteinde hebt zegmaar) wat het veel makkelijker maakt.
dat dus.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
In feite vorm je een driehoek. als jij korter bent en één zijde wordt langer, verandert de hoek toch sowieso anders per lichaamslengte?
Dat hefboomeffect, dat klopt wel.
V.
Ik vind d'r juist leuker nuquote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef Karina het volgende:
Ik vind Rita opeens heel irritant, ik weet niet waarom.
Nu ze blij is?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef Karina het volgende:
Ik vind Rita opeens heel irritant, ik weet niet waarom.
Die is al tijden rete-irritantquote:Op donderdag 26 november 2009 21:27 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Marina nu opeens heel irritant!
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vind d'r juist leuker nu.
Eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |