hahaha jullie ook al???? dan waren jullie niet de enige hahahah!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:42 schreef Tezz het volgende:
Oe! Ik was jullie al kwijt! Het was een super aflevering gisteren... Dat gezicht van Marcel ! En dat zuinige mondje van Esmeralda! Mijn man en ik hebben gewoon hardop geroepen en gelachen. Lang geleden dat we dat gedaan hebben voor een tv-programma....
Dat was echtquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:24 schreef Karina het volgende:
Ik moest lachen om hoe Jeroen, Marcel nadeed
Jeroen is niet zo handig met stemmen en afspraken,quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Helemaal goed dit...wat ik iet snap is waarom niemand eerder op die twee heeft gestemd, iemand die zo iritant en bazig is als Esmeralda zou je verwachten dat ze eerder uit de gratie lag...anyway, Marcel is mijn held van het jaar. Niet echt iets afspreken met Marina, maar gewoon zeggen wat hij doet, omdat hij weet dat ze dat wel zal volgen...meesterlijk.
Vond het wel raar, dat Rita op Jeroen stemde? Leek wel of Jeroen niet met haar goed had afgestemd hoe ze gingen stemmen, dat had hem nog bijna weer een plaats in het duel gekost!
iddquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:24 schreef Karina het volgende:
Wat een jankerd die Esmeralda! Al die weken is zijn buiten schot gebleven en nu is ze eindelijk "aan de beurt" en dan is het gelijk janken geblazen.
Dat was echt genietenquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:24 schreef Karina het volgende:
goeie vraag... denk het wel anders zet je hem met een punt in het zand... gewonnenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:41 schreef Bootje84 het volgende:
Ben je eigenlijk verplicht om het blok bij de blokkenproef plat op het zand te plaatsen? (Het 1e blok)
Daar zat ik dus ook aan te denken. Zou wel briljant zijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
goeie vraag... denk het wel anders zet je hem met een punt in het zand... gewonnen
wie niet sterk is..quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:53 schreef spearhead het volgende:
Ik vind Marcel een beetje een gladde manipulator, die er mee weg komt omdat hij zo charmant in de omgang is.
Jeroen heeft zijn eigen graf gegraven. Als hij slim was geweest, dan had hij Marcel's plannetje gewoon in de groep gegooid. Daarmee had hij een morele overwinning geboekt en had hij twee mensen tot doelwit gemaakt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:07 schreef Soohr het volgende:
Jeroen is niet zo handig met stemmen en afspraken,
het ging nu alleen goed omdat marcel iets bedacht had.
Volgens mij zijn er nu 4 zeker van de halve finale, waarin andere regels gaan gelden,quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:18 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Jeroen heeft zijn eigen graf gegraven. Als hij slim was geweest, dan had hij Marcel's plannetje gewoon in de groep gegooid. Daarmee had hij een morele overwinning geboekt en had hij twee mensen tot doelwit gemaakt.
Omdat het dan is uitgesproken: "hey die twee spelen samen" dat wil zeggen dat er vier mensen NIET met die twee meespelen. Nu forceert hij de situatie tot een 3-tegen-3, en dat gaat hem opbreken omdat hij altijd de derde man is, en dus de eerste die er uit vliegt als er in eigen vlees moet worden gesneden.
Hij zou zich veel populairder gemaakt hebben als hij Marcel had ontmaskerd, dan was hij waarschijnlijk zonder enige moeite in de finale beland.
Ik ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:24 schreef Karina het volgende:
Wat een jankerd die Esmeralda! Al die weken is zijn buiten schot gebleven en nu is ze eindelijk "aan de beurt" en dan is het gelijk janken geblazen.
Ik dacht idd ook even dat Jambers op het eiland was terecht gekomen.quote:Ik ook Op zo'n geheimzinnig, samenzwederig toontje Het leek Jambers wel
Denk ik ook en dan graag eerst Marina eruit.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:27 schreef Soohr het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nu 4 zeker van de halve finale, waarin andere regels gaan gelden,
en is het alleen nog onzeker voor Dennis en Esmaralda,
dus Jeroen zit redelijk goed nu,
ik gok nu gewoon op een proef verliezen, eruit.
Hoe minder ervan wisten, des te meer kans op slagen. Jeroen kon Rita's stem er wel bij hebben.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:28 schreef easy-going het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Jeroen Rita zou inseinen over Marcels ommezwaai. Nu had het nog riskant kunnen worden door Rita's stemmen op hen.
Nou, óf Dennis, óf Esmeralda heeft niet op Jeroen gestemd (hij had er immers maar 2, waarvan 1 van Rita) en Dennis had er 3, dat had hij vast van te voren niet berekend.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Jeroen kon Rita's stem er wel bij hebben.
Ik gok Dennis. Daar heeft Jeroen uitgebreid mee staan praten. Dennis gaf zelfs toe dat het niet leuk is om steeds van iedereen een stem te krijgen. Heb het idee dat Jeroen van Dennis geen stem te verwachten had, deze ronde.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:06 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nou, óf Dennis, óf Esmeralda heeft niet op Jeroen gestemd (hij had er immers maar 2, waarvan 1 van Rita) en Dennis had er 3, dat had hij vast van te voren niet berekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |