had eerst ook van huh who the piep is dat .quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:30 schreef -Hans- het volgende:
Moet wel wennen aan het Retweeted gebeuren.. Vond de oude situatie wat prettiger. Zie nu ineens de meest vreemde figuren verschijnen in het overzicht
Erg wennen inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had eerst ook van huh who the piep is dat .
Nou, idd!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:30 schreef -Hans- het volgende:
Moet wel wennen aan het Retweeted gebeuren.. Vond de oude situatie wat prettiger. Zie nu ineens de meest vreemde figuren verschijnen in het overzicht
quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:30 schreef -Hans- het volgende:
Haha dat zeker, maar persoonlijk voel ik meer voor een eigen toevoeging aan een RT. Maar zo is het inderdaad wel een stuk snellerquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik vind 't wel handig. Scheelt weer wat copy-paste werk
.
dat toevoegen mis ik idd. Voordeel nu is wel dat je ook lange berichten kunt RT'en zonder dat je die vanwege 'RT twitternaam' moet inkortenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat zeker, maar persoonlijk voel ik meer voor een eigen toevoeging aan een RT. Maar zo is het inderdaad wel een stuk sneller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |