Tuurlijk, maar dat mag niet lijkt mequote:Op donderdag 26 november 2009 21:33 schreef .aeon het volgende:
Je kan toch gewoon die kaars uitblazen of ben ik nou gek?
Stiekem zo tussen je tanden doorquote:Op donderdag 26 november 2009 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat mag niet lijkt me.
Net alsof een kaars op miraculeuze wijze opeens weer aangaatquote:Op donderdag 26 november 2009 21:39 schreef Symn het volgende:
[..]
maar ze had geluk dat hij uit bleef
Ik ook niet. Dit klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef Subversive het volgende:
Ik dacht dat Evi Rita zou vertellen dat ze te vroeg was en dat Jeroen door gaat naar de finale. Ik wist niet wat ik hoorde toen ze opeens gefeliciteerd werd.
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:33 schreef .aeon het volgende:
Je kan toch gewoon die kaars uitblazen of ben ik nou gek?
Dat dacht ik dus ook te zienquote:Op donderdag 26 november 2009 21:38 schreef Gert het volgende:
Ze legde haar hand er al op toen de kaars nog aan was?
Hoezo met je neus?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef Subversive het volgende:
[..]
Zou met je neus eigenlijk best goed kunnen, lijkt me. Als je betrapt word, zeg je dat het de zenuwen waren.
Of rita het zwakke vogeltje die wintquote:Op donderdag 26 november 2009 21:44 schreef BoerBert het volgende:
Wtf, die kaars was inderdaad nog aanWillen ze van Jeroen de man maken die er bijna uitging, daarna bijna door was en dan toch niet de finale haalt?
Ja hè? Ik zag het ook dus ik schreeuwen,' Ja maar dat mag niet!!' Vingertje erbij natuurlijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:38 schreef Gert het volgende:
Ze legde haar hand er al op toen de kaars nog aan was?
Inderdaadquote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef Glenn0 het volgende:
3 sterkste kandidaten van dit jaar vechten nu voor de laatste plek in de finaleJeroen pakt die 3e plek voor de finale maar mooi en maar meteen de eindwinst erachteraan ook!
Mee eens!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef Injetta het volgende:
Rita sloeg echt te vroeg... Dit was niet eerlijk. Volgens mij twijfelde Evy ook even wat ze moest doen en heeft toen maar de knoop doorgehakt.
Jeroen had echt moeten winnen!
Er is bij de eilandraad ook niet gezegd dat je niet op jezelf mag stemmen...quote:Op donderdag 26 november 2009 21:44 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
Hoezo met je neus?
Er is überhaupt niet gezegd dat dat niet mag.
Dat gevecht tussen die 3 is voor mij de finalequote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef Glenn0 het volgende:
3 sterkste kandidaten van dit jaar vechten nu voor de laatste plek in de finaleJeroen pakt die 3e plek voor de finale maar mooi en maar meteen de eindwinst erachteraan ook!
Idd, een hele rare wending in de aflevering.. slecht!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef Subversive het volgende:
Ik dacht dat Evi Rita zou vertellen dat ze te vroeg was en dat Jeroen door gaat naar de finale. Ik wist niet wat ik hoorde toen ze opeens gefeliciteerd werd.
Skeletorquote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Echt belachelijk met die kaars idd....
wij zeiden ook al Yes!!! Jeroen.... En toen won Skeletor ineens
quote:
Gelukkig, ligt het dus niet aan mij. Zij was gewoon te vroeg, dus hoezo heeft zij gewonnen? Echt belachelijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja hè? Ik zag het ook dus ik schreeuwen,' Ja maar dat mag niet!!' Vingertje erbij natuurlijk.![]()
Nou, niks hè.
ik vind dat 'ik kies geen partij' irritantquote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef Karina het volgende:
Ik vind Rita opeens heel irritant, ik weet niet waarom.
De vlam moet uit zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:25 schreef jpjedi het volgende:
Zo zie ik het ook eigenlijk. De vlam mocht niet meer aanwakkeren. Volgens mij heeft Rita terecht gewonnen. Het is toch niet te vepalen wanneer een kaars uit is? Maar wel of de kaars uit blijft.
Nee, want Rita legde haar hand er al op voordat de kaars uit was.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:19 schreef Gia het volgende:
[..]op het moment dat de kaars uitgaat, zo snel mogelijk je hand erop te leggen.[..]
[..]Dus, had Rita de juiste keuze gemaakt.[..]
Daar gaat het hele spel toch om, bepalen wanneer de kaars uit is. Dat is zelfs heel makkelijk, als er geen vlammetje meer is, spreekt men in de volksmond ook wel van 'gedoofd' of 'uit'.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:25 schreef jpjedi het volgende:
Zo zie ik het ook eigenlijk. De vlam mocht niet meer aanwakkeren. Volgens mij heeft Rita terecht gewonnen. Het is toch niet te bepalen wanneer een kaars uit is? Maar wel of de kaars uit blijft.
dus datquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
De vlam moet uit zijn.
De kaars kan ook weer aanwakkeren als de pit nog nagloeit. Dat is het risico wat je neemt.
Maar de vlam moet uit zijn en er was overduidelijk nog een vlammetje te zien terwijl Rita haar hand al op de plaat had liggen. Ze was gewoon nét iets te vroeg en ze heeft dus onterecht gewonnen.
En die vlam is wel essentieel hè, dat die uit is. Want anders kun je net zo goed meteen na het startsein al je hand op de plaat leggen. Ooit gaat die vlam wel uit en dan ligt jouw hand daar: gewonnen!![]()
nou ja voor hemzelf en zijn omgeving misschienquote:
Ja, dat denk ik ook! En misschien waren ze benieuwd of iemand die zo'n saaie expeditie heeft zelf zou opgeven.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:03 schreef .aeon het volgende:
Ik vind dat Marina te meer laat zien dat Robinson niet om het winnen gaat of in de finale komen, het is het meedoen an sich, de proeven en het tactisch spel.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:53 schreef Manono het volgende:
[..]
nou ja voor hemzelf en zijn omgeving misschien
vind zoey 10 x beter en ook qua type meer iemand die zelf aan zo'n expeditie mee zou doen
bij EP had ik meer het idee na deze take gaat hij de maaltijd gebruiken in het restaurant van het 5 sterren wat de RTL redactie voor hem geboekt heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |