Whahaha geniaalquote:Op donderdag 19 november 2009 22:48 schreef Briggy het volgende:
Eric Corton doet een dansje
[ afbeelding ]
dan blijf je toch ieder jaar hangen in het zelfde rijtje met djs die het huis in kunnen gaan.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat ze beiden al iets voor SR hebben gedaan, zullen ze het niet worden.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wil je er ook 1 maken met die ik nu heb
Sint Bakkerquote:
Tof.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef 3FMaster het volgende:
WOW!
Bert Visscher in een toneelstuk. Eerst moest ik even slikken, maar damn, wat een feest. Samen met de mannen van NUHR.
En na afloop naar de foyer om met Bert + alle mannen van NUHR + Jochem Meyer + Philip Cocu te praten. En natuurlijk met Bertje Vis en Jochem op de foto
[ afbeelding ]
op de foto met stel heldenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef 3FMaster het volgende:
WOW!
Bert Visscher in een toneelstuk. Eerst moest ik even slikken, maar damn, wat een feest. Samen met de mannen van NUHR.
En na afloop naar de foyer om met Bert + alle mannen van NUHR + Jochem Meyer + Philip Cocu te praten. En natuurlijk met Bertje Vis en Jochem op de foto
[ afbeelding ]
Het kutte is, dat ik nog meer foto's heb, met dan ook de hele ploeg. Alleen heeft m'n pa die foto's gemaakt en ze zijn bewogenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op de foto met stel helden
Fuck! Gemist!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:41 schreef Barney_Stinson het volgende:
Lekker, Dance With Somebody.
zuchtquote:Op donderdag 19 november 2009 23:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het kutte is, dat ik nog meer foto's heb, met dan ook de hele ploeg. Alleen heeft m'n pa die foto's gemaakt en ze zijn bewogen
NUHRquote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef 3FMaster het volgende:
WOW!
[ afbeelding ]
Shit!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:08 schreef Sirolf het volgende:
Over de TT: Guis zegt net op Twitter dat hij gaat stoppen met de vroege ochtendshow. Meer info volgt later.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Vrijdag nummer twintig is het nu
Hier volgt een reçu
quote:aandacht.?! nee Winston, aandacht krijg ik genoeg, daar heb ik echt geen rtl boulevard voor nodig..
Anoukquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.twitter.com/anoukteeuwe
[..]
quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:37 schreef Barney_Stinson het volgende:
Nu nog wachten tot 10 uur voordat de radio aan kan.
On-ge-loof-lijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:41 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ]
Kane volgende week iedere ochtend te gast
Nee, dat meen je nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:41 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een extra reden om de radio wat langer uit te laten..quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:41 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ]
Aandachts geil... publiciteit... zak met geldquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat heeft het in godsnaam voor zin om een artiest (welke dan ook!) een héle week uit te nodigen?
Nou, ik denk dat 't eerder averechts zou werken. Maar goed, ik begrijp dan ook niet hoe de muziekindustrie werktquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:53 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Aandachts geil... publiciteit... zak met geld
Zomaar wat steek woorden
Nog een tegenslag ... Claudia is terugquote:Moke bij Claudia: Claudia komt na een ordinaire griep weer richting Hilversum. Moke zal haar vergezellen in de st...
Shit... Maar Moke is wel tofquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:55 schreef Barney_Stinson het volgende:
Van Twitter:
[..]
Nog een tegenslag ... Claudia is terug
Nope, nog niet eerder geweestquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:00 schreef themauster het volgende:
Hans,heb jij wel eens gegeten bij Costa Esmeralda in de Poelestraat en zo ja is die goed?
quote:Dat wijf uit de 'goedemorgen drinkontbijt' radiocommercial moet zo snel mogelijk van de domtoren op een punthekje gesodemietert worden!
Was goed he, zat Jochem Myjer er ook in dan? Zoja; niet gezien danquote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef 3FMaster het volgende:
WOW!
[ afbeelding ]
Ach, een week lang U2 bij Letterman was niet verkeerd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat heeft het in godsnaam voor zin om een artiest (welke dan ook!) een héle week uit te nodigen?
Moggelquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:43 schreef Timo20 het volgende:
Gooeeeeeeeedemoggel![]()
![]()
[..]!!!
Hoe cool is dit t-shirt?
[ link | afbeelding ]![]()
Absoluutquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Altijd weer een mooi momentje om even keihard mee te drummen op het bureau.
had eerst ook van huh who the piep is dat .quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:30 schreef -Hans- het volgende:
Moet wel wennen aan het Retweeted gebeuren.. Vond de oude situatie wat prettiger. Zie nu ineens de meest vreemde figuren verschijnen in het overzicht
Erg wennen inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had eerst ook van huh who the piep is dat .
Nou, idd!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:30 schreef -Hans- het volgende:
Moet wel wennen aan het Retweeted gebeuren.. Vond de oude situatie wat prettiger. Zie nu ineens de meest vreemde figuren verschijnen in het overzicht
quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:30 schreef -Hans- het volgende:
Haha dat zeker, maar persoonlijk voel ik meer voor een eigen toevoeging aan een RT. Maar zo is het inderdaad wel een stuk snellerquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik vind 't wel handig. Scheelt weer wat copy-paste werk
.
dat toevoegen mis ik idd. Voordeel nu is wel dat je ook lange berichten kunt RT'en zonder dat je die vanwege 'RT twitternaam' moet inkortenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat zeker, maar persoonlijk voel ik meer voor een eigen toevoeging aan een RT. Maar zo is het inderdaad wel een stuk sneller
vaak is helaas geen echte ruimte meer over voor toevoegingenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat zeker, maar persoonlijk voel ik meer voor een eigen toevoeging aan een RT. Maar zo is het inderdaad wel een stuk sneller
Does es snel veranderen danquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:40 schreef on_air het volgende:
Ben al bijna sinds het ontwaken koffieloos.
En dat met een dubieus alcoholpromilage in m'n bloed.
Jup, dat was ook wel erg irritant bij lange berichtenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
dat toevoegen mis ik idd. Voordeel nu is wel dat je ook lange berichten kunt RT'en zonder dat je die vanwege 'RT twitternaam' moet inkorten.
Doet sinterklaas het dan in je mond proppenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow, ik vind sinterklaas stom, ben natuurlijk weer aangekomen deze week van al die pepernoten en schuimpjes!
bewijsmateriaal is toch al vernietigdquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/335000
Anders maak je er ff een 'nieuws'bericht van.
Beetje Boulevard niveauquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/335000
Anders maak je er ff een 'nieuws'bericht van.
Daar heb jij een punt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:15 schreef Sersjee het volgende:
Ach, het is wel prettig breder bekend te maken dat ze niet goed bij haar hoofd is.
Love... the kind you clean up with a mop and bucket.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:41 schreef Sersjee het volgende:
We'll do it doggy style so we can both watch X-files.
Dat benne teksten.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:39 schreef on_air het volgende:
Briljant!! Strak de Bloundhound Gang er achteraan, die ook dubbelzinnig zijn, maar niet onschuldig.
Gaan we hier nou doen alsof de X-Files al zó lang geleden is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
anders had er wel gestaan
We'll do it doggy style so we can both watch Laurel and Hardy.
absoluut niet , daarom ook andersquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Gaan we hier nou doen alsof de X-Files al zó lang geleden is.
Ik ben het daar mee eens. De gimmick is er nu wel vanaf. De remix van I think I like it met deze samples er door heen en gewoon waardeloos. Beetje jammer...quote:Beginnen meer mensen de John Bakker samples van @gerardekdom irritant te vinden?
Zeker niet. Ik bedoel, de 1e aflevering werd uitgezonden toen ik 18 was. Kan dus niet meer dan een paar jaar geleden zijn geweest.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Gaan we hier nou doen alsof de X-Files al zó lang geleden is.
Het kan nog net maar moet niet meer al te lang doorgaan inderdaad. Op een gegeven moment gaat bijna alles vervelen en moet je wat niews verzinnen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:53 schreef Dichterbijer het volgende:
Net op Twitter:
[..]
Ik ben het daar mee eens. De gimmick is er nu wel vanaf. De remix van I think I like it met deze samples er door heen en gewoon waardeloos. Beetje jammer...
Mochten Michiel en Gerard in het huis komen, laat ze dan in godsnaam iets nieuws verzinnen.
Voila. Verder ben ik nog steeds dol op David Duchovny, dus veel is er niet veranderd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik bedoel, de 1e aflevering werd uitgezonden toen ik 18 was. Kan dus niet meer dan een paar jaar geleden zijn geweest.
DD is een badass muthafuckaaaaa.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Voila. Verder ben ik nog steeds dol op David Duchovny, dus veel is er niet veranderd.
Als het goed is staat dat nog wel in de 3FM database, want die haalt ook alle tweets van artiesten op.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bewijsmateriaal is toch al vernietigd
Dat je gewoon geen gevoel voor humor hebt moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:53 schreef Dichterbijer het volgende:
Net op Twitter:
[..]
Ik ben het daar mee eens. De gimmick is er nu wel vanaf. De remix van I think I like it met deze samples er door heen en gewoon waardeloos. Beetje jammer...
Mochten Michiel en Gerard in het huis komen, laat ze dan in godsnaam iets nieuws verzinnen.
Of schop ik nu tegen tere zieltjes aan
Jup, groot nadeel iddquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vaak is helaas geen echte ruimte meer over voor toevoegingen
KX of kun je die niet krijgen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:10 schreef on_air het volgende:
Ik blijf nog even hangen. Bij gebrek aan andere zenders, qua acceptabel.
Niet op mijn telefoon.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:12 schreef themauster het volgende:
[..]
KX of kun je die niet krijgen?
Heb ik iets gemist? Gaat Sander weg?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:27 schreef antiroos het volgende:
Ik kan de Zaptster geruststellen hoor! Ik ga niet Sanders vier ochtendshows erbij doen, ik blijf mijn eigen vrijdag 4-6 doen. Ik werk graag, maar 2 fulltimebanen is teveel :-)
Sander Guis gaat alleen de zondagavond doen. Zal wel een andere nachtDJ tussen 0400 en 0600 gaan draaien.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Gaat Sander weg?
En Haai![]()
Oh, Tussen 00.00 en 07.00 slaap ik, (tegenwoordig 00.00 tot 11.00quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Sander Guis gaat alleen de zondagavond doen. Zal wel een andere nachtDJ tussen 0400 en 0600 gaan draaien.
Antiroos komt er nu wel eens een goede megahit ?![]()
Die redenering quoten we even.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[quote]Voor Just Breath, Sweet Disposition enzo is het iig al te laat. Die zijn al te vaak gedraaid om nog door te kunnen gaan als MH.
tegenwoordig welquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:55 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom worden ze geen megahit als ze al vaak gedraaid zijn dan?
Dat is dus mijn mening he, IK vind het te laat voor die nummers. Ze zullen er misschien wel een MH van maken en het zijn zeker mooie nummers. Maar als MH vind ik het te laat.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die redenering quoten we even.
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat is dus mijn mening he, IK vind het te laat voor die nummers. Ze zullen er misschien wel een MH van maken en het zijn zeker mooie nummers. Maar als MH vind ik het te laat.
Dat zal makkelijk worden je pakt de playlist van der rudy, je streept eerst de oude megahits weg en daarna oudere nummersquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:05 schreef antiroos het volgende:
Iemand zou een polltool kunnen bouwen voor 'raad de megahit'! :-)
Zou op zich mogelijk zijn? http://poll.dezeserver.nl/quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:05 schreef antiroos het volgende:
sirolf heeft dat wel es gedaan: http://www.3fmfan.nl/page/pollsquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:05 schreef antiroos het volgende:
Ik heb dat een tijdje gedaan op 3FMFan, maar na een tijdje mee opgehouden. Wellicht binnenkort weer eens mee beginnen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:05 schreef antiroos het volgende:
Dat hoeft niet. Kevin heeft hier al eens verteld dat hij de Megahit nog niet weet als hij de playlist samen aan het stellen is. Dat hij er vaak wel op staat is puur toeval.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:12 schreef themauster het volgende:
Deze dus hier tussen staat de MH![]()
22-23
Dizzee Rascal - Dirty Cash
Anouk - Woman
Moss - I Apologise (Dear Simon)
La Roux - In For The Kill
Julian Casablancas - 11th Dimension
l
23-00
GEM - So Good To Know You
Noisettes - Every Now And Then
Editors - Papillon
Armand van Helden & A-Trak - Duck Sauce
Moke - Love My Life
Lily Allen - 22
Cake - Short Skirt / Long Jacket
00-01
Muse - Undisclosed Desires
Anneke van Giersbergen & Agua de Annique - Hey Okay!
Symon - Cut Me Loose
Flinke Namen - Wolken
Even afgestreept nou welke wordt het?
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Kevin heeft hier al eens verteld dat hij de Megahit nog niet weet als hij de playlist samen aan het stellen is. Dat hij er vaak wel op staat is puur toeval.
Dat is denk ik ook wel de beste. De nieuwe Bulletproof heb ik nog niet bewust gehoord trouwens..quote:
22 van Lilly Allen is nieuwquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:20 schreef Vlindur het volgende:
Kaiser Chiefs - Everyday I Love You Less And Less
Dizzee Rascal - Dirty Cash
Anouk - Woman
Moss - I Apologise (Dear Simon)
Lemonheads - Miss Robinson >> Win kaartjes voor het Le Guess Who? festival in Utrecht!
La Roux - In For The Kill
Keane - Spiralling
Julian Casablancas - 11th Dimension
Caro Emerald - live in de studio (1)
R.E.M. - The One I Love
Miike Snow - Animal
23-00
GEM - So Good To Know You
Noisettes - Every Now And Then
Editors - Papillon
Caro Emerald - live in de studio (2)
Infadels - Can't Get Enough
Armand van Helden & A-Trak - Duck Sauce
Jay Z ft Alicia Keys - Empire State Of Mind
Moke - Love My Life >> Win kaartjes voor hun concert in Paradiso op kerstavond!
Dead Or Alive - You Spin Me Round
Lily Allen - 22
Cake - Short Skirt / Long Jacket
00-01
Rudys' Guilty Pleasure:
Status Quo - Whatever You Want
Black Eyed Peas - I Gotta Feeling
Muse - Undisclosed Desires
Santogold - Say Aha
Foo Fighters - Wheels
Anneke van Giersbergen & Agua de Annique - Hey Okay!
Supergrass - Pumping On Your Stereo
Symon - Cut Me Loose
Madonna - Give It To Me
Live Request
Flinke Namen - Wolken
The Killers - Mr Brightside
Dan blijft dit over denk ik zo.
Allemaal waardeloos
Nieuwe La Roux bedoel jequote:Op vrijdag 20 november 2009 13:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook wel de beste. De nieuwe Bulletproof heb ik nog niet bewust gehoord trouwens..
Ekdom ook op KXquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nieuwe La Roux bedoel je
Jeweetog. Iedereen met een beetje oor voor muziek hoort daar een megagigakneiter van een hit in.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nieuwe La Roux bedoel je
Ja, maar ook stomquote:
Ik mag hopen dat die het niet wordt. Die plaat doet fysiek pijn aan m'n oren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nieuwe La Roux bedoel je
Ja al heel lang geregd volgens mij maar nooit gebruikt. Ik krijg een beetje teveel van GoT waar ik dagelijks jarenlang rondhing. Nu maar eens de overkant proberen ;-)quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey, jij hier!
Die van Muse vind ik ook alweer enigszins oud...
Hier ook ja. Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die het niet wordt. Die plaat doet fysiek pijn aan m'n oren.
'nieuwe' lady gaga zou ik niet erg vindenquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jeweetog. Iedereen met een beetje oor voor muziek hoort daar een megagigakneiter van een hit in.
Vre-se-lijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
'nieuwe' lady gaga zou ik niet erg vinden
Eerste keer toen ik hem hoorde had ik de reactie van nee, 2de keer mwah , 3de keer ja lekker.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vre-se-lijk.
En je weet, ik klaag niet gauw over platen.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:39 schreef themauster het volgende:
Even overgeschakelt naar 3 en ik hoor meteen Queen![]()
Edit: Oh nee kut de kabelradio staat nog steeds op Arrow![]()
Ja, hij moet wel even op logopedie en engelse les iddquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:52 schreef buddyb het volgende:
De nieuwe zanger van Di-rect heeft echt een verschrikkelijk accent.
Fysiek aan je oren ja?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Plastisch chirurg , kapper misschien ook maarquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:56 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, hij moet wel even op logopedie en engelse les idd
Mensen die aan m'n oorlellen gaan hangen, met naalden gaan prikken en meer van dat. Heel vervelend allemaal.quote:
Nee, okay, duidelijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mensen die aan m'n oorlellen gaan hangen, met naalden gaan prikken en meer van dat. Heel vervelend allemaal.
Je koorts is nog niet helemaal over of welquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mensen die aan m'n oorlellen gaan hangen, met naalden gaan prikken en meer van dat. Heel vervelend allemaal.
Nee hoor! Hij kan er prima mee door zo!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Plastisch chirurg , kapper misschien ook maar
Ik kan jouw vraag niet goed lezen, er dansen allemaal roze olifantjes en vage engeltjes door het beeld.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je koorts is nog niet helemaal over of wel
Zolang die engeltjes maar lekker bier op je tong piesen is het niet zo ergquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik kan jouw vraag niet goed lezen, er dansen allemaal roze olifantjes en vage engeltjes door het beeld.
Gordon IIquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee hoor! Hij kan er prima mee door zo!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zolang die engeltjes maar lekker bier op je tong piesen is het niet zo erg
Dan liever niksquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets anders 'mag' je niet
Goed moment om die smerige stinksigaretten nooit meer aan te raken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:41 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan liever niks![]()
Ik neem wel eens een slokje van mn vriend, maar ik mis het best wel hoor, net als de sigaretten trouwens.. Maar goed. Al 6 maanden gestopt! En dat houden we ook zo!
Is zo. En het scheelt ook nog geld.. Alleen zo jammer dat je dat helemaal niet merktquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goed moment om die smerige stinksigaretten nooit meer aan te raken.
Aan je gezondheid welquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Is zo. En het scheelt ook nog geld.. Alleen zo jammer dat je dat helemaal niet merkt
Uhuhquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Aan je gezondheid wel. En je aankomende kind ook.
Ben zo blij dat ik er nooit aan begonnen benquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goed moment om die smerige stinksigaretten nooit meer aan te raken.
Erg tof idd !quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans! http://www.logitech.com/index.cfm/349/6107&cl=NL,NL?WT.mc_id=emea_sms-q3-fy2010_News%20Media_102009_336x280_NL
Ik heb dan toch zo'n 11 jaar gerookt. Was 14 oid toen ik 'begon' en heb altijd geroepen 'als ik zwanger ben dan stop ik' heb dus ook nooit eerder een poging gewaagd en dus in 1 keer gestoptquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik er nooit aan begonnen ben
Ik ook niet. Nog nooit één trekje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik er nooit aan begonnen ben
Mijn zus ook niet. Mijn broertje rookt nog steeds. Onze ouders hebben gerookt. Vader stopte al toen we een jaar of 1 waren en mijn moeder toen we 8 waren, omdat WIJ het vonden stinkenquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nog nooit één trekje.
Aldus @DomienFM. Fijn, ook dat nog..quote:Brief van de SENA binnen. Moet een belachelijk bedrag betalen. Nou, dat waren toch twee leuke weken :-)
Wat is SENA?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:42 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Aldus @DomienFM. Fijn, ook dat nog..
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:58 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Zomaar muziek uitzenden op internet zonder ervoor te betalen... erg he...
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:23 schreef alors het volgende:
oohhh thhhhhee tihhhmmes aahhhrreee changghhhhiinnnggg fooohwweehhhfaahhhhh, fooohwweehhhfaahhhhh.....
Sander zei zonet een mooie megahit, dus ik dacht Just Breathe misschien wel. Oh nee dat kan dan niet als ie live is gespeeld vandaag...quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:24 schreef Derek010 het volgende:
Laatste keer Di-rect als Megahit, wat zou de nieuwe worden?
Foo Fighters?
Nou, Moke stijgt er toch echt wel met kop en schouders bovenuit!quote:
Nu beginnen we te twijfelen jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:35 schreef Sersjee het volgende:
Wacht even, stond the Temper Trap vandaag niet in de BNN bar?
edit: F5, goed idee!
Pas op, straks ijl je nog het hele topic onder.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:35 schreef Sersjee het volgende:
Wel vandaag idd, omg dat zou echt vet zijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:35 schreef Sersjee het volgende:
Nou, Moke was live blij Claudia, dus die kunnen ze best hebben gezien!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:40 schreef Sirolf het volgende:
Geen idee hoe jullie bij Moke komen, maar de nieuwe MH is dus van The Temper Trap.
Sander komt wel vaker met goede platen aanzetten. Echt, hij heeft ook goede kanten!quote:
Erg leuke plaatquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:45 schreef themauster het volgende:
Owl City is trouwens nu Alarmschijf bij 538, die zat Ekdom vanmiddag te hinten als MH
Ik zie op de playlist dat 'ie komende week ook op 3FM regelmatig voorbij zal komen. Goed nieuws dus!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:45 schreef themauster het volgende:
Owl City is trouwens nu Alarmschijf bij 538, die zat Ekdom vanmiddag te hinten als MH
City?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:45 schreef themauster het volgende:
"Owl City", gigantische hit in de VS en dat gaat hier ook gebeuren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
City?
Tering, heb ik onder een steen gezeten ofzo? Ik weet van niks niks af!
Hij is zo fucking irritant. Hij praat alsof hij stoned is of een of andere hersenbeschadiging heeft.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:47 schreef pjaminon het volgende:
Sow die lucky fonz heeft ook een bietje 'n spraakgebrek
Hij kwam/komt ook regelmatig bij DWDD, echt vreselijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:52 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Hij is zo fucking irritant. Hij praat alsof hij stoned is of een of andere hersenbeschadiging heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |