quote:
quote:
Aaah ik krijg er honger van!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:51 schreef Briggy het volgende:
Hebben jullie de mooie sint-headers al gezien
Waarom zeg jij altijd wat ik denkquote:
Byebyequote:
de selectie is beperkt , het is een doordeweekse dj waarvan er al 2 hebben aangeven het niet te zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 22:11 schreef T3hTommay het volgende:
Ahhhh. Het grote nadeel van al vanaf begin november uitkijken naar Serious Request met Gerard en Michiel: de teleurstelling wanneer je erachter komt dat ze er toch niet inzitten![]()
Dus, als 3FM me te vriend (en levend) wil houden zullen ze die twee er in moeten gooien...
Nou, ze zijn gek als ze het niet doen. Als je gaat kijken naar populariteit/bekendheid kom je m.i. niet onder een Giel-Gerard-Michiel bezetting uit.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:11 schreef T3hTommay het volgende:
Ahhhh. Het grote nadeel van al vanaf begin november uitkijken naar Serious Request met Gerard en Michiel: de teleurstelling wanneer je erachter komt dat ze er toch niet inzitten![]()
Dus, als 3FM me te vriend (en levend) wil houden zullen ze die twee er in moeten gooien...
Eric wordt het zoals gebruikelijk niet (ik snap eerlijk gezegd niet waarom er nog mensen zijn die zijn naam noemen) en Paul is ook al op reportage geweest, dus die verwacht ik ook niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de selectie is beperkt , het is een doordeweekse dj waarvan er al 2 hebben aangeven het niet te zijn
blijven over Giel, Gerard, Paul, Coen, Michiel, Eric
Geen ideequote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef Briggy het volgende:
[..]
Waarom zeg jij altijd wat ik denk
ze hebben allebei niet formeel gezegd het niet te zullen doen als ze gevraagd worden.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eric wordt het zoals gebruikelijk niet (ik snap eerlijk gezegd niet waarom er nog mensen zijn die zijn naam noemen) en Paul is ook al op reportage geweest, dus die verwacht ik ook niet.
Eric gaf het wel toe op Twitter een paar dagen terug hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze hebben allebei niet formeel gezegd het niet te zullen doen als ze gevraagd worden.
Omdat ze beiden al iets voor SR hebben gedaan, zullen ze het niet worden.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze hebben allebei niet formeel gezegd het niet te zullen doen als ze gevraagd worden.
* Briggy tjekt Nu.nl voor meldingen van een aardschok in Groningen...quote:Op donderdag 19 november 2009 22:31 schreef -Hans- het volgende:
Vampire Weekend !
* -Hans- springt door de kamer heen. Woehoe!
Whahaquote:Op donderdag 19 november 2009 22:35 schreef Briggy het volgende:
[..]
* Briggy tjekt Nu.nl voor meldingen van een aardschok in Groningen...
quote:
Duh, maar na een béétje nadenken (elke dj doet iets, wie doet wat, 1+1=2) valt in te vullen dat beide heren niet het GH in gaan. Zeker Eric, die heeft voor deze uitvoering al 2 repo-reizen achter de rug.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |