Whahaha geniaalquote:Op donderdag 19 november 2009 22:48 schreef Briggy het volgende:
Eric Corton doet een dansje
[ afbeelding ]
dan blijf je toch ieder jaar hangen in het zelfde rijtje met djs die het huis in kunnen gaan.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat ze beiden al iets voor SR hebben gedaan, zullen ze het niet worden.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wil je er ook 1 maken met die ik nu heb
Sint Bakkerquote:
Tof.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef 3FMaster het volgende:
WOW!
Bert Visscher in een toneelstuk. Eerst moest ik even slikken, maar damn, wat een feest. Samen met de mannen van NUHR.
En na afloop naar de foyer om met Bert + alle mannen van NUHR + Jochem Meyer + Philip Cocu te praten. En natuurlijk met Bertje Vis en Jochem op de foto
[ afbeelding ]
op de foto met stel heldenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef 3FMaster het volgende:
WOW!
Bert Visscher in een toneelstuk. Eerst moest ik even slikken, maar damn, wat een feest. Samen met de mannen van NUHR.
En na afloop naar de foyer om met Bert + alle mannen van NUHR + Jochem Meyer + Philip Cocu te praten. En natuurlijk met Bertje Vis en Jochem op de foto
[ afbeelding ]
Het kutte is, dat ik nog meer foto's heb, met dan ook de hele ploeg. Alleen heeft m'n pa die foto's gemaakt en ze zijn bewogenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op de foto met stel helden
Fuck! Gemist!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:41 schreef Barney_Stinson het volgende:
Lekker, Dance With Somebody.
zuchtquote:Op donderdag 19 november 2009 23:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het kutte is, dat ik nog meer foto's heb, met dan ook de hele ploeg. Alleen heeft m'n pa die foto's gemaakt en ze zijn bewogen
NUHRquote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef 3FMaster het volgende:
WOW!
[ afbeelding ]
Shit!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:08 schreef Sirolf het volgende:
Over de TT: Guis zegt net op Twitter dat hij gaat stoppen met de vroege ochtendshow. Meer info volgt later.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Vrijdag nummer twintig is het nu
Hier volgt een reçu
quote:aandacht.?! nee Winston, aandacht krijg ik genoeg, daar heb ik echt geen rtl boulevard voor nodig..
Anoukquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.twitter.com/anoukteeuwe
[..]
quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:37 schreef Barney_Stinson het volgende:
Nu nog wachten tot 10 uur voordat de radio aan kan.
On-ge-loof-lijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:41 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ]
Kane volgende week iedere ochtend te gast
Nee, dat meen je nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:41 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een extra reden om de radio wat langer uit te laten..quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:41 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ]
Aandachts geil... publiciteit... zak met geldquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat heeft het in godsnaam voor zin om een artiest (welke dan ook!) een héle week uit te nodigen?
Nou, ik denk dat 't eerder averechts zou werken. Maar goed, ik begrijp dan ook niet hoe de muziekindustrie werktquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:53 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Aandachts geil... publiciteit... zak met geld
Zomaar wat steek woorden
Nog een tegenslag ... Claudia is terugquote:Moke bij Claudia: Claudia komt na een ordinaire griep weer richting Hilversum. Moke zal haar vergezellen in de st...
Shit... Maar Moke is wel tofquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:55 schreef Barney_Stinson het volgende:
Van Twitter:
[..]
Nog een tegenslag ... Claudia is terug
Nope, nog niet eerder geweestquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:00 schreef themauster het volgende:
Hans,heb jij wel eens gegeten bij Costa Esmeralda in de Poelestraat en zo ja is die goed?
quote:Dat wijf uit de 'goedemorgen drinkontbijt' radiocommercial moet zo snel mogelijk van de domtoren op een punthekje gesodemietert worden!
Was goed he, zat Jochem Myjer er ook in dan? Zoja; niet gezien danquote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef 3FMaster het volgende:
WOW!
[ afbeelding ]
Ach, een week lang U2 bij Letterman was niet verkeerd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat heeft het in godsnaam voor zin om een artiest (welke dan ook!) een héle week uit te nodigen?
Moggelquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:43 schreef Timo20 het volgende:
Gooeeeeeeeedemoggel![]()
![]()
[..]!!!
Hoe cool is dit t-shirt?
[ link | afbeelding ]![]()
Absoluutquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Altijd weer een mooi momentje om even keihard mee te drummen op het bureau.
had eerst ook van huh who the piep is dat .quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:30 schreef -Hans- het volgende:
Moet wel wennen aan het Retweeted gebeuren.. Vond de oude situatie wat prettiger. Zie nu ineens de meest vreemde figuren verschijnen in het overzicht
Erg wennen inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had eerst ook van huh who the piep is dat .
Nou, idd!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:30 schreef -Hans- het volgende:
Moet wel wennen aan het Retweeted gebeuren.. Vond de oude situatie wat prettiger. Zie nu ineens de meest vreemde figuren verschijnen in het overzicht
quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:30 schreef -Hans- het volgende:
Haha dat zeker, maar persoonlijk voel ik meer voor een eigen toevoeging aan een RT. Maar zo is het inderdaad wel een stuk snellerquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik vind 't wel handig. Scheelt weer wat copy-paste werk
.
dat toevoegen mis ik idd. Voordeel nu is wel dat je ook lange berichten kunt RT'en zonder dat je die vanwege 'RT twitternaam' moet inkortenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat zeker, maar persoonlijk voel ik meer voor een eigen toevoeging aan een RT. Maar zo is het inderdaad wel een stuk sneller
vaak is helaas geen echte ruimte meer over voor toevoegingenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat zeker, maar persoonlijk voel ik meer voor een eigen toevoeging aan een RT. Maar zo is het inderdaad wel een stuk sneller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |