daarom dus in combinatie met de gids van digitale tv he....quote:Op donderdag 26 november 2009 18:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, tvgids.nl kun je maar voor drie dagen vooruit zien. Wij hebben het over de tv-gids waar de programmering voor volgende week in staat.
Dat zal dan bij tvgids.nl pas a.s. maandag of dinsdag zijn. En ja, dan is de uitzending van vandaag al geweest, inderdaad.
Je krijgt die tv-gidsen gewoon ook veel te vroeg.
inderdaad, daar is vaak veel uit af te leiden. Ik zag eens in het voorstukje over de komende week, een stukje in beeld van een deelnemer die toen nog de blokkenproef moest doen! Zooo jammer vind ik dat..quote:Op donderdag 26 november 2009 18:35 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zag de reclame net en ik denk aan een stukje van het blokjes stapelen + gezichtsuitdrukking gezien te hebben we er uit moet. Maar het blijft wel spannend om te gaan zien of ik dat goed zag
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
inderdaad, daar is vaak veel uit af te leiden. Ik zag eens in het voorstukje over de komende week, een stukje in beeld van een deelnemer die toen nog de blokkenproef moest doen! Zooo jammer vind ik dat..
Die Dennis, wat een drogredeneringen op een rij...quote:Op donderdag 26 november 2009 20:33 schreef .aeon het volgende:
Dennis is wel goed in het zwart maken van mensen
Esmeraldaquote:
check ff de eerste pagina van dit topicquote:Op donderdag 26 november 2009 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
Wat ik me ineens bedenk: kun je als je als eerste een blok mag neerzetten niet gewoon een punt in het zand steken zodat er 1 punt omhoog steekt, dan kan de ander niks.
[ ] geschiktquote:Op donderdag 26 november 2009 20:44 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
EsmeraldaPrachtig dat huilie-gedrag nu ineens
Waar maak je dat uit op?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:44 schreef Verbal het volgende:
Fijn ook dat nu al duidelijk is dat Esmeralda wint
V.
lekker ook dat je dit niet in een spoiler zet ...quote:Op donderdag 26 november 2009 20:44 schreef Verbal het volgende:
Fijn ook dat nu al duidelijk is dat Esmeralda wint
V.
Het was een gokje aan de hand van het shot voor de reclame...quote:Op donderdag 26 november 2009 20:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
lekker ook dat je dit niet in een spoiler zet ...
J.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |