iddquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:24 schreef Karina het volgende:
Wat een jankerd die Esmeralda! Al die weken is zijn buiten schot gebleven en nu is ze eindelijk "aan de beurt" en dan is het gelijk janken geblazen.
Ik moest lachen om hoe Jeroen, Marcel nadeed
Dat was echt genietenquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:24 schreef Karina het volgende:
Ik moest lachen om hoe Jeroen, Marcel nadeed
goeie vraag... denk het wel anders zet je hem met een punt in het zand... gewonnenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:41 schreef Bootje84 het volgende:
Ben je eigenlijk verplicht om het blok bij de blokkenproef plat op het zand te plaatsen? (Het 1e blok)
Daar zat ik dus ook aan te denken. Zou wel briljant zijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
goeie vraag... denk het wel anders zet je hem met een punt in het zand... gewonnen
wie niet sterk is..quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:53 schreef spearhead het volgende:
Ik vind Marcel een beetje een gladde manipulator, die er mee weg komt omdat hij zo charmant in de omgang is.
Jeroen heeft zijn eigen graf gegraven. Als hij slim was geweest, dan had hij Marcel's plannetje gewoon in de groep gegooid. Daarmee had hij een morele overwinning geboekt en had hij twee mensen tot doelwit gemaakt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:07 schreef Soohr het volgende:
Jeroen is niet zo handig met stemmen en afspraken,
het ging nu alleen goed omdat marcel iets bedacht had.
Volgens mij zijn er nu 4 zeker van de halve finale, waarin andere regels gaan gelden,quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:18 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Jeroen heeft zijn eigen graf gegraven. Als hij slim was geweest, dan had hij Marcel's plannetje gewoon in de groep gegooid. Daarmee had hij een morele overwinning geboekt en had hij twee mensen tot doelwit gemaakt.
Omdat het dan is uitgesproken: "hey die twee spelen samen" dat wil zeggen dat er vier mensen NIET met die twee meespelen. Nu forceert hij de situatie tot een 3-tegen-3, en dat gaat hem opbreken omdat hij altijd de derde man is, en dus de eerste die er uit vliegt als er in eigen vlees moet worden gesneden.
Hij zou zich veel populairder gemaakt hebben als hij Marcel had ontmaskerd, dan was hij waarschijnlijk zonder enige moeite in de finale beland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |