Tuurlijk, maar dat mag niet lijkt mequote:Op donderdag 26 november 2009 21:33 schreef .aeon het volgende:
Je kan toch gewoon die kaars uitblazen of ben ik nou gek?
Stiekem zo tussen je tanden doorquote:Op donderdag 26 november 2009 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat mag niet lijkt me.
Net alsof een kaars op miraculeuze wijze opeens weer aangaatquote:Op donderdag 26 november 2009 21:39 schreef Symn het volgende:
[..]
maar ze had geluk dat hij uit bleef
Ik ook niet. Dit klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef Subversive het volgende:
Ik dacht dat Evi Rita zou vertellen dat ze te vroeg was en dat Jeroen door gaat naar de finale. Ik wist niet wat ik hoorde toen ze opeens gefeliciteerd werd.
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:33 schreef .aeon het volgende:
Je kan toch gewoon die kaars uitblazen of ben ik nou gek?
Dat dacht ik dus ook te zienquote:Op donderdag 26 november 2009 21:38 schreef Gert het volgende:
Ze legde haar hand er al op toen de kaars nog aan was?
Hoezo met je neus?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef Subversive het volgende:
[..]
Zou met je neus eigenlijk best goed kunnen, lijkt me. Als je betrapt word, zeg je dat het de zenuwen waren.
Of rita het zwakke vogeltje die wintquote:Op donderdag 26 november 2009 21:44 schreef BoerBert het volgende:
Wtf, die kaars was inderdaad nog aanWillen ze van Jeroen de man maken die er bijna uitging, daarna bijna door was en dan toch niet de finale haalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |