abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74887369
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Jeroen Rita zou inseinen over Marcels ommezwaai. Nu had het nog riskant kunnen worden door Rita's stemmen op hen.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_74890692
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 08:24 schreef Karina het volgende:
Wat een jankerd die Esmeralda! Al die weken is zijn buiten schot gebleven en nu is ze eindelijk "aan de beurt" en dan is het gelijk janken geblazen.

Ik moest lachen om hoe Jeroen, Marcel nadeed
Ik ook Op zo'n geheimzinnig, samenzwederig toontje Het leek Jambers wel
pi_74891267
quote:
Ik ook Op zo'n geheimzinnig, samenzwederig toontje Het leek Jambers wel
Ik dacht idd ook even dat Jambers op het eiland was terecht gekomen.
Geweldige aflevering gisteren, ik hoop dat Esmeralda er als eerste uitvliegt. vind haar een onsympathiek iemand die totaal geen zelf kritiek kan verdragen en ook absoluut niet kan samenwerken type. Haar geschreeuw in één van de afleveringen op de balk. Toen had ik het al gehad met haar.
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:50:09 #44
3542 Gia
User under construction
pi_74891612
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:27 schreef Soohr het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er nu 4 zeker van de halve finale, waarin andere regels gaan gelden,
en is het alleen nog onzeker voor Dennis en Esmaralda,

dus Jeroen zit redelijk goed nu,
ik gok nu gewoon op een proef verliezen, eruit.
Denk ik ook en dan graag eerst Marina eruit.

Vrees alleen dat Rita een fysieke proef nu niet zal kunnen bolwerken. Ze is zoooo mager!
Aan de andere kant, ze hebben weer rijst..... Visje erbij of varaantje, wat rode vruchten en kokos en zo'n skelet is meteen aangesterkt. Het zijn juiste de dikkeren die van een beetje eten echt niet aansterken.
Dus dun zijn, kan een voordeel zijn.
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:51:53 #45
3542 Gia
User under construction
pi_74891663
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:28 schreef easy-going het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Jeroen Rita zou inseinen over Marcels ommezwaai. Nu had het nog riskant kunnen worden door Rita's stemmen op hen.
Hoe minder ervan wisten, des te meer kans op slagen. Jeroen kon Rita's stem er wel bij hebben.
Hopelijk heeft Rita het complotje door en gaat ze, ongevraagd, meespelen.

Maar goed, waarschijnlijk hoeft er helemaal niet meer gestemd te worden.
pi_74892070
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Jeroen kon Rita's stem er wel bij hebben.
Nou, óf Dennis, óf Esmeralda heeft niet op Jeroen gestemd (hij had er immers maar 2, waarvan 1 van Rita) en Dennis had er 3, dat had hij vast van te voren niet berekend.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:17:27 #47
3542 Gia
User under construction
pi_74892363
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:06 schreef easy-going het volgende:

[..]

Nou, óf Dennis, óf Esmeralda heeft niet op Jeroen gestemd (hij had er immers maar 2, waarvan 1 van Rita) en Dennis had er 3, dat had hij vast van te voren niet berekend.
Ik gok Dennis. Daar heeft Jeroen uitgebreid mee staan praten. Dennis gaf zelfs toe dat het niet leuk is om steeds van iedereen een stem te krijgen. Heb het idee dat Jeroen van Dennis geen stem te verwachten had, deze ronde.

Maar goed, dan is het nog linker om Rita erbij te betrekken, want stel dat zij er iets over zegt, omdat ze complotten niet ziet zitten....
pi_74892897
tvp
pi_74893582
Een schaamteloze TVP
pi_74896192
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 08:43 schreef Ladidadida het volgende:
Nu vinden Esmeralda en Dennis het opeens boehoe en heel oneerlijk om met z'n allen op één te gaan, en toen zij het bij Jeroen deden was het part of the game.

Dennis is echt een valse nicht zeg.
Volgens mij wilde Jeroen dat in het voorstukje ook duidelijk maken zo van, jullie zeiden mij dat ik het maar anders moest gaan spelen, nou dan doe ik dat maar.

Leuke aflevering hoor.
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:32:34 #52
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_74899535
Waarom eten ze dit keer niet die slakjes die Björn en zo altijd vingen? (karkollen o.i.d.?)
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:55:54 #53
3542 Gia
User under construction
pi_74900376
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:32 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Waarom eten ze dit keer niet die slakjes die Björn en zo altijd vingen? (karkollen o.i.d.?)
Daar moet je moeite voor doen, om ze te zoeken. Dat kost ze teveel energie, dus daar hebben ze niet zo'n zin in.
  vrijdag 20 november 2009 @ 23:01:19 #54
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_74900603
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:06 schreef Deceit het volgende:
TVP

OP -> igor was er voor marjolein (L) uit

Hmm ik was eigenlijk gestopt met kijken vorige week maar nu hoor ik dat het weer wat is, dus ik ga weer kijken
done! thnx!
diegene voor me had t helemaal niet aangepast dus ik gokte t ff zo
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  vrijdag 20 november 2009 @ 23:08:08 #55
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_74900873
Marcel

Ik vind het wel heel raar dat Rita op Jeroen stemde Hij heeft haar gespaard en zelfs een keer mee genomen toen hij een proef had gewonnen en ze lekker mochten eten ( luxe kleren aan en een dikke omelet ). Zodat zij kon aansterken . Ik vond dr eerst leuk maar dit vind ik wel echt een smerige streek. Helemaal van haar aangezien zij alles de hele tijd zo netjes wil spelen.

Esmeralda
Dennis

Hoorde ik Esmeralda trouwens voor de eilandraad nog zeggen dat Marcel zo een schatje is?
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_74901866
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:08 schreef Moonwalk het volgende:
Marcel

Ik vind het wel heel raar dat Rita op Jeroen stemde Hij heeft haar gespaard en zelfs een keer mee genomen toen hij een proef had gewonnen en ze lekker mochten eten ( luxe kleren aan en een dikke omelet ). Zodat zij kon aansterken . Ik vond dr eerst leuk maar dit vind ik wel echt een smerige streek. Helemaal van haar aangezien zij alles de hele tijd zo netjes wil spelen.

Esmeralda
Dennis

Hoorde ik Esmeralda trouwens voor de eilandraad nog zeggen dat Marcel zo een schatje is?
Dit zal het wel ongeveer zijn..kwa stemming vermoed ik, Marcel heeft Marina wel meegekregen op Esmeralda en Dennis vermoed ik

Esmeralda had er 4 (2 van Jeroen en 1 van Marcel en 1 van Marina)
Dennis had er 3 ( Jeroen,Marcel en Marina)
Jeroen 2 (Rita en Esmeralda?)
Marcel 2 (Rita en Dennis dan zeker?)
en Rita 2 (van Esmeralda en Dennis?)

Marcel is wel echt geniaal eigenlijk, en staat zelf ook veilig. Jammer dat alles via dit soort manieren verloopt maar hoe hij het doet is wel te waarderen, is tenminste tegen iedereen eerlijk, en gaat niet via 1 of andere kutsmoes een onderbouwing geven die anders ligt dan de waarheid.

En Esmeralda zal wel gaan janken op Marcel volgende week omdat die "belooft" om niet op haar te stemmen, ze moet niet zo naief doen en gewoon accepteren dat dat niet zo werkt bij ER.

Jeroen wel een koning met zijn rolling eye's immitatie van Marcel, net of Jambers weer even terug op TV was
pi_74903293
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:36 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]maar hoe hij het doet is wel te waarderen, [Marcel] is tenminste tegen iedereen eerlijk, [..]
quote:
[..]en Esmeralda zal wel gaan janken op Marcel volgende week omdat die "belooft" om niet op haar te stemmen, ze moet niet zo naief doen en gewoon accepteren dat dat niet zo werkt bij ER.
Beetje tegenstrijdig Toch ben ik het er wel mee eens, Marcel heeft het mooi gespeeld.
  zaterdag 21 november 2009 @ 00:35:28 #58
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74903335
Nu zal de ware aard van Dennis ook wat duidelijker naar buiten komen. Dat zag je al aan zijn gezicht bij de eilandraad.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 21 november 2009 @ 00:47:59 #59
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_74903632
quote:

[..]

Dit zal het wel ongeveer zijn..kwa stemming vermoed ik, Marcel heeft Marina wel meegekregen op Esmeralda en Dennis vermoed ik

Esmeralda had er 4 (2 van Jeroen en 1 van Marcel en 1 van Marina)
Dennis had er 3 ( Jeroen,Marcel en Marina)
Jeroen 2 (Rita en Esmeralda?)
Marcel 2 (Rita en Dennis dan zeker?)
en Rita 2 (van Esmeralda en Dennis?)

Marcel is wel echt geniaal eigenlijk, en staat zelf ook veilig. Jammer dat alles via dit soort manieren verloopt maar hoe hij het doet is wel te waarderen, is tenminste tegen iedereen eerlijk, en gaat niet via 1 of andere kutsmoes een onderbouwing geven die anders ligt dan de waarheid.

En Esmeralda zal wel gaan janken op Marcel volgende week omdat die "belooft" om niet op haar te stemmen, ze moet niet zo naief doen en gewoon accepteren dat dat niet zo werkt bij ER.

Jeroen wel een koning met zijn rolling eye's immitatie van Marcel, net of Jambers weer even terug op TV was

Ik denk dat je gelijk hebt want esmeralda had op jeroen gestemd. Ze zei iets van het was al zo en het zal zo blijven. Maar nog steeds snap ik niet dat Rita zo een verraadster blijkt te zijn. Het is een spel maar als er IEMAND gespaard is dan is zij het wel.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:38:38 #60
58921 Day
You can fly!
pi_74904542
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:47 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt want esmeralda had op jeroen gestemd. Ze zei iets van het was al zo en het zal zo blijven. Maar nog steeds snap ik niet dat Rita zo een verraadster blijkt te zijn. Het is een spel maar als er IEMAND gespaard is dan is zij het wel.
Daar verbaas ik me ook over. En volgens mij was dit niet de eerste keer dat ze op Jeroen stemde.

Ben benieuwd naar donderdag. Dan moet de groep dus kiezen wie de 2e finalist wordt.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')